וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרינה קפלון דיגמי מונתה לסמנכ"לית בכירה וראש תחום יחסי הציבור בקבוצת דבי

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 10:52

קפלון-דיגמי תצטרף לשדרת ההנהלה הבכירה של הקבוצה לצד המייסד והמנכ"ל משה דבי, המשנה למנכ"ל, גדי אוחנה, וסמנכ"ל הקבוצה, נדב ברקוביץ: "מודה על האמון"

מרינה קפלון-דיגמי (35), מונתה לסמנכ"לית בכירה וראש תחום יחסי הציבור בקבוצת דבי ותצטרף לשדרת ההנהלה הבכירה של הקבוצה לצד המייסד והמנכ"ל משה דבי, המשנה למנכ"ל, גדי אוחנה, וסמנכ"ל הקבוצה, נדב ברקוביץ.

קפלון-דיגמי החלה את דרכה בקבוצת דבי בשנת 2018 בתפקיד יועצת תקשורת בכירה ובהמשך קודמה לסמנכ"לית לקוחות ועמדה בראש חטיבת הקמעונאות, התיירות והלייף סטייל של הקבוצה שצמחה משמעותית בשנים האחרונות. מאז שהצטרפה לקבוצת דבי, דיגמי מייצגת לקוחות אסטרטגיים ותאגידים בינלאומיים כמו קימברלי קלארק, טמבור, שיאומי, קבוצת גוליבר, Beko ובעבר גם את קבוצת לופטהנזה ורשות החדשנות ועוד. קפלון-דיגמי בעלת ניסיון מגוון של למעלה מ-15 שנים ביחסי ציבור ותקשורת, תואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת תל-אביב ותואר ראשון בתקשורת, מדעי המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה הפתוחה.

מרינה קפלון דיגמי. אלי שרם,
מרינה קפלון-דיגמי/אלי שרם

משה דבי, מייסד ומנכ"ל קבוצת דבי: "אני גאה לצרף לשדרה הניהולית הבכירה של קבוצת דבי את מרינה, המינוי שלה היה טבעי ואני שמח שקבוצת דבי ממשיכה להצמיח בתוך הבית שורת בכירים ברמה הגבוהה ביותר שנשארים בתוך הבית לצד הכשרת הדור הבא של יועצי התקשורת בישראל. בשנים שלה בקבוצת דבי מרינה תרמה לפיתוח חטיבת הקמעונאות, התיירות והלייף-סטייל ואני בטוח שגם בתפקידה החדש, כראש תחום יחסי הציבור בקבוצה, היא תמשיך להוביל להישגים חדשים".

"אני מודה למשה דבי, גדי אוחנה ונדב ברקוביץ' על האמון", אמרה קפלון-דיגמי, "תחום יחסי הציבור השתנה בעשור האחרון לאין שיעור וכך גם כלי התקשורת והצרכנים. אני גאה שאנחנו בקבוצת דבי השכלנו לזהות את השינויים הללו כבר בתחילתם והודות לכך פיתחנו עבור הלקוחות שלנו מוצרים ושירותים חדשניים לניהול מערכות היחסים עם הצרכנים, העובדים והשותפים העסקיים שלהם. אני בטוחה שנמשיך לפתח עבורם הזדמנויות ודרכים חדשות לבניית אמון, צמיחה עסקית ומעורבות חברתית".

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully