וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורת מינויים בעמותת קרנות קורת

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 0:11

הודיעה על מינויו של עו"ד אדיר ולדמן ליו"ר הוועד המנהל של העמותה במקומו של טל קינן, וכן מינויים של שלושה חברי וועד מנהל: אסעד ג'ובראן, אוראל השמטיה וג'פרי גולדפארב

שורת מינויים בעמותת קרנות "קורת", שהודיעה על מינויו של עו"ד אדיר ולדמן ליו"ר הוועד המנהל של העמותה במקומו של טל קינן_ וכן מינויים של שלושה חברי וועד מנהל: אסעד ג'ובראן, אוראל השמטיה, ג'פרי גולדפארב.

ולדמן משמש כמנכ"ל קבוצתFreshfields Israel , המתמחה בתאגידים ישראלים ובין לאומיים פעיליים בישראל. הוא מייצג בישראל Freshfields Bruckhaus Deringer, ממשרדי עורכי הדין הבין לאומיים. לפני שחזר לישראל ולדמן היה עורך דין שכיר בכיר ((ASSOCIATE בפירמת משרד עורכי הדין המוביל בניו יורק Wachtell, Lipton, Rosen and Katz שם שימש כיועץ בכיר בנושאי ניהול משברים וליטיגציה. לולדמן יש B.A. במדעי המדינה ולימודים בינלאומיים, ותואר במשפטים מבית הספר למשפטים בייל. מר ולדמן פעיל במספר עמותות בארץ ובחו"ל.

עו"ד אדיר ולדמן. יחצ,
אדיר ולדמן/יחצ

אסעד ג'ובראן, אוראל השמטיה וג'ף גולדפארב הצטרפו לוועד המנהל של העמותה. ג'ובראן שותף כיום בקרן אלה, קרן השקעות בחברות טכנולוגיה. בעברו היה ראש פיתוח עסקי בחברת ZIPLINE. בנוסף, אסעד היה מנכ"ל מייסד של חברת - Albatross Power Ltd חברת פיתוח של פרויקטי אנרגיה מורכבים בישראל, ברשות הפלסטינית ובירדן. אסעד כיהן בתפקידי ניהול בקבוצת החברה לישראל וכסמנכ"ל ב OPC אנרגיה. כמו כן, שימש בעבר כחבר דירקטוריון בחברת החשמל בישראל ובענבל, חברת הביטוח של ממשלת ישראל. אסעד ג'ובראן הוא עו"ד מוביל לשילוב המיעוט הערבי במשק הישראלי. הוא חבר בקבוצת "לפרוץ את המבוי הסתום" (Breaking the Impasse) של הפורום הכלכלי העולמי וחבר דירקטוריון וממייסדי "קו משווה". בנוסף, הוא משמש כחבר בוועדת פרס הגיוון העסקי של מעלה. הוא בעל תואר LLB מהמכללה למנהל, LLM מאוניברסיטת תל אביב ו- EMBA מבית הספר לעסקים קלוג.

חשמטיה היא המייסדת והמנכ"לית של חברת Causalis.ai המפתחת בין השאר כלי עזר לרופאים המטפלים בחולי סרטן. הכלי מסייע לרופאים לבחור את חלופת הטיפול הטובה ביותר בצורה מותאמת אישית, יחד עם המטופלים. אוראל היא בוגרת תואר ראשון במשפטים וכלכלה ובוגרת תואר MBA מ London Business School, שם כיהנה גם כנשיאת אגודת הסטודנטים. אוראל פעילה חברתית וקהילתית ואף כיהנה בעברה כחברת מועצה ויושבת ראש ועדת חינוך ונוער במועצה המקומית שלומי שם גדלה. בשנים האחרונות אוראל פעילה מאוד בקהילות בהייטק (ובפרט קהילות לנשים), עם ניסיון רב בתחום הFINTECH, מייעצת ועוזרת לקולגות לנווט את דרכן בתחום.

גולדפארב משמש כיועץ המשפטי הכללי ב- Centerbridge Partners . Centerbridge היא חברת השקעות פרטית רב אסטרטגית. לפני כן שימש מר גולדפארב כעורך דין שכיר בכיר, מיזוגים ורכישות, כספים תאגידיים בSkadden, Arps, Slate, Meagher & Flom LLP. ושם ייצג את Bank of America , Rite Aid, Endo, Pfizer Avara, Carlyle ו- IAC בעסקאות ובניהול מחדש. מר גודלפרב סיים ההצטינות יתר את תואר הראשון שלו Duke University ו- JD במשפטים ב-UCLA.

עו"ד אדיר ולדמן ציין: "גאה ונרגש על האמון שנתנו בי חברי הוועד לכהן כיו"ר הוועד המנהל של עמותת קורת. העמותה מתאפיינת בעשייה רבה לטובת צמצום הפערים בין המגזרים השונים בישראל. השנה האחרונה היוותה שנת שיא עבור פעילויות העמותה השונות ובמובן הזה אני בהחלט מתכוון להמשיך בדרך הזו ביתר שאת".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully