וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת "מוקד אמון" מכשירה את דור העתיד בענף המוקדים בישראל

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 10:46

חברת "מוקד אמון" חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מכללת "אין ליין" במסגרתו תעודד את ההתמקצעות של תחום המוקד וטכנולוגיות המיגון בישראל, תעניק מענה מקצועי לסטודנטים ותספק מקומות עבודה לבוגרי המסלול הלימודי

במסגרת ההסכם, מוקד אמון תגייס לעבודה תלמידים מצטיינים של המכללה כבר במהלך לימודיהם ובסיום שנת העבודה הם יקבלו החזר מלא של שכר הלימוד

לילך סויד ירקוני, מנכ"לית חטיבת המוקד בקבוצת "מוקד אמון": "מוקד אמון חרטה על דגלה להוביל את תחום המוקד באופן המקצועי ביותר בישראל. שיתוף הפעולה עם מכללת "אין ליין" במסגרתו נכשיר את דור העתיד של הענף, צפוי להרחיב את מאגר כוח האדם האיכותי שלנו על רקע המחסור בכוח אדם בתחום"

מוקד טלפוני. ShutterStock
מוקד טלפוני/ShutterStock

מוקד אמון תציע לסטודנטים של מכללת "אין ליין" שכר גבוה יותר מהנהוג בענף למגוון תפקידים בתחום. בנוסף, בימים אלה מגבשת המכללה ביחד עם מוקד אמון אפיק מעבר של תלמידים ובוגרים למקצועות טכנאות מבוקשים מטעם המכללה.

מטרת שיתוף הפעולה היא לעודד השמת עובדים לטווח ארוך ולהרחיב את היקף הגיוס. בנוסף, סוכם שהתלמידים שיגויסו במסגרת ההסכם ויתחילו לעבוד כבר בעת לימודיהם, יקבלו בתום שנת עבודה מענק בגובה שכר הלימוד (בסך של 12,800 שקל).

רכישת ידע, פיתוח וקידום

מוקד אמון תעודד את ההתמקצעות של הסטודנטים ואת רכישת הידע שלהם באמצעים שונים וביניהם אירועי "שולחן עגול" למועמדים נבחרים במשרדי חברת מוקד אמון לטובת פיתוח וקידום התפקיד.

בכל שנה מסיימים את לימודיהם כ 100-120 בוגרים בממוצע בתחום המיגון במכללה. מתוכם צפויים להתאים לחברת "מוקד אמון" כ-10-15 מועמדים. תכני הלימוד כוללים, בין השאר, לימוד יסודות החשמל, מערכות מיגון ותקשורת, מערכות גילוי פריצה, מערכות בית חכם, מערכות הקלטה דיגיטאליות (D.V.R) וטלוויזיה במעגל סגור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
צעירה עובדת כמוקדנית בשירות לקוחות. ShutterStock
תחום המוקדים עובר התמקצעות/ShutterStock

גיוס עובדים במהלך הקורס

לילך סויד ירקוני, מנכ"לית חטיבת המוקד בחברת "מוקד אמון": "שיתוף הפעולה עם מכללת "אין ליין" ממשיך את מגמת התפתחות מוקד אמון שחרטה על דגלה להוביל את תחום המוקד באופן המקצועי ביותר בישראל. השת"פ יאפשר לקלוט מועמדים מוכשרים מקרב בוגרי המכללה בתחום המיגון ובכך להכשיר את דור העתיד של התחום. שילובם צפוי להרחיב את כוח האדם האיכותי של "מוקד אמון" עם טכנאים שיידעו לספק פתרונות חדשניים ויצירתיים הנדרשים במצב המשק הקיים".

רונן בר-אור מנכ"ל מכללת "אין ליין": "המיזם הייחודי של מוקד אמון הוקם במטרה לענות על הביקושים העצומים לכוח אדם איכותי בתחום המיגון והאבטחה בישראל. מוקד אמון תגייס תלמידים כבר במהלך הקורס. התלמידים שיתגייסו ייהנו ממסלול עם פיתוח קריירה בתחום מלהיב. בסיום הקורס תוענק לתלמידים שיעמדו בדרישות, תעודה ממשלתית יוקרתית בתחום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully