וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לנאסד"ק: זינוק בהכנסות אינטרקיור ברבעון השני

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 14:13

על פי דיווחי חברת הקנאביס הרפואי, צמחו ההכנסות בשיעור של כ-37% לעומת הכנסות הרבעון הראשון של 2021 והגיעו לכ-45 מיליון שקלים. החברה נמצאת בשלבים מתקדמים של תהליך רכישת חברת בטר

אהוד ברק. יח"צ,
יו"ר אינטרקיור אהוד ברק/יח"צ

כשהיא מתקרבת למסחר בנאסד"ק, דיווחה חברת הקנאביס אינטרקיור השבוע על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2021 המשקפות תוצאות שיא והמשך צמיחה חזקה, רווחית ותזרים מזומנים. על פי הדוחות, צמחו ההכנסות של אינטרקיור ברבעון זה ביותר מפי 4 והגיעו לכ-45 מיליון שקל. הרווח המתואם ממגזר הקנאביס הגיע לשיא של כ-12 מיליון שקל - 26% מסך ההכנסות. הכנסות פרו פורמה ברבעון השני על בסיס תפעולי רבעוני מלא עמדו על 55 מיליון שקל, המשקפות קצב הכנסות של 220 מיליון שקל

זהו הרבעון השישי ברציפות בו רושמת אינטרקיור צמיחה דו ספרתית גבוהה מרבעון לרבעון, כשהכנסות הרבעון השני משקפות גידול של 37% בהשוואה להכנסות ברבעון הראשון של 2021. לצד הצמיחה המהירה והרווחית, אינטרקיור מציגה איתנות פיננסית עם מזומן בהיקף של למעלה מ-200 מיליון שקל, לאחר השלמתו המוצלחת של גיוס ממוסדיים זרים. החברה הגישה את מסמכי הרישום הנדרשים לרשויות האמריקאיות בשאיפה להיסחר בבורסת הנאסד"ק בקרוב. כעת נסחרת אינטרקיור בבורסה של טורונטו תחת הסימול INCR.U ובבורסת תל אביב תחת הסימול INCR.TA.

בחברה אומרים כי מגמת הצמיחה צפויה להימשך לאור הביקוש הגובר למוצרים האיכותיים קנדוק., פתיחת סניפים חדשים של רשת בתי המרקחת שלה ושיתופי הפעולה המתרחבים עם חברות בינלאומיות רבות בתחום הקנאביס. בנוסף אינטרקיור נמצאת בשלבים מתקדמים להשלמת הרכישה והמיזוג של חברת בטר הישראלית - צעד שצפוי להגדיל את נתח השוק שלה.

"אנו ממשיכים ביישום אסטרטגיית הצמיחה הרווחית תוך חיזוק המותגים ומערכי הייצור וההפצה המובילים שלנו", מסר מנכ"ל אינטרקיור אלכסנדר רבינוביץ, והוסיף "הצגנו במהלך הרבעון תוצאות ללא תחרות עם שיעורי הצמיחה והרווחיות מהגבוהים בעולם. המובילות של אינטרקיור, לצד התרחבות הגלובלית והרישום הצפוי בנאסד"ק יוצרים מומנטום להמשך צמיחה רווחית, לבניית ערך לבעלי המניות ומזור לקהילות המטופלים ".

"זהו הרבעון השישי ברציפות של אינטרקור עם צמיחה דו ספרתית גבוהה מרבעון לרבעון ורביעי ברציפות עם תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת", אמר סמנכ"ל הכספים של אינטרקור, עמוס כהן, והוסיף "שמירה על איתנות פיננסית, ומאזן חזק מהווים את הבסיס לחיזוק מעמדנו בהובלת תהליך הקונסולידציה מחוץ לצפון אמריקה ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully