וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך דואגים המעסיקים לעובדים המבודדים?

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 13:01

הרצון למנוע את התפשטות הגל הרביעי, מביא להיעדרות של עובדי הייטק שחייבים בבידוד מה עושות החברות כדי לסייע לעובדים המבודדים להנעים את זמנם ולהעסיק את הילדים? בדקנו עם מספר חברות. המסקנה: גם בכל הקשור לבידוד, מוטב להיות עובד בהייטק

אחוזי ההדבקה ומספר החולים ממשיך לעלות. כ-100,000 אנשים נמצאים ברגעים אלו ממש (נכון ל-19.8) בבידוד פעיל, משפחות שלמות מוצאות את עצמן בבידוד כי אחד מבני הבית נחשף לחולה קורונה וההזמן לא עובר.

עובדים רבים אינם יכולים להגיע למקום העבודה והעסקת הילדים במסגרת 4 קירות הבית - היא מאתגרת.
חברות וארגונים הדואגים לרווחתם של עובדים המבודדים ובני משפחתם, מפעילים מערך משלוחים שנעים לקבל, וזאת בעיקר בשל העובדה שהמעסיקים מרגישים בחסרונם, חושבים עליהם ודואגים שתקופת הבידוד תעבור בנעימים עד כמה שאפשר.

ביקשנו מהם לשתף אותנו כיצד הם עושים זאת, ואיך נראות ערכות הבידוד שמטרתן לשמח את העובדים:

ערכות משחק תואמות גיל

חברת GuardKnox חברת אוטו-טק שעוסקת בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לכלי רכב חכמים, מחוברים לאינטרנט, חשמליים ואוטונומיים, שולחת לעובדיה שנכנסים לבידוד עם ילדיהם, ערכת משחקים ופאזלים המותאמת לגיל הילדים, על מנת לסייע להם להעביר את הזמן ולהעסיק את הילדים במהלך הבידוד. הערכה מותאמת לגילאי הילדים וכוללת פאזלים ומשחקי קופסא אחרים.

"מחוות כאלה גורמות לך להרגיש שהחברה שאתה עובד בה היא כמו משפחה" אמר עמי קירשון עובד בחברה שנכנס לבידוד עם ילדיו בשבוע האחרון.

משלוח לעובדי חברת guardknox שנכנסו לבידוד עם הילדים. guardknox,
משלוח לעובדי חברת guardknox שנכנסו לבידוד עם הילדים/guardknox

חבילות מזון, משחקים ותמיכה נפשית

ב-Appsflyer מספרים כי הם מסתכלים על כל עובדת ועובד כמכלול - בין אם יש להם הורים או ילדים לדאוג להם, ומעניקים להם תמיכה מלאה וכוללנית. במידה ועובד או אחד מילדיו נאלצים להיכנס לבידוד, החברה שולחת חבילות סיוע כיפיות של מזון, משחקים, בדיקות קורונה מהירות לשימוש אישי וכן תומכת עם כל סיוע שצריך מבחינת גמישות בשעות עבודה, ציוד נוסף וכו'.

בנוסף, החברה החלה החל מהחודש תוכנית גלובלית לתמיכה בבריאות המנטלית של העובדים הנקראת "AF Be Well" המוצעת לכלל העובדים ובני משפחותיהם. התוכנית מאפשרת תמיכה טלפונית ראשונית על ידי אנשי מקצוע המתמחים בבריאות הנפש 24/7/365 ולאחריה גם ייעוץ בשיחת וידאו או בפגישה פרונטלית במידת הצורך, על ידי מומחים שמוקצים לעובדים בתחומים שונים של ייעוץ מנטלי, הדרכת הורים, הגיל השלישי, בריאות הגוף ועוד, על מנת לאפשר לעובדים לדאוג לבריאות הנפש שלהם ושל משפחותיהם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
appsflyer. פרטי,
סלים קולינריים שקיבלו עובדי Appsflyer המבודדים/פרטי

פעילויות משפחתיות ואוכל מבושל

בחברת Bizzabo שפיתחה טכנולוגיה לכנסים ואירועים, שולחים לעובדים שנמצאים בבידוד מארזים מותאמים אישית, לדוגמא: החברה שלחה מארז של פירות לעובד ששומר על אורח חיים בריא, ומארז לעובד שהוא הורה לילדים עם צעצועים ופעילויות מותאמים אישית לגילאי הילדים. בנוסף, נשלח מארז אוכל מבושל לעובדים שהוריהם מתגוררים רחוק ועוד.

החברה מעסיקה היום למעלה מ-300 עובדים בארץ ובעולם, למעלה מ- 100 בישראל: "חשוב לנו קודם להסתכל על העובד ולחשוב מה ישמח אותו ויעזור לו להחלים ולהעביר את ימי הבידוד בהתאם לנסיבות וההעדפות האישיות שלו", אומרת דנה בן ארי, מנהלת המשרד ב Bizzabo.

מקבל משלוח מהחברה bizzabo ילד של אחד העובדים בחברת. פרטי,
ילד של אחד עובד bizzabo מקבל משלוח מהחברה/פרטי

משחקי בוטיק ומארז גבינות מפנק

גם בחברת ההיי טק הבינלאומית פריון נטוורק, המספקת שירותי פרסום דיגיטלי למותגים ולאתרי תוכן, ממשיכים לדאוג לעובדים ולבני משפחותיהם: החברה שולחת לבתי העובדים שנאלצו להיכנס לבידוד "ערכת בידוד", הכוללת: מארז משפחתי מפנק של גבינות, מטבלים, עוגיות, מאפים ופירות של משק יעקבס ומשחקי חשיבה הרכבה ויצירה לכל המשפחה בשת"פ עם חברת "נימיגו" המייבאת צעצועי ומשחקי בוטיק.

משחקים שקיבלו ילדי עובדי חברת פריון. פריון נטוורק,
משחקים שקיבלו ילדי עובדי חברת פריון/פריון נטוורק

פרחים ומיצים להורים, גלידות וארטיקים לילדים

בחברת הסטארט-אפ לושה, המפתחת מוצרי תוכנה המנגישים דאטה לשיפור תהליכי השיווק והמכירות בחברות B2B, שולחים לעובדים המבודדים ולבני משפחותיהם מארזי בידוד מותאמים אישית לפי מקום מגוריהם וההיכרות איתם.

למשל: עובדים טבעוניים קיבלו מארזי קינוחים, פרחים ומיצים טבעיים של המותג "ג'וסה", משפחה עם ילדים קיבלו מארז משפחתי של גלידות וארטיקים, עובדים אחרים קיבלו מארז בידוד הכולל גבינות, יין ולחמים של מעדניית שפרה מבית פועה ועוד.

מארז שהגיע לבית אחד העובדים המבודדים בחברת לושה. לושה,
מארז שהגיע לבית אחד העובדים המבודדים בחברת לושה/לושה

השוקולד ימתיק את הבידוד

הסטארטאפ הישראלי Deci פיתח פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית (AI) המסוגלת ליצור אוטומטית רשתות נוירונים עמוקות מהירות במיוחד, המוכנות להטמעה מיידית במגוון רחב של אפליקציות מסחריות מתקדמות.

החברה מונה מעל ל- 30 עובדים, רובם חוקרים ומהנדסי Deep Learning. החברה שולחת לעובדים המבודדים מארז מתוקים של חברת "מקס ברנר" וכן דואגת לשמור על קשר רציף ושיחות אישיות. "כיף לדעת שחושבים עלייך ודואגים לשלומך גם בימים אלו. אלו הדברים הקטנים שעושים את ההבדל" אמר שי רוזנברג, Deep Learning Research Engineer בחברת Deci.

משלוח שוקולדים שקיבל אחד העובדים בחברת deci. deci,
משלוח שוקולדים שקיבל אחד העובדים בחברת deci/deci

מתוקים לשיפור מצב הרוח

חברת הסטארטאפ-אפ אקספלוריום פועלת בתחום מדעי הנתונים, והפלטפורמה אותה פיתחה מיועדת לסייע לחברות לבנות מודלים איכותיים של חיזוי באמצעות טכנולוגיות למידת מכונה ובינה מלאכותית.

בחברה עובדים מעל 150 עובדים ומשרדי החברה ממוקמים בתל אביב וארה"ב. החברה שולחת לעובדים או לבני משפחותיהם שנמצאים בבידוד מארז מתוקים ענק ומושקע של חברת sweet box שכולל עוגיות, מאפינס ושלל מתוקים נוספים. בנוסף, ההנהלה ומחלקת משאבי אנוש נמצאת בקשר רציף מול העובדים ודואגת לשיפור מצב הרוח תוך קיום שיחות על בסיס יומי.

"מצבם הרגשי של העובדים, ובייחוד בתקופה המורכבת הזו, עומדת תמיד לנגד עינינו. אנו בקשר מתמיד עם העובדים, וערוכים לתת מענה לכל הצרכים שאנו מזהים משיחות איתם" אומרת אילנה ניסמן- חלפין, Head of HR בחברת אקספלוריום.

מארז מתוקים ענק של חברת sweet box שמקבלים עובדי אקספלוריום. sweet box,
מארז מתוקים ענק של חברת sweet box שמקבלים עובדי אקספלוריום/sweet box

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully