וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכון ובינוי מגייסת עובדים לפרויקטים בארץ ובחו"ל

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 17:29

בעקבות פרויקטים בישראל ובעולם שבהם זכתה החברה, היא פתחה במבצע לגיוס עובדים - מעבודות עם משרד הביטחון בישראל ועד לצפון דקוטה

שיכון ובינוי מכריזה על גיוס נרחב של מהנדסים אזרחיים עבור מגוון פרויקטים מרתקים בעולם, תוך הזדמנות לרילוקיישן, עם אופק ניהולי ואפשרויות קידום וצמיחה בחברה. בנוסף, מגייסת החברה עובדים למגוון תפקידים נוספים, כגון אנשי בקרה, מנהלי כספים ועוד.

לאחרונה זכתה שיכון ובינוי במכרז ממשלתי ענק של מדינת צפון דקוטה בארה"ב. הפרויקט כולל תכנון, הקמה, מימון תפעול ותחזוקה של תעלה להסטת שיטפונות, באורך של כ-30 מייל (48 ק"מ) ותשתיות נלוות, במטרה להגן על העיר פארגו ועל אזור Fargo-Moorehead הסמוך לה בתקופות של שיטפונות קיצוניים.

מחאה נגד הנחת צינור נפט בשמורה של ילדים בדקוטה הצפונית, ארה"ב, 4 בדצמבר 2016. AP
צפון דקוטה, הרחק מהקיץ הישראלי/AP

הזדמנות לרילוקיישן עם המשפחה

לצורך ביצוע הפרויקט מקימה שיכון ובינוי חברה ייעודית בעיר פארגו בצפון דקוטה, ומגייסת עבורו מהנדסים לתקופה של עד 6 שנים, בעלי רקע של הנדסה אזרחית וניסיון של 5 שנים בעבודה בפרויקטים משמעותיים. התפקיד דורש רילוקיישן לארה"ב ומתאים גם למשפחות, אשר יקבלו ליווי ותמיכה בתהליך הרילוקיישן.

בנוסף, התחזקות הקבוצה והתרחבותה לפרויקטים מובילים בישראל, בין היתר עבור משרד הבטחון ופרויקטים נוספים, דורשים אף הם גיוס משמעותי של מהנדסים בשל גודלם ומורכבותם.

יור שיכון ובינוי תמיר כהן. סיון פרג',
יו"ר שיכון ובינוי, תמיר כהן/סיון פרג'

"מהלך הגיוס ייחודי בהיקפו בכל קנה מידה"

שיכון ובינוי היא חברת התשתיות והנדל"ן המובילה בישראל - חברה גלובלית, הפועלת כבר למעלה מתשעים שנה, ביותר מ- 20 מדינות ועל פני 4 יבשות.

תמיר כהן יו"ר ומנכ"ל שיכון ובינוי: "מהלך הגיוס והאיתור שבו החלנו הוא ייחודי בהיקפו בכל קנה מידה בוודאי בישראל, איתור וגיוס מהנדסים שייקחו חלק באחד מהפרויקטים הגדולים, המורכבים שהחברה מקימה בשנים האחרונות, הינה משימה מורכבת בפני עצמה. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן לעבוד בחברה מובילה, לחוות אתגרים מקצועיים וניהוליים מרתקים, ולהתנסות באתגרים הנדסיים מרתקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully