וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס חתמה על חוזה לאספקת מערכת CEM - ניהול קשרי לקוחות - עבור ספקית טלקום מטייוואן, בהיקף של כ-200 אלף דולר

גולן פרידנפלד

5.2.2003 / 11:16

בחברה סירבו להתייחס להיקף העסקה; החברה הטייוואנית תשתמש במערכת NiceUniverese לשיפור שירות במוקדים ולהכשרת סוכנים לקראת השקת שירותי סלולר מדור שלישי



נייס מערכות מדווחת היום על חוזה נוסף עליו חתמה. על פי החוזה תספק החברה מערכת CEM, מערכת לניהול קשרי לקוחות, עבור ספקית הטלקום מטייוואן - EBT. ההערכות הן כי היקף החוזה מסתכם בכ-200 אלף דולר. החברה הטייוואנית תשתמש במערכת NiceUniverese כדי לשפר את השירות במוקד השירות שלה וכדי להכשיר סוכנים לקראת השקת שירותי סלולר מהדור השלישי אשר מתוכננת לקיץ הקרוב.



המערכת שתספק נייס מאפשרת לתעד ולנתח באופן משולב את שיחות הטלפון המתבצעות במוקד השירות של EBT ביחד עם תוכן מסכי המחשב האישיים של הסוכנים בהם מופיעים נתוני הלקוח. המערכת גם מאפשרת יכולת ניהול מרחוק שתסייע ל-EBT לשלוט בשני מוקדי השירות שלה. המערכת פועלת במרכז השירות המרכזי של החברה הטייוואנית הנמצא בבירה טאי-פיי.



במוקד השירות פועלים 280 סוכנים המטפלים ב-20 אלף שיחות ביממה. בנוסף, מתכננת EBT לבנות מוקד שירות נוסף אשר יטפל בפניות הנוגעות לשירותי הדור השלישי אותם היא עומדת להפעיל. המערכת שהותקנה בטאי-פיי נמסרה ל-EBT על ידי המפיץ המקומי של ניטיס והיא פועלת בתשתית תקשורת של AVAYA.



ביום רביעי הבא אמורה נייס לפרסם את תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2002 כולה. על פי ההערכות האנליסטים צפויה נייס לסיים את הרבעון הרביעי עם מחזור מכירות של 40 מיליון דולר ורווח של 9 סנט למניה. בשנת 2002 כולה צפויה נייס להציג מחזור מכירות של 153 מיליון דולר והרווח הנקי שלה צפוי להסתכם בכ-3 סנט למניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully