וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

made in israel: המזוודות שהביאו מדליה עוד לפני האולימפיאדה

עודכן לאחרונה: 20.8.2021 / 16:09

גאווה ישראלית: המזוודות של ROLLINK הישראלית זכו בשני פרסים נחשבים בתערוכת התעופה הבינלאומית הגדולה בעולם: פרס החדשנות ופרס הבאזז. אתם שואלים מה כבר אפשר לחדש בקופסה על גלגלים שתתלווה אליכם לחופשה? rollink הצליחו להפתיע אותנו וכן, יש לנו במה להתגאות

ממש רגע לפני שהקורונה שינתה לעולם את סדר היום, זכו המזוודות של החברה הישראלית ROLLINK בשני הפרסים גדולים בתערוכת התעופה הגדולה בעולם: פרס החדשנות ופרס הבאזז, שניתנים על ידי המומחים ועיתונאי התעופה החשובים בעולם.

שתי מזוודות שלא כדאי לכם לפספס ואפילו כדאי לכם מאד להכיר:

מזוודת NEO - המזוודה שנחשבת לחכמה בעולם - היא מתחברת לאפליקציה ודרכה ניתן לשקול את המזוודה, לנעול ולפתוח אותה מרחוק, והשוס - אם המזוודה נגנבת, הטלפון מצפצף.

ומזוודת VEGA - המזוודה הדקה בעולם. כשהיא לא בשימוש, היא מתקפלת לעובי של שבעה ס"מ בלבד, כך שקל לאחסן אותה מאחורי או בתוך הארון, מתחת למיטה ובנישות קטנטנות. ניתן גם להכניס אותה לתוך מזוודה גדולה בהלוך, ולפתוח אותה רק כשיש מלאי של שופינג בחזור.

אישה אורזת מזוודה. ShutterStock
התקדמנו: המזוודות של rollink מחדשנות לנו/ShutterStock

המזוודה הדקה בעולם

VEGA - המזוודה הדקה בעולם כשהיא לא בשימוש, היא מתקפלת לעובי של שבעה ס"מ בלבד, כך שקל לאחסן אותה מאחורי או בתוך הארון, מתחת למיטה ובנישות קטנטנות. ניתן גם להכניס אותה לתוך מזוודה גדולה בהלוך, ולפתוח אותה רק כשיש מלאי של שופינג בחזור.

הבדיקה: מצאנו את המזוודה כפרקטית ונוחה, היא בעלת קיבולת מפתיעה ביחס לגודלה, קיבולת של כ-40 ליטר, היא קלה מאוד במשקלה ומגיעה במגוון רחב של צבעי פסטל ייחודיים בזכותם יהיה קשה מאד להתבלבל בינה לבין מזוודות אחרות על המסוע, מה שהופך ליתרון גדול מאד בימים בהם הטיסות עמוסות ושדות התעופה הומים. נהנינו גם מאיכות גבוהה של חומרים: הגלגלים, הבד, הרוכסנים, החלוקה הפנימית והכיסוי הקשיח. בסיום השימוש יכולנו להעמיד אותה בנישה שצמודה לארון בחדר השינה, והיא פשוט נעלמה מהעין. לאחר מכן ניסינו והיא השתלבה מצוין גם בחדר השירות, בנישה בעובי 10 ס"מ שנוצרה במיוחד למטאטא ומגב.

החיסרון הוא שלא ניתן להשתמש בה כשהיא במצב הדק שלה שכן, מצב זה נועד לאחסון נוח שלא תופס מקום. עוד גילוי שלנו לא הפריע אבל אולי אחרים יימצאו בו חיסרון: למזוודה 2 גלגלים ולא 4 כפי שרבים מאיתנו התרגלו בשנים האחרונות ולכן היא לא נוסעת בעצמה אלה מחייבת גרירה.

המזוודה הדקה בעולם - rollink. rollink,
המזוודה הדקה בעולם בעת שימוש/rollink

לסיכום: ביחס למחירה המזוודה מביאה איתה איכות, נוחות, ייחודיות, פרקטיקה ולא פחות חשוב: גאווה ישראלית.

המחיר: 329 שקל | להשיג באתר www.rollink.com

המזוודה הדקה בעולם rollink בצבעי פסטל ייחודיים. המחיר: 329 שקל, להשיג באתר רולינק. יחסי ציבור,
המזוודה הדקה בעולם rollink בצבעי פסטל ייחודיים. המחיר: 329 שקל, להשיג באתר רולינק/יחסי ציבור

המזוודה החכמה בעולם

NEO - המזוודה החכמה בעולם בטכנולוגיה ייחודית שפותחה ב...ישראל!

מזוודה זו של המותג rollink, מתחברת לאפליקציה בטלפון הנייד שבאמצעותה ניתן לבצע פעולות חיוניות, כמו: אפשר לשקול את המזוודה באמצעות הטלפון, ניתן לפתוח ולנעול אותה מרחוק, ללא מגע יד אדם. כשהמזוודה נגנבת - הטלפון מתריע באזעקה וכשאתם נוחתים, אתם לא צריכים לחכות ליד המסוע. לכו שתו קפה, וכשהמזוודה תגיע, הטלפון יודיע לכם.

ניתן להשיג את מזוות NEO בשני גדלים: אחת גדולה ומשפחתית והשנייה היא טרולי שאפשר להעלות למטוס. המזוודה מגיעה בשלושה צבעיים ייחודיים, לא תצליחו להתבלבל עם מזוודות של אחרים על המסוע: צהוב, כחול או אופ-ווייט.

הבדיקה: מעבר להיותה יפה ברמות אחרות בהשוואה לכל המזוודות שאנחנו מכירים, ומעבר לטכנולוגיה הייחודית והחכמה שזיכתה אותה בפרס ותואר בינלאומיים, היא גם חזקה מאוד, הגלגלים שלה מסתובבים בקלות ובנוחות לכל כיוון (360 מעלות) ואי צורך בגרירה שלה מאחורינו.

החלוקה הפנימית שלה פרקטית ומאפשרת סידור וארגון נכונים של הבגדים והפריטים הנוספים כמו הלבשה תחתונה, תיקי רחצה ושאר אביזרים

לשם הניסיון בלבד העמסנו עליה משקל יתר באמצעות ספרים ואלבומים כבדים במיוחד וגם במקרה היא היא נסעה במיטבה.

עזרה לנו מאד פונקציית השקילה. טרם היציאה מהבית שקלנו את המזוודה באמצעות האפליקציה כדי שלא ניאלץ לפתוח אותה בשדה ולהוציא ממנה דברים בשל משקל עודף. רמת הדיוק של השקילה הפתיעה אותנו מאד שכן הסטייה הייתה 150 גרם, נתון זניח בכל קנה מידה.

מי שנוהג לנעול את המזוודה יימצא בפונקציית הנעילה מרחוק יתרון משמעותי כי אין יותר צורך להסתובב עם המפתח (אולי חלילה לאבד אותו). ניתן לבצע את הנעילה והפתיחה ישירות מהאפליקציה.

את הפונקציה של ההתראה מפני גניבה ניסינו עוד בעודנו בבית כדי להבין מה יקרה במידה ונקלע לסיטואציה כזו, ואכן, כשהובלנו את המזוודה כ-3 מטרים מהטלפון הנייד, צעקה התריעה באזעקה שלא ניתן לפספס.

לגבי ההמתנה למזוודה ליד במסוע, הלכנו לשתות קפה, עם חצי עין על המסוע במרחק של כ-20 מטרים ממנו וקיבלנו עדכון שהיא מתקרבת. לא בטוח שפונקציה זו תשמש אתכם ותלוי עד כמה שדה התעופה בו נחתתם גדול ומאפשר את המרחק אבל זה בהחלט חידוש.

מזוודת NEO עם אפליקציה של רולינק. המחיר: 699 שקל לטרולי 1299 שקל למזוודה גדולה.. יחסי ציבור,
צבעים ייחודיים ימנעו את הבלבול עם מזוודות אחרות על המסוע/יחסי ציבור

לסיכום: במזוודה אינה זולה במחירה אבל היא איכותית במיוחד, נוחה מאד לנשיאה, ייחודית במראה שלה ומאפשרת מה שאף מזוודה בעולם לא מסוגלת. לחובבי הטכנולוגיה והקדמה היא מעניקה את התחושה שהתקדמנו, שלא נשארנו מאחור. הצבעים שלה שונים מכל המזוודות שפגשנו על המסוע, איכות הרוכסנים שלה גבוהה ממזוודות אחרות שאנחנו מכירים. לאנשים שיודעים לשמור על מזוודות, המזוודה עונה על כל הציפיות ושווה את מחירה אך את השיקול הזה אנחנו משאירים לכם ולכיסכם.

המחיר: 699 שקל לטרולי, 1,299 שקל למזוודה הגדולה. את המזוודות ניתן להשיג באתר www.rollink.com

מזוודות נאו עם אפליקציה של רולינק. יחצ,
מזוודת NEO מגיעה בשני גדלים: משפחתית וטרולי/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully