וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג השוקולד סמארטיס (Smarties), מגלה מחויבות סביבתית

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 11:19

אסם-נסטלה ממשיכה ביישום המחוייבות בתחום הקיימות והחל מעכשיו, כל אריזות המותג סמארטיס - מותג השוקולד הראשון של נסטלה, יוחלפו לאריזות נייר הניתנות למיחזור

עד סוף 2021 כל אריזות מוצרי סמארטיס יהפכו לאריזות נייר. המהלך אותו מובילה נסטלה, חוסך ברחבי העולם למעלה מ-400 טונות של אריזות פלסטיק.

המעבר הראשון לאריזות נייר נעשה בחודש מאי עם סמארטיס באריזה אישית וכעת, גם האריזה המשפחתית תהיה באריזת נייר. מוצר נוסף של סמארטיס יעבור גם הוא לאריזת נייר וכך, כלל מוצרי סמארטיס בישראל יהיו ברי מחזור עד סוף 2021.

המהלך, אותו מובילה נסטלה העולמית, חוסך למעלה מ-400 טונות של אריזות פלסטיק, כולל למעלה מ-38 מיליון מכסי פלסטיק ומדבקות הפלסטיק שלהם, שיוסרו בכל רחבי העולם (בהתבסס על נפח בשנת 2019).

שוקולד סמארטיס עובר לשקיות נייר. סטודיו אסם,
שוקולד סמארטיס עובר לשקיות נייר/סטודיו אסם

מהלך זה מתווסף לשורה של מהלכים שהובילה אסם-נסטלה בחודשים האחרונים, ביניהם: קיצור אריזות במבה, מהלך שהביא להפחתה שנתית של כ- 7 טון פלסטיק, הסרת עטיפות הצלופן מאריזות הפודינג והג'לי, שהביאו להפחתה שנתית של יותר מ-12 טון בשימוש בפלסטיק.

בנוסף, עד כה סימנה אסם-נסטלה כ- 50% ממוצריה בסמלי פחי המיחזור, במטרה לסייע לציבור הצרכנים להפריד אריזות, כחלק משיתוף פעולה עם תאגיד המיחזור תמיר.

לדברי מיטל קריסטל, מנהלת תחום שוקולד באסם-נסטלה: המותג סמארטיס מאמין ביצירת עולם צבעוני וכיפי לילדים, וחינוך הוא כלי חשוב מאוד המאפשר להם לשגשג בו. לפיכך, בסמארטיס אנחנו משתדלים ללמד את כל הילדים בעולם על חשיבותו של המיחזור. מהלך החלפת האריזות מצטרף לשורה ארוכה של יוזמות חינוכיות של המותג כמו למשל עידוד שימוש חוזר באריזות המוצרים בדרך מהנה ומלמדת, שימוש בצבעי מאכל ממקור טבעי ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully