וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורה של מינויי בכירים ב-Verbit

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 10:00

החברה, המפתחת פלטפורמה לתמלול אוטומטי, הודיעה על מינויו של רפי מרגליות לתפקיד מנהל המוצרים והטכנולוגיות, ועל עוד שלושה בעלי תפקידים בכירים: "שמים דגש על שימור התרבות הארגונית"

VERBIT , המפתחת פלטפורמה לתמלול אוטומטי, הודיעה על מינויו של רפי מרגליות, לשעבר סגן נשיא בכיר במיקרופוקוס העולמית (לשעבר HP) ומנכ"ל מרכז הפיתוח הישראלי של החברה, לתפקיד מנהל המוצרים וטכנולוגיות ראשי בחברה. במסגרת תפקידו יהיה מרגליות אחראי להגדרת החזון המוצרי לחברה, למו"פ, ולזיהוי ופיתוח של שותפויות למוצרים ולטכנולוגיות.

רפי מרגליות. יחצ,
רפי מרגליות/יחצ

מרגליות מביא איתו ניסיון של למעלה משני עשורים בתפקידי פיתוח וניהול בחברות הטכנולוגיה המתקדמות ביותר, כגון מרקורי HP. מאז מכירת עסקי התוכנה של HPE לחברת מיקרופוקוס לפני כשלוש שנים, כיהן כמנכ"ל חטיבת Application Delivery Management. במסגרת התפקיד היה אחראי על מעל לאלף עובדים, מתוכם מאות בישראל. מרגליות הוא בעל תואר ראשון ושני במדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית.

דקלה אדליס. אריק סולטן,
דקלה אדליס/אריק סולטן

איתן גרוסברד, לשעבר סמנכ"ל הפיתוח העסקי של חברת Tactile Mobility ומנהל המיזוגים והרכישות של GETT, מונה לסמנכ"ל אינטגרציה-מיזוגים ורכישות בחברה. יש לו ניסיון של כ-20 שנה בניהול ומיזוג חברות בראיה רב תחומית לצד בנייתן לצמיחה מואצת ומתמשכת. בשנים האחרונות הוביל שיתופי פעולה ופיתוח עסקי וטכנולוגי בעולמות תוכן מגוונים.איתן בעל תואר שני בתכנית למנהל עסקים למנהלים - התמחות באסטרטגיה ומימון מאוניברסיטת תל אביב.

אלדר זילבר (אל"מ במיל') ראש מחלקת הפעלה לשעבר בלהק המודיעין של חיל האוויר מונה להיות סמנכ"ל התפעול בחברה. לאלדר תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במדיניות ביטחון לאומי מאוניברסיטת חיפה

תום ליבנה. שלומי יוסף,
תום ליבנה/שלומי יוסף

דקלה אדליס, לשעבר סמנכ"לית משאבי האנוש של חברת Panaya (אותה ליוותה משלבים מוקדמים ועד למכירתה לחברת אינפוסיס בכ- 300 מיליון דולר), מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי האנוש בחברה. לאדליס למעלה מ- 15 שנות ניסיון בהובלת פעילות משאבי אנוש וייעוץ ארגוני בהייטק עם התמחות בחברות SAAS. דקלה התחילה את דרכה המקצועית בבזק בינלאומי. היא בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומשאבי אנוש ותואר שני בפסיכולוגיה ארגונית מאוניברסיטת חיפה. לדקלה יש ניסיון רב בניהול משאבי אנוש בחברות בצמיחה מואצת ויישום של שינויים באמצעות חיבור עמוק למודל עסקי ובניית צוותים גלובליים לתמיכה בגדילת החברה.

תום ליבנה, מנכ"ל ומייסד VERBIT: "ורביט שמה דגש על שימור התרבות הארגונית שלנו. לאור התנופה הענקית בה החברה נמצאת, הבנו שאנחנו צריכים להתפתח מהסטארט אפ הרזה שהיינו בו לחברה עם שלד מקצועי של אנשים שימשיכו את התנופה המדהימה הזו. אני שמח ונרגש על הצטרפותם של רשימה נכבדת זו של אנשים מוכשרים ויוצאי דופן כדי להמשיך את הצמיחה, אני סמוך ובטוח שהניסיון שלהם יתרום לורביט רבות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully