וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 30 שנה: חנות פופ אפ ראשונה למותג הטקסטיל "מועדון הכותנה"

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 11:52

"מועדון הכותנה" בניצוחן של האחיות טליה ורונה מוצפי, כבר מפעיל אתר מקוון מצליח ועכשיו הוא חוגג חנות פופ אפ ראשונה ברחוב שינקין המיתולוגי. לרגל הפתיחה מציע המותג הוותיק, דור שני ליצרני טקסטיל, הנחות עד 25% על הפריטים ומארזי החג

"מועדון הכותנה" מותג טקסטיל כחול לבן בבעלות האחיות טליה ורונה מוצפי, שהן דור שני ליצרני טקסטיל, משיק חנות פופ אפ ייחודית שתפעל עד סוף אוקטובר ותציע את מוצרי הטקסטיל של החברה שנמכרו באתר האונליין.

החברה מציעה קו מוצרי טקסטיל איכותי ובין הפרטים שיוצעו למכירה בחנות: מצעי במבוק, מצעי סטאן 500 עשויים 100% כותנה המצרית ממוצרי הדגל של החברה שמגיעים במגוון רחב של צבעים, מגבות מכותנה ופיקה לצד מארזי חג מהודרים. החנות תציע הנחות של עד 25% הנחה על הפריטים

מועדון הכותנה, חנות פופ אפ ברחוב שינקים בתל אביב. דרור קליש,
מועדון הכותנה, חנות פופ אפ ברחוב שינקים בתל אביב/דרור קליש

מוצרי החברה מעוצבים בקפידה בסגנון קלאסי יוקרתי, תוך שימוש בחומרים איכותיים ורכות נעימה, ומוסיפים למראה הבית את האווירה החמה.

מוצרי הטקסטיל של "מועדון הכותנה" מתאפיינים במגוון צבעים ובאריגים רכים ונעימים לחווית שינה מקסימלית. ושומרים על קו אופנתי חדיש ועדכני עם דגש על מתן שירות מקצועי ומחיר הגון בלי תוספת בין היצרן לצרכן.

מועדון הכותנה בחנות פופ אפ חדשה בתל אביב. דרור קליש,
מועדון הכותנה: דור שני עם וותק של 30 שנה לייצור מוצרי טקסטיל/דרור קליש

מועדון הכותנה, כאמור, הוא מותג כחול לבן עם וותק של למעלה מ-30 שנה מתמחה במכירה, יצוא וייצור מקומי של מגוון פריטים להלבשת הבית.

מחירים לדוגמא: מגבות וחלוקים החל מ-35 שקל. מצעי ג'רסי החל מ-269 שקל. מצעי סטאן 657 שקל ועד 899 שקל למצעי במבוק. מגוון מארזי חג החל מ-199 שקל.

ניתן להשיג בחנות הפופ אפ ברחוב שינקין 30 תל אביב (החנות תפעל עד סוף אוקטובר) או באתר המותג: www.cottonclub.co.il

מארז של מועדון הכותנה הכולל מפת דמוי פשתן כף עוגה זהב ו-2 מגבות. דרור קליש,
מארז חג כולל מפת דמוי פשתן כף עוגה זהב ו-2 מגבות, מועדון הכותנה/דרור קליש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully