וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלושי שי באפליקציה: PayBox תאפשר לצרף שוברים של שופרסל

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 10:47

עובדים שיקבלו תו דיגיטאלי כמתנת חג מהמעסיק יקבלו אותו ישירות לאפליקציית PayBox וממנה יוכלו לשלם איתו בכ-90 רשתות ובתי עסק בארץ. זהו היישום הראשון שמשיקה אפליקציית התשלומים PayBox, מאז הפכה לחברה עצמאית בבעלות בנק דיסקונט וקבוצת שופרסל

חברת PayBox הודיעה על השקת שירות חדש של קבלה וצירוף של תווים מבית שופרסל לאפליקציה. עובדים שיקבלו תו דיגיטאלי כמתנת חג מהמעסיק יקבלו אותו ישירות לאפליקציית PayBox וממנה יוכלו לשלם איתו בלמעלה מ-90 רשתות, בתי עסק ומסעדות ברחבי הארץ.

בנוסף, עובדים שיקבלו, או שיש ברשותם, תו פיזי (כרטיס), יוכלו לצרף אותו ל-PayBox ובכך להפוך אותו לתו דיגיטאלי.

צירוף תווי שי לאפליקציית paybox. צילום מסך אפליקציית paybox,
צירוף תווי שי לאפליקציית paybox/צילום מסך אפליקציית paybox

לא מאבדים והם לא נשחקים

קבלה או צירוף התו ל-PayBox יאפשרו למשתמשים לשאת אותו איתם לכל מקום, לדעת בכל נקודת זמן מה היתרה שנותרה בו, לצפות ברשימת בתי העסק בהם ניתן לעשות שימוש בתו, להימנע מלאבד אותו, להעביר אותו לחבר או בן משפחה ועוד.

השירות יתמוך ב"תו הזהב" ובתווים נוספים מבית שופרסל, ביניהם - "GiftCard", "תו יש חסד" ועוד.

אריק פרישמן, מנכ"ל PayBox: "פייבוקס חרתה על דגלה להפוך את תחום התשלומים להרבה יותר נוח, נגיש ופשוט עבור הציבור. עשינו את זה באיסוף כסף קבוצתי, בתשלום לחבר או בחנות, בהטענת רב-קו, ועכשיו אנחנו עושים את זה גם בתחום התווים.

התווים שמאות אלפי ישראלים מקבלים בתקופת החגים הם כסף לכל דבר, ואין סיבה שגם הם לא יעברו תהליך של דיגיטציה, שימנע מהלקוחות לאבד אותם או לשכוח אותם בבית, יציג להם את היתרה ויאפשר להם להעביר אותם הלאה לחבר או בן משפחה".

אריק פרישמן. אילן בשור,
אריק פרישמן, מנכ"ל PayBox/אילן בשור

סנונית ראשונה בשיתוף הפעולה

בתחילת השנה הכריזו בנק דיסקונט וקבוצת שופרסל על שיתוף פעולה, במסגרתו יפתחו ארנק דיגיטלי, שיתבסס על פלטפורמת PayBox, ויציע ללמעלה מ-4 מיליון לקוחות PayBox ומועדון לקוחות שופרסל יכולות תשלום מתקדמות, לצד מגוון שירותים ומוצרים נוספים.

הודעת PayBox היום היא למעשה הסנונית הראשונה של המיזם המשותף, במסגרתו צפויים מהלכים וחידושים נוספים בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully