וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלל שרב: אלקטרה מדווחת על ביקוש שיא למזגנים

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 20:30

אלקטרה מציגה נתוני שיא: ביקוש ל-8,000 מזגנים ביום. שיא הביקוש מורגש בעיקר בימים ראשון ושני וכך הוא מחולק על פי אזור גיאוגרפיים: גוש דן והשרון (45%), הדרום הלוהט (15%), הצפון (20%) והשפלה (10%). לראשונה נרשם שוויון בביקוש למזגנים בין ירושלים לתל אביב

אם גם אתם מרגישים שחם יותר מבעבר, אתם לא טועים: הטמפרטורה הממוצעת בישראל עלתה בכ-1.4 מעלות משנת 1950 ועד 2017 והיא צפויה לעלות בעוד מעלה אחת לפחות עד 2050, כשהעלייה מורגשת במיוחד כמובן בעונת הקיץ.

לפי אחד התרחישים החמורים של השירות המטאורולוגי, הטמפרטורה הממוצעת בישראל צפויה לעלות בקרוב לארבע מעלות עד סוף המאה הנוכחית ואם אנחנו לא רוצים להסתכל כל כך רחוק, אז על פי התחזית, ככל שנלך ונתקדם אל תוך עונת הקיץ, החום יהפוך יותר ויותר בלתי נסבל בכל אזורי הארץ.

אישה מזיעה מול מאוורר. ShutterStock
ימי השרב הביאו לשיא ביקושים לרכישת מזגן/ShutterStock

לראשונה: שוויון בביקוש למזגנים בין ירושלים לתל אביב

בתל אביב לבדה נרשמו 10% מהביקושים וכך גם בירושלים וסביבתה, בכך למעשה אנחנו עדים לנתון מעניין: לראשונה אי פעם, מתקיים שוויון בביקושים למזגנים בין ירושלים לתל אביב. הבירה, שממוקמת בגובה של 700 מטר מעל פני הים, סובלת לא פחות מהחום כמו עיר החוף ושתי הערים מחזיקות בנתוני ביקוש זהים העומדים על 10%.

נתוני ביקוש שיא, אלקטרה. באדיבות אלקטרה,
נתוני ביקוש שיא, אלקטרה/באדיבות אלקטרה

ומה ימי השבוע בהם נרשם הביקוש הכי גבוה למיזוג? על פי נתוני חברת אלקטרה מיזוג אוויר, ימי ראשון ושני, אחרי סופ"ש, הם הימים בהם נרשמים הכי הרבה בקשות לרכישת מזגנים בישראל - כ-50% מהביקושים לאורך כל השבוע.

אשה עם מזגן. ShutterStock
נתוני שיא: ביקוש ל-8000 מזגנים ביום, פי 4 מכל יום קיץ אחר/ShutterStock

אנשים מעדיפים "לדבר" עם המזגן שלהם

מנתוני אלקטרה מיזוג עולה כי יותר ויותר אנשים מעדיפים "לדבר" עם המזגן שלהם. על פי נתוני החברה לא פחות מ-30% מהמשתמשים באפליקציית אלקטרה משתמשים בפיקוד קולי הקיים באפליקציה לטובת שליטה במזגן.
כמו כן מדווחת החברה כי 40% מלקוחותיה משתמשים בכפתור ה-BOOST המאפשר קירור מהיר במיוחד.

מוקד שירות לקוחות. ShutterStock
אלפי שיחות למוקד לצורך רכישת מזגן/ShutterStock

שיא חדש ברכישת מזגנים

משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג: "חברת אלקטרה מיזוג אוויר חווה ימים של שבירת שיאים ברכישות מזגנים. גל השרב הקיצוני שפקד אותנו יצר ביקושים גבוהים מאוד לרכישת מזגנים בבתים ובמשרדים. הקיץ הישראלי, שהולך והופך חם יותר, הצלחת החברה והביקוש ההולך וגדל למוצריה, מביא אותנו לשיא חדש ברכישת מזגנים. אנו פועלים בכל הכוח וערוכים לקראת גל השרב, עם אספקה מיידית של המזגנים ושירות מהיר ואיכותי לכל לקוחותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully