וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבא רב אלוף

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 12:24

גם שר החוץ והרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, כמו סבים וסבתות רבים, מצא זמן לבילוי עם הנכדים, בחופש הגדול. אשכנזי נצפה עם נכדיו בביקור במוזיאון הרפואה החדש שנפתח זה עתה בטכנודע חדרה. בני המשפחה התרשמו במיוחד ממיצג של לב בגובה 5 מטר שאליו נכנסו יחד, וממיצג של כל חלקי המוח. עם סיום הסיור המודרך במוזיאון נפגש אשכנזי עם גדי מדור, מנכ"ל הטכנודע בפארק המדע
וסיפר לו אישית על ההתרשמות שלו מהמוזיאון החדש.

גבי אשכנזי וגדי מדור. מירי ינאי,
גבי אשכנזי וגדי מדור/מירי ינאי

זוכרים את אליאס

ב'מרכז מורשת יהדות בבל' התקיים השבוע ערב הצדעה מיוחד לשחקן אריה (אלבר) אליאס (1921 - 2015) אחד השחקנים האהובים ומוערכים בתרבות הישראלית. אליאס שיחק בעשרות סרטים שהפכו לקלאסיקה ועיצבו את הקולנוע הישראלי מראשית דרכו, בהצגות תיאטרון ובתוכניות טלוויזיה.

באירוע שהתקיים במרכז מורשת יהדות בבל באור יהודה בהנחייתו של שמעון פרנס נטלו חלק חברים ובני משפחה. קיבלו את פני האורחים: פרופ' אפרים צדקה יו"ר מרכז מורשת יהדות בבל ועליזה דיין חממה מנכ"לית המרכז.

הגיעו להיזכר ולחלוק כבוד: פרופ' חזי לוי-לשעבר מנכל משרד הבריאות ומנהל בי"ח ברזילי, יוני פרס, נועם סמל-מנכ"ל תיאטרון הבימה, ליאת שוחט - ראש עריית אור יהודה, מרדכי בן פורת- נשיא המרכז ולשעבר יו"ר הכנסת, פרופ' שלמה מעוז, ששון גבאי, רוני חזקיה יפה ויגודצקי יו"ר קרן מעגלים ולשעבר מנכ"לית הטלוויזיה החינוכית ועוד.

יוני פרס, עליזה חממה וששון גבאי. איתן ידגר,
יוני פרס, עליזה חממה וששון גבאי/איתן ידגר
חזי לוי. איתן ידגר,
חזי לוי/איתן ידגר
נועם סמל. איתן ידגר,
נועם סמל/איתן ידגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully