וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפוח בדבש, אבל לא בדיוק מה שחשבתם

עודכן לאחרונה: 4.9.2021 / 11:35

הסמלים הקלאסיים של החג הם לא רק אייקונים יהודיים מסורתיים אלא גם חומרי גלם שמרכיבים לא מעט מוצרים. התפוח, הדבש והרימון מככבים בסל הקניות הבא - ותתפלאו, אבל לא כולם מיועדים למאכל

גלידת "וניליה" בטעם פאי תפוחים בקרם ריקוטה

רשת הגלידריות מתחדשת עם גלידה בטעם מקורי ומרענן. הגלידה תושק לרגל ראש השנה, במהדורה מוגבלת לחודש ספטמבר בלבד. הגלידה עשויה מריקוטה איטלקית בשילוב קונפיטורת תפוחי גרני סמית', קינמון וקרמבל פריך, בזיגוג דבש ישראלי.

השף אורן עזר מסביר את הבחירה: "פאי תפוחים מסמל את הביתיות והמשפחתיות המאפיינים את החג". המארז כולל את הגלידה במשקל 1 ק"ג, ושלוש תוספות לשדרוג החוויה: קונפיטורות תפוחים, קרמבל ודבש ישראלי.

עלות המארז: 112 שקל.

רשת וניליה משיקה לראש השנה פאי תפוחים בקרם ריקוטה. בועז לביא,
רשת וניליה משיקה לראש השנה פאי תפוחים בקרם ריקוטה/בועז לביא

נשארים בתחום הגלידה, הפעם עם רשת הגלידריות "אלדו" שמייצרת לכבוד החג ג'לטו איטלקי עם טוויסט חגיגי של דבש ורימונים.

איטליה אינה מזוהה רק עם פסטה, פיצה קפה וגלידה, אלא נחשבת גם לאחת מ-5 יצרניות הדבש המובילות בעולם והדבש הייחודי למדינה מזן אקציה (Acacia) הוא בכל מרקם קריסטל שקוף, מתיקות מעודנת והוא אורגני וטבעי. רשת אלדו עושה שימוש בדבש ובחומרי הגלם העונתיים המסמלים את רוח התקופה ומציגה טעמים חדשים: שוקולד לבן דבש וצ'ילי, מסקרפונה דבש וקראנץ', לוטוס פקאן ודבש וסורבה רימונים סחוט.

המחיר: 17 שקל לכדור אחד, 19 שקל לשני כדורים, 90 שקל לקילו. ניתן להשיג בסניפי הרשת.

אלדו, גלידות חגי תשרי, שוקולד לבן דבש וצ'ילי. יח"צ,
אלדו, גלידות חגי תשרי, שוקולד לבן דבש וצ'ילי/יח"צ

מלצר, יש לי רימון בתה: מותג התה פומפדור משיק חליטת רימונים החליטה בטעם רימון, עשויה מפירות אמתיים, עשירה בטעמים, ללא קופאין וללא תוספת סוכר. החליטה ללא קפאין וללא תוספת סוכר. הסדרה עתידה להשיק 3 טעמים נוספים, פחות קשורים לרוח החג, כמו אוכמניות, אפרסק ולימון.

המחיר מומלץ לצרכן: 14.90 שקל לחבילה עם 20 שקיקים. ניתן להשיג בכל החנויות ורשתות המזון.

וורלד אוף פרוטס - טעם הרימון של פמפדור. יח"צ,
וורלד אוף פרוטס - טעם הרימון של פמפדור/יח"צ

אפילו מי שמסתפק בלגימה של מים, יכול לקשור אותה לטעמי החג, עם 'סדרת התפוח' של נביעות שכוללת משקאות על בסיס מים מינרליים בטעמי תפוח-אגס ותפוח-פירות יער עם 10% רכיבי פרי אמיתי.

המשקאות בסדרה מכילים 16 קלוריות ל- 100 מ"ל וללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

המחיר: 5.90-11.90 שקל. ניתן יהיה להשיג בשלל נקודות מכירה ברחבי הארץ.

נביעות מים תפוח-אגס. FIREWORKS,
נביעות מים תפוח-אגס/FIREWORKS

חברת 'נאוברנד' מציגה פתרון יצירתי: דבש TOGO באריזות אישיות בצורת "סטיק".

הסטיקים מגיעים בשני טעמים: דבש טהור 100% מפרחי בר ודבש עם רכז לימון טבעי. כל מארז דבש מכיל 12 יחידות במארז אישי, ללא גלוטן, נוח לשימוש, לנשיאה בתיק ולנסיעות מחוץ לבית.

מחיר מומלץ לצרכן: 12-14 שקל לאריזה המכילה 12 יחידות של 8 גרם כל אחת. ניתן לרכוש בכל רשתות המזון.

דבש במארזים אישיים של נאוברנד 12-14 שקל. אימג ארט,
דבש במארזים אישיים של נאוברנד 12-14 שקל/אימג ארט

פריגת משיקה סדרת משקאות בטעמי תפוח פינק ליידי וגרני סמית, צץוך מגמה שהטעם המסורתי יפתה אותנו להציב את המשקאות על שולחן החג. לסדרה טעם של זני התפוחים האהובים, עם החמצמצות והמתיקות המדויקת במרקם וניחוח עשיר, המשקאות החדשים מכילים 10% פרי ויצטרפו למגוון טעמים הקיימים על המדף.

המחיר: 4.90-7.90 שקל. ניתן להשיג במקררים, בבקבוקי 1.5 ליטר בכל נקודות המכירה.

תפוחים פריגת. OPEN.PNG,
תפוחים פריגת/OPEN.PNG

מי שרוצה ללגום מעט עוד לפני שנפתחים הבקבוקים של ארוחת החג - או לחילופין - לשתות שמקה אלכוהולי עם הפיקניקים שאופיניים ליום השני של ראש השנה, יוכל למצוא את מבוקשו עם בריזר אלכוהולי מוגז בטעם תפוח בתוספת רום, כאלטרנטיבה מרעננת למשקאות אלכוהוליים אחרים. בריזר בטעם תפוח נמכר בבקבוקים של 275 מ"ל ומכיל 4% אלכוהול.

המחיר: 12-14 שקל.

בריזר תפוח.. sell 360 pro,
בריזר תפוח/sell 360 pro

חזרנו לגלידות: רשת לג'נדה מציגה קולקציה של גלידות בהשראת מאכלי ראש השנה קולקציית החג המיוחדת כוללת: סורבה רימונים, יוגורט עיזים בשילוב מיץ רימונים ואיך לא - גם גלידת קרמבל דבש. במהלך השבוע שייחל יום לפני ערב החג ויסתיים אחריו, יזכה של מי שירכוש קילו מהגלידה, גם בצנצנת דבש של מכוורת אלין.

מחירים: החל מ-14 שקל למנת ילדים, 18 שקל למנה קטנה ו-95 שקל לקילו. ניתן להשיג בסניפי הרשת.

סורבה רימון של גלידה לג'נדה. יח"צ,
סורבה רימון של גלידה לג'נדה/יח"צ

תפוח רימון ודבש, אבל לא למאכל

לילי רוז משווקת שנה טובה ונקייה, במסגרתה נפגשים דבש, תפוח ורימון במארז טיפוח חגיגי: סבון רימונים ממריץ שעשוי מרימונים ישראליים אורגניים (כולל הגרעינים!), סבון דבש מתקתק לאנטי אייג'ינג ומפיץ ריח בניחוח תפוח.

מארז פרימיום משלב 7 מוצרים שונים בהשראת ברכות ראש שנה. המוצרים עשויים חומרים 100% מתכלים, ללא פלסטיק, בשילוב נייר ממוחזר וקרטון ייחודי וידידותי לסביבה.

ניתן לרכוש מארזי חג באתר החברה, במגוון מחירים שנע בין 60-400 שקל.

המארז האולטימטיבי. לילי רוז,
המארז האולטימטיבי, לילי רוז/לילי רוז

ספירולינה פור-לייף השיקה ערכת מוצרים בסימן כסמל ליופי, שפע, פריון וחכמה. במרכזו הרימון העשיר במגוון רכיבי תזונה ובעל סגולות מרפא רבות.

הערכה מכילה: סבון גוף ושמפו עדין ניצת הרימון - 500 מ"ל, קרם ידיים עשיר ניצת הרימון - 100 מ"ל, תרסיס רענון לגוף ניצת הרימון - 120 מ"ל, חמאת גוף ארומטית מזינה ניצת הרימון - 250 מ"ל, סבון טבעי זרעי רימון אנטי אייג'ינג 115 גר'.

המחיר 176 שקל. ניתן לרכישה כמארז או כמוצרים בודדים באתר "ספירולינה פור לייף" ובחנויות נבחרות בפריסה ארצית.

מארז מוצרים בסימן הרימון ספירולינה. יח"צ, ספירולינה פור לייף(,
מארז מוצרים בסימן הרימון ספירולינה/יח"צ, ספירולינה פור לייף(

נשארים בקוסמטיקה עם מסכת בד אנטי אייג'נג MORAZ של צמחי מרפא מסכת בד שחורה על בסיס תמציות רימון ופוליגונום למיצוק והזנה עמוקה של העור.

הרכיבים הפעילים הצמחיים עשירים באנטי אוקסידנטים, המגינים על העור ומגבירים את גמישותו. הפורמולה הצמחית מכילה חלבונים ומרכיבי לחות, חומצות אלפא הידרוקסיות וויטמינים A ו-E המעודדים ייצור קולגן, מגבירים את התחדשות תאי העור, מסייעים בהפחתת קמטים ותורמים למראה עור צעיר, חלק ובריא.

המחיר: 80 שקל ל-4 יחידות. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי טבע שונים.

moraz מסכת בד אנטי אייגינג לפנים על בסיס צמחי מרפא מחיר - 4 מסכות בחבילה - 80 שקל. יח"צ,
moraz מסכת בד אנטי אייגינג לפנים על בסיס צמחי מרפא מחיר - 4 מסכות בחבילה - 80 שקל/יח"צ

Kiehl's במוצרי טיפוח המשלבים דבש ורימונים. הדבש ידוע בסגולות הריפוי שלו וביכולותיו לשפר את מראה העור וברימון יש חומצה הידרוקסית שמסייעת בקילוף שכבות העור העליונות וממזערת נזקי שמש מינוריים דוגמת התחלה של פיגמנטציה.

GLOW FORMULA הוא קרם המשלב תמצית רימונים למראה עור זוהר וטבעי לאורך זמן, מיועד לכל סוגי העור, ומשפר באופן הנראה לעין את הזוהר הכללי של העור בעודו מעניק הגנה נוגדת חמצון.

מחיר מומלץ לצרכן: 170 שקל.

קיל'ס קרם לחות מחיר 170 שקל 50 מ"ל. יח"צ חו"ל,
קיל'ס קרם לחות מחיר 170 שקל 50 מ"ל/יח"צ חו"ל

GA-DE משיק שילוב עוצמתי של קומפלקס רימונים לצד חומצה היאלורונית להגנה רב מימדית לעור פנים חלק, בריא וקורן בסדרת HYDRA SUBLIME ROYAL POMEGRANATE, הכוללת: סרום, קרם פנים, קרם עיניים ושמן טיפולי ללילה במרקמים מענגים המיועדים לכל סוגי העור בהתאם לצרכים השונים.

המחיר: 100 שקל. להשיג ברשתות הפארם הנבחרות.

ג'ייד שמן לילה מחיר 100 שקל  hydra sublime. יח"צ,
ג'ייד שמן לילה מחיר 100 שקל hydra sublime/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully