וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 12:58

מפקד יחידת המטאורולוגיה בחיל האוויר מצטרף ל-TOMORROW.IO, סמנכ"לית שיווק חדשה בקבוצת טמבור, יו"ר חדש לקבוצת עוגן ועוד. מינויים ושינויים בעולם העסקים

בצל החרפת משבר האקלים, ערן בז'ה, מפקד יחידת המטאורולוגיה בחיל האוויר, סיים את שירותו הצבאי לאחר 27 שנים ומצטרף לצוות ההנהלה של חברת ההייטק TOMORROW.IO המתמחה באתגרי ה-Climate Security.

בז'ה (49), אשר שירת ביחידת החיזוי 24 שנים בתפקידים שונים וב-15 השנים האחרונות בתפקיד כמפקד היחידה, מצטרף לחברת Tomorrow.io המסייעת למדינות, עסקים ואנשים פרטיים להתמודד עם אתגרי ה- Climate Security ולקבל החלטות הקשורות במקרי קיצון של מזג האוויר, בתפקיד Customer Success Manager. המוצר של החברה מספק ללקוחותיה תובנות והמלצות לקבלת החלטות שיעזרו להימנע מנזקים והפרעות, ולפעמים אף להגדיל רווחים. בין לקוחות החברה- חברות תעופה, חברות On demand, חברות חשמל, שילוח, רכבות, ליגות ספורט ועד גופים ביטחוניים וממשלות. בין החברות הבולטות שנעזרות במוצר של החברה, ניתן למצוא את Uber, Delta, Ford, Via, The NFL ועוד, שמצליחות לחסוך מיליוני דולרים בזכות הטכנולוגיה הייחודית.

החברה מספקת פתרונות שבאים לגשר על הפער בין המידע הגולמי לבין תהליך קבלת ההחלטה בארגון והוקמה על מנת לעזור לכל אלו לצפות את השפעת מזג האוויר ושינויי האקלים על היומיום שלהם ולמזער את השפעתם.

ערן בז'ה. דורון לצטר,
ערן בז'ה/דורון לצטר

צביה אורנשטיין קסן מונתה לסמנכ"לית השיווק של קבוצת טמבור. לפני מינויה בטמבור, מילאה אורנשטיין קסן שורה של תפקידי שיווק בכירים בקונצרן תנובה. בתפקידה האחרון ניהלה את אגף השיווק והפיתוח בחטיבת המזון ולפני כן ניהלה את היחידה העסקית של מותג תנובה ומוצרי הליבה בחטיבת החלב.
אורנשטיין קסן בעלת תואר MBA מאוניברסיטת בר אילן ועורכת דין בהשכלתה.

מנכ"ל טמבור, מיכה שרייר: "אני שמח מאוד על הצטרפותה של צביה למשפחת טמבור ולצוות ההנהלה הבכירה. צביה מביאה עימה ניסיון עשיר ומגוון בתעשייה הישראלית ואני מאמין שהיא תתרום רבות להמשך חיזוקה ומובילותה של טמבור. אני רוצה להודות לשלום דניאל על תקופתו בטמבור ולאחל לו בהצלחה בדרכו החדשה".

צביה אורנשטיין קסן. הדס דנון,
צביה אורנשטיין קסן/הדס דנון

פיירבלוקס (Fireblocks) הודיעה כי צרפה את ג'יי קלייטון, לשעבר יו"ר הוועדה לניירות ערך ובורסות של ארה"ב (SEC) כחבר בוועדה המייעצת של פיירבלוקס. קלייטון מביא לוועדה המייעצת של פיירבלוקס 30 שנות ניסיון בשווקים פיננסיים בינלאומיים. המינוי יסייע לפיירבלוקס וללקוחותיה לנווט את דרכם בהתפתחויות השוק לרבות רגולציות חדשות המשפיעות על פיתוח והטמעת פתרונות בשוק המתפתח של תשתיות לנכסים דיגיטליים.

"התובנות של ג'יי אודות יציבות פיננסית ואבטחה בשווקים פיננסיים הן ייחודיות", אמר מיכאל שאולוב, מנכ"ל ומייסד משותף פיירבלוקס. "פיירבלוקס תפיק ערך עצום מחברותו של ג'יי במועצה המייעצת לאור מומחיותו בהיבטים רבים של המגזר הפיננסי. ג'יי יסייע להמשך השיפור של רמת האבטחה והביטחון של תשתית פיירבלוקס לשווקים פיננסיים עבור פעילים בשוקי ההון ומשקיעים".

ג'יי קלייטון מצטרף לוועדה המייעצת בת 7 חברים הכוללת מלבדו את יועץ הקריפטו רן קנטי, מייסד Cyberstarts גילי רענן, טום בנהאן מ-Tenaya, גיל מנדלזיס מ-Capitolis, פרד ארסאם מ-Paradigm וקן פוקס מ-Stripes.

"פיירבלוקס התגלתה כמובילה בשוק הנכסים הדיגיטליים המתפתח", מסר ג'יי קלייטון, החבר החדש בוועדה המייעצת של פיירבלוקס. "חזון החברה לשיפור תשתית הנכסים הדיגיטליים הוא רחב יריעה. אני שותף לתפישתה של החברה ששירותי משמורת לנכסים דיגיטליים מחייבים רמת שירות זהה לזו של שירותים מסורתיים ובה בעת צריכים לחתור לשיפורים באבטחה, בוודאות ובעמידות הנדרשים על ידי הרגולציה. יש לי הערכה למחויבות החברה לשיפור כל ההיבטים הנוגעים למשמורת וניוד נכסים דיגיטליים ולרמת המעורבות של הצוות בחברות פעילות בשוק המחזיקות בתשתית רבת עוצמה וכן עם שחקנים חדשים בשוק".

לפני שהצטרף ל-SEC שימש קלייטון כעו"ד במשרד עורכי הדין הבינלאומי Sullivan & Cromwell, משרד מסחרי מוביל מאז ייסודו בשנת 1879. כשותף וכחבר בוועד המנהל של המשרד ייעץ קלייטון לשורה ארוכה של לקוחות תאגידיים בולטים וביניהם מספר מוסדות פיננסיים גדולים ומורכבים וכן חברות מסחר בניירות ערך.

במהלך כהונתו כיו"ר ה-SEC התמקד קלייטון בחידוש הרגולציה הפיננסית והוועדה קידמה מספר יוזמות חשובות שנועדו לשפר את הגישה להון ולהזדמנויות השקעה תוך שיפור ההגנה על המשקיעים ושלמות השוק. קלייטון היה אחד מיושבי הראש הראשונים של ה-SEC שבחן את מעמדם של הנכסים הדיגיטליים בהקשר לחוק ניירות הערך של ארה"ב. נוסף על תפקידיו ב-SEC השתתף קלייטון במועצה ליציבות פיננסית (the Financial Stability Board) בארגון הבינלאומי של רשויות ניירות ערך, במועצה המפקחת על יציבות פיננסית ובקבוצת העבודה של נשיא ארה"ב לשווקים פיננסיים.

seperator

אילון פנחס מונה לתפקיד יושב ראש חברת האג"ח (חל"צ) של קבוצת עוגן, והוא יוביל את פעילות החברה ואת גיוס האג"ח של הארגון. קבוצת עוגן היא ארגון פיננסי-חברתי ללא כוונת רווח, המסייעת למשקי בית, עסקים קטנים ומלכ"רים באמצעות אשראי חברתי, ליווי ומנטורינג.

בפברואר השיקה עוגן אג"ח חברתית חדשנית לתמיכה בעסקים קטנים ומלכ''רים שנפגעו מהקורונה. בסיס האג''ח הוא מודל מימון משולב אשר מאפשר לה לאג"ח חלק מתיק ההלוואות המבוזר שהיא מעניקה במסגרת פעילותה. זוהי האג"ח מגובת נכסים הראשונה בישראל שמוביל מלכ"ר, וכן האג"ח הירוקה הראשונה בישראל העומדת בהגדרות ה-ESG לפי תקן ה SFDR האירופאי. כעת הקימה קבוצת עוגן חברה לתועלת הציבור אשר אושרה ע"י רשם העמותות, שתפעל לגיוס ההון.

אילון הוא שותף מייסד של Israel Legacy Partners. לפני כן שימש כשותף המנהל של קרן ויולה פרטנרס, יו"ר מועצת המנהלים של חברת המימון החוץ בנקאי פנינסולה, וכיו"ר פעיל ודירקטור של מגוון חברות ציבוריות ופרטיות. בתחום הפילנתרופיה הוא שימש כיו"ר מועצת המנהלים של קרן נתן, ומכהן כחבר ועד פעיל בעמותת "יד ביד".

אילון פנחס. שלומי יוסף,
אילון פנחס/שלומי יוסף

משה ויצמן (47) מונה למנכ"ל חברת הבוטיק נישה פרו, הפועלת תחת חטיבת משאבי אנוש של קבוצת דנאל, ומעסיקה עובדים עבור חברות הייטק מובילות, בהן: גוגל, ווייז, פייסבוק, ביוסנס, אפל, אינטואיט, GM, AT&T ועוד. החברה, אשר פועלת משנת 2010, מציעה קשת רחבה של עובדים מוכשרים הנמצאים בחזית הטכנולוגיה ובמגוון תחומים: Mobile, תכנות, אבטחת מידע, ניתוח מערכות, בדיקות תוכנה, WEB, ניהול פרויקטים, ועוד.

ויצמן, שהחליף בתפקיד את עידו פלג, שימש בתפקיד האחרון כמנכ"ל מרטנס הופמן מקבוצת מלם, ובעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במשפטים. ערן מרדכי, מנכ"ל דנאל משאבי אנוש מקבוצת דנאל: "לויצמן שנות ניסיון רבות בניהול בכיר בחברות מובילות, והוא הוביל מהלכים אסטרטגים של חדשנות וצמיחה. אני מאמין שהוא יביא את ניסיונו העשיר ויכולותיו המוכחות להמשך עשייה, גידול נתח השוק והפיכת החברה לדומיננטית בתעשייה הטכנולוגית".

משה וייצמן. ליטל קורצינג,
משה ויצמן/ליטל קורצינג

עמית בוהנסקי מונה לעמוד בראש ארגון הידידים של LEAD - המסלול לפיתוח מנהיגות. היזם הסדרתי יתרום מיכולותיו וכישוריו, לטובת הרחבת תכנית ההכשרה לפיתוח דור המנהיגות הבא בקרב בני נוער.
בוהנסקי, שלאורך השנים שימש כמנטור של יזמי היי טק מובילים, מכר בעשרות מיליוני דולרים חברות ל-Verint ומטריקס, הנפיק את ZOOMD בבורסה הקנדית ועומד בראש קרן השקעות בינלאומית (Moonbow מונבו), המייצרת מודל עסקי חדש לעשרות סטארט-אפים במשבר.

את קשריו, כישוריו וניסיונו הענפים שסייעו לו להקים, לפתח ולהוביל עשרות סטארטאפים וחברות, רותם כעת בוהנסקי לטובת פרויקט מסוג שונה לגמרי. הוא מונה לעמוד בראש ארגון הידידים של LEAD, ארגון א-פוליטי ללא מטרות רווח אשר הוקם בשנת 1999, על מנת לאתר ולהכשיר את נבחרת המנהיגים הבאה של ישראל. מדי שנה מתקבלים לשורות הארגון כ-120 בני נוער בכיתות יא', מבין למעלה מ-6,000 מועמדים מכל רחבי הארץ. תכנית ההכשרה שפותחה בארגון הינה ייחודית בקנה מידה עולמי וזוכה להערכה רבה על ידי אנשי מקצוע בארץ ובעולם, כשבשנים האחרונות שוכפל מודל הארגון אל מחוץ לגבולות המדינה.

מתוך תפיסה כי מנהיגות לומדים בעשייה בשטח, שגרירי הארגון יוזמים, מתכננים ומבצעים פרויקטים מעוררי השראה הנוגעים במצוקות ובפערים החברתיים בישראל ומכוונים לרווחת הקהילה. עד היום הקימו שגרירי LEAD למעלה מ-600 פרויקטים, כש-11 מתוכם הפכו במרוצת השנים לעמותות עצמאיות, אשר פועלות בהצלחה רבה מצפון הארץ ועד לדרומה. בין הפרויקטים המוכרים שהקימו ניתן למצוא בין השאר את כנפיים של קרמבו, זיכרון בסלון, השמים הם הגבול, נעים להכיר, חמניות, רודיינא ועוד.

עמית בוהנסקי: "אני גאה על האפשרות לקחת חלק בעשייה המבורכת של LEAD ולעמוד בראש ארגון הידידים. הגעתי במטרה לתרום מניסיוני ויכולותיי העסקיות ולהביא את הארגון לגבהים חדשים, ואסייע לשגרירים בהכוונה ובמתן כלים פרקטיים שיוכלו להפוך חלומות למציאות במסגרת הכשרתם. מדהים לראות בני נוער שמטפלים בפרויקטים מורכבים על כל שלביהם, החל מגיוס התקציב, עבור בניהול האנשים וכלה בהוצאה לפועל של התוצר הסופי. במיוחד בתקופה מאתגרת זו, חשוב לשמר ולטפח את הדור הצעיר - ההון האנושי של מדינת ישראל, כי בו טמון עתידה".

עמית בוהנסקי. איציק מילר,
עמית בוהנסקי/איציק מילר

חברת eko, אשר פיתחה טכנולוגיית וידאו אינטראקטיבי, מינתה החודש את אלעד גולדנברג, לתפקיד מנהל כללי של פעילות האיקומרס של החברה.

לפני התפקיד החדש ב-eko, אלעד הקים וניהל את הפעילות המסחרית של חברת eBay בישראל, שבזמנו הייתה הפלטפורמה המובילה בקרב ישראלים למכירה וקנייה במסחר האלקטרוני העולמי.

בנוסף, גולדנברג הוא מייסד שותף ומנהל אקדמי של דיגיטל איי אל, מכללה ללימודי מסחר אלקטרוני שהכשירה למעלה מ- 2,000 בוגרים המובילים את תעשיית האיקומרס המקומית.

לפני כשנה הקים את הסטארט-אפ רפטיל (Reptile) ביחד עם רועי טרטמן, שעושה העשרת מידע על מפרטים טכניים של מוצרים, מסייעת בתהליכי גילוי המוצר (Discovery) ומגבירה את הודאות והאמון בתהליך הרכישה באינטרנט.

בחצי השנה האחרונה, עבדה רפטיל כשותפת פיתוח (Design Partner) של eko ו-וולמארט ועם כניסתו של אלעד לתפקיד, פעילות החברה מוטמעת בפעילותה של eko.

אלעד גולדנברג. ענבל גרון,
אלעד גולדנברג/ענבל גרון

עו"ד דרור ארד-אילון הצטרף למשרד ברנע ג'פה לנדה כיועץ מיוחד בתחום של צווארון לבן, אתיקה ולשון הרע. לדרור ניסיון של כ-30 שנה בתחום, שימש בעבר כיו"ר ועדת האתיקה הארצית של לשכת עורכי הדין, ובעל מוניטין בייצוג נאשמים בפרשות פליליות שזכו לסיקור ציבורי נרחב.

עו"ד דרור ארד איילון. יחצ,
עו"ד דרור ארד אילון/יחצ

אריק פרישמן, מנכ"ל חברת PayBox, הודיע על מינויה של לאה שוורץ לסמנכ"לית הכספים של החברה. לאה, בעלת תואר שני במנהל עסקים, הינה בעלת ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בענף הפיננסים, במסגרתם כיהנה בין היתר כסמנכ"לית הכספים של חברת Max, סמנכ"לית הכספים של חברת הפינטק Credito המתמחה בתחום האשראי החוץ בנקאי וטכנולוגיות חיתום מתקדמות וכדירקטורית במגוון חברות בשוק ההון.

בתחילת השנה הכריזו בנק דיסקונט ושופרסל על שיתוף פעולה, במסגרתו יפתחו ארנק דיגיטלי, שיתבסס על פלטפורמת PayBox, ויציע ללמעלה מ- 2 מיליון לקוחות PayBox ומעל ל- 2 מיליון לקוחות מועדון שופרסל, יכולות תשלום מתקדמות, לצד מגוון שירותים ומוצרים פיננסיים נוספים. בחודש יולי השנה, לאחר קבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים, PayBox הפכה לחברה עצמאית, המוחזקת על ידי דיסקונט ושופרסל בשיעורים של 50.1% ו- 49.9%, בהתאמה. המינוי של שוורץ הינו למעשה המינוי החיצוני הבכיר הראשון עליו מכריזה החברה החדשה.

אריק פרישמן, מנכ"ל PayBox: "לאה היא חיזוק משמעותי ל- PayBox, שרק לפני קצת יותר מחודש יצאה לדרך עצמאית וחדשה. לאה מביאה איתה ניסיון רב שנים, המשלב הכרות עמוקה עם תחום התשלומים והאשראי החוץ בנקאי, הן בחברות גדולות ומבוססות והן בחברות פינטק צעירות. ככזו לאה מהווה חיזוק משמעותי ל- PayBox ששמה לה כיעד לעשות מהפכה - לא פחות - בתחום התשלומים והצרכנות הפיננסית בישראל".

לאה שוורץ: "ענף הפיננסים, והתשלומים בפרט, עובר בשנים האחרונות מהפכה, ואני נרגשת להצטרף לחברה ששמה לה כיעד להוביל את המהפכה הזו. השילוב בין הצוות המעולה שקיים היום ב- PayBox והחזון והגב של בעלים כמו דיסקונט ושופרסל הינו שילוב מנצח, ואני בטוחה בהצלחתנו".

לאה שוורץ. דקלה גרסין,
לאה שוורץ/דקלה גרסין

הנהלת "רימון - בית ספר למוסיקה" הודיעה על מינויו לראש המסלול להלחנה, עיבוד וניצוח של ד"ר רועי אופנהיים (46), שייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים וכך יסגור מעגל לאחר שלמד בראשית דרכו במסלול, שנחשב מהיוקרתיים והמרכזיים ברימון. אופנהיים שעוזב לרגל התפקיד את התזמורת הסימפונית חיפה, שם שימש כמנצח הבית וכמנהלה המוסיקלי בפועל, יחליף את ירון גוטפריד שכיהן ב-8 השנים האחרונות כראש המסלול.

מרימון נמסר כי בית הספר שמח וגאה על הצטרפותו של ד"ר רועי אופנהיים לסגל המרצים, ומאמינים כי יצעיד את הסטודנטים הנוכחיים והעתידיים להישגים משמעותיים ולמצוינות בתחומי הפעילות היצירתית הרב-והבינתחומית של המסלול. כמו כן, בית הספר מודה לראש המסלול היוצא ירון גוטפריד על שנים של פעילות מקצועית ומסורה, במסגרתה פיתח את תחומי ההוראה בתחומים אלו, הנחה והיווה מקור השראה לתלמידיו ויצר מיזמים מרגשים באמצעות שורת שיתופי פעולה מגוונים.
****
ד"ר רועי אופנהיים, מוסיקאי יוצר, מנצח, מעבד ואיש חינוך, ייסד את "תזמורת המהפכה" ומכהן כמנצח וכמנהלה המוסיקלי. כתב עיבודים תזמורתיים למגוון תזמורות בארץ ובחו"ל וניצח בין היתר על התזמורת הפילהרמונית הישראלית, הקאמרטה ירושלים, הסימפונית ראשל"צ, סימפונט רעננה וסינפונייטה ב"ש, ובנוסף משמש כמנהל אמנותי וכמנצח של סדרות המהפכה וקלאסי-רוק באופרה הישראלית. כמו כן, שיתף פעולה לאורך השנים עם להקת המחול ורטיגו, הדג נחש, ברי סחרוף, אינפקטד משרום, עברי לידר, דודו טסה, אביתר בנאי, אסף אמדורסקי, יונתן גפן, גידי גוב, אלון עדר, החצר האחורית, יונתן דגן, נינט טייב ועוד.

בפן החינוכי-אקדמי מלבד לימודיו ברימון, מחזיק אופנהיים בתואר שלישי מהאוניברסיטה העברית בתחומי החינוך והפילוסופיה, וכן תואר שני בהצטיינות (תואר אמן) מהאקדמיה למוסיקה בירושלים בניצוח תזמורת. במקביל, למד קומפוזיציה ובוגר תכנית הופמן למנהיגות חברתית של האוניברסיטה העברית. לאורך השנים כיהן בתפקידי הוראה וחינוך מוסיקלי בשורת מוסדות אקדמיים כדוגמת הפקולטה לאמנויות באוניברסיטת ת"א, האקדמיה למוסיקה בת"א, האקדמיה למוסיקה בירושלים והטכניון, והרצה בארץ ובחו"ל בנושאי חדשנות בעולם התזמורתי, פרשנות וביצוע, אסתטיקה ואמנות הניצוח.

רועי אופנהיים. יוסי צבקר,
ד"ר רועי אופנהיים/יוסי צבקר

משרד טביב גבע ושות', בראשותן של עוה"ד מירב טביב ומרב ניב גבע, מצטרף למחלקת איכות הסביבה ומקים מחלקת CleanTech במשרד עו"ד גרוס ושות'. טביב וגבע יעמדו בראש המחלקה המורחבת החדשה בגרוס ושות', שתיקרא איכות הסביבה ו-cleantech, ותעסוק במגוון סוגיות משפטיות ורגולטוריות הנוגעות לאיכות הסביבה ולשינויי האקלים.

משרד גרוס ושות' מונה כיום למעלה מ-170 עורכי דין ונחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין המשפיעים ביותר בישראל, עם פעילות ענפה בשוק הישראלי והבינלאומי. למשרד מגוון לקוחות בולטים ובכללם קבוצת הפניקס, כלל ביטוח, בנק לאומי, דסק"ש, שפיר, דואר ישראל, מקורות חברת המים, צים, קרן אינסייט פרטנרס, GETT , היפו, פאפאיה, וקבוצת אקרשטיין. המשרד מייצג עוד מאות חברות סטארט אפ, עשרות קרנות הון סיכון וחברות ציבוריות רבות.

מהלך זה מהווה הרחבה של הפעילות הקיימת של המשרד בתחום דיני איכות הסביבה, הכוללת ייצוג בתחום הרגולציה הסביבתית והדרישות הכרוכות בה, ובכלל זה ליווי וייצוג לקוחות מול רשויות רגולטוריות, ניהול הליכים אזרחיים ופלילים, הגשת עתירות מנהליות וליווי הליכי תכנון וייצוג בפני מוסדות התכנון.

ממשרד גרוס ושות' נמסר: "אנו שמחים וגאים להודיע על הצטרפותו של משרד טביב גבע ושות' למשרדנו, ועל הצוות האיכותי המתלווה אליהם. אנו סמוכים ובטוחים כי הרקע המקצועי של עו"ד מירב טביב ועו"ד מרב ניב גבע, ירחיבו את פעילותנו בתחום ויעזרו לקדם יוזמות חשובות בתחום ה-CleanTech ואיכות הסביבה. אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה יאפשר לנו לחזק עוד יותר את הפעילות הקיימת ולהמשיך ולהציע את השירות המקצועי והטוב ביותר, ומברכים את הצוות החדש על הצטרפותם למשרד".

עו"ד מירב טביב מסרה: "אנו נרגשים לקראת הצטרפותנו ומחכים לעבוד בשיתוף פעולה עם משרד עורכי הדין גרוס ושות', מהמובילים בישראל". עו"ד ניב גבע הוסיפה: "אנו עומדים בפני דרך חדשה והזדמנויות רבות, ומצפים לשיתופי הפעולה המקצועיים שהעתיד צופה לנו".

משרד עורכי דין גבע. דדי אליאס,
משרד טביב גבע/דדי אליאס

חברת סידו, הנסחרת בבורסה בארצות הברית וחברת האם של זעפרן טק הישראלית, הודיעה על הצטרפותו של אבי שטרן, סגן נשיא המחלקה הפיננסית של WIX.COM לחבר הדירקטוריון של החברה, כדירקטור חיצוני.

ד"ר גיל פיילר, יו"ר הדירקטוריון מציין: "אנו שמחים לקבל את אבי שטרן לחבר הדירקטוריון שלנו כדירקטור חיצוני. אבי מגיע מאחת החברות הישראליות הגדולות ביותר בעולם, עם ידע נרחב מאוד בפיקוח רגולטורי, פיתוח עסקי וניהול פיננסי, שיסייעו לנו בחזון החברה לספק זעפרן איכותי בהיקף רחב ולהתכונן להנפקה בנאסד"ק".

אבי שטרן מציין: "חברת זעפרן טק מקדמת במהירות את נוכחותה בתעשיית האגרו-טק ואני שמח להצטרף לדירקטוריון החברה כדירקטור חיצוני, בתקופה כזו של הצלחה גדולה והמשך מומנטום. אני רואה פוטנציאל עצום ביכולות החברה והצמיחה האדירה בשוק העתיד. אני מצפה לתרום לצמיחה העתידית של זעפרן טק, כאשר החברה מיישמת יוזמות אסטרטגיות חדשות".

טרם תפקידו הנוכחי ב-WIX, כיהן שטרן במספר חברות ציבוריות ופרטיות בתפקידים פיננסים שונים.

לאחרונה קיבלה זעפרן טק מענק של מיליון דולר מרשות החדשנות (המדען הראשי), לטובת תמיכה במאמצי המו"פ שלה. בזמן קצר מאוד קצרה החברה בהצלחה שני מחזורי זעפרן במעבדת הגידול המקורה של החברה, בזמן שהחקלאות המסורתית מייצרת זעפרן רק פעם אחת בשנה. החברה מתכננת כעת את תנאי הגידול שלדעתה יאפשרו לה לייצר מחזור שלישי, שעתיד לשלש את כמות הזעפרן שיהיה זמין לשוק.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully