וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד היח"צ דניאלה רייבנבך פותח מחלקה לאישים, אמנים ומוזיקה

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 11:14

את המחלקה החדשה במשרד, הפועל 27 שנים, תנהל הסופרוויזרית בר אייכנבוים תייר: "הביקוש הגבוה העלה את הפוטנציאל לפתוח מחלקה מתמחה ולנהל אותה ביד רמה"

משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת משיק לראשונה מחלקה המתמחה בשירותי יחסי ציבור ודוברות לאישים, אנשי עסקים, אמנים ומוזיקה, בניהולה של סופוויזר המשרד בר אייכנבוים תייר.

משרד דניאלה רייבנבך תקשורת פועל מזה 27 שנה, ואמון על התקציבים הגדולים והמובילים במשק הישראלי בתחומי קמעונאות, מסחר, תעשייה, אופנה, בריאות, צרכנות, מזון, רכב ועוד. בין הלקוחות המובילים של המשרד: קבוצת קניוני עופר - מליסרון, לוריאל ישראל, חטיבת המזון של שסטוביץ, קבוצת טיב טעם, הרבלייף, חברת המזרח יבואנית לנדרובר ויגואר, קבוצת בריל, רשת אירוקה, קבוצת גולבר, קבוצת גרג, קבוצת H&O ועוד.

בר אייכנבוים תייר. אסף לביא,
בר אייכנבוים תייר/אסף לביא

בר תייר, שמונתה לניהול המחלקה, טיפלה עד כה ביחסי הציבור של מגוון תקציבים מובילים במשרד. בר (32), בוגרת תואר ראשון לתקשורת שכנועית ודוברות, מהמרכז הבינתחומי הרצליה, נשואה+ 2, עם רזומה עשיר של 8 שנים בתחום יחסי הציבור כשמתוכן 7 שנים במשרד דניאלה רייבנבך תקשורת. לצד ניהול יחסי הציבור של הלקוחות, בר היתה אמונה על מגוון רחב של פרויקטים ואירועים רבי משתתפים, ומעתה תתחיל לנהל ולרכז את פעילות יחסי הציבור של מיוצגי המשרד אל מול גופי התקשורת.

"לאחרונה זכינו לפניות רבות מצד אנשי עסקים, סוכניות מובילות ואישים לשירותי יחסי ציבור ופעילות בדיגיטל. הביקוש מצד אלו העלה את הפוטנציאל לפתוח מחלקה מתמחה ולנהל אותה ביד רמה וברוחה הגבית של דניאלה רייבנבך, המנהלת את המשרד מזה כמה עשורים", מסרה תייר.

דניאלה רייבנבך מסרה: "המטרה שלנו להציע תחת קורת גג אחת את כלל שירותי יחסי הציבור והדוברות בקרב בעלי עניין, סוכנויות וגופים משמעותיים ובכך לייצר להם ערך מוסף. פעילות מחלקה זו משלימה את סל השירותים של המשרד הכולל מחלקת דיגיטל ופעילות דוברות ויחסי ציבור. בר מקצועית, בעלת ניסיון משמעותי בתחום והיא המתאימה ביותר להקים ולנהל מחלקה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully