וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: מתב תרכוש 9% ממניות תבל בחברת הכבלים הממוזגת

ערן גבאי

5.2.2003 / 15:19

חלוקת הבעלות בחברה הממוזגת על פי טיוטת ההסכם שנחתמה: תבל - 42.7%, מתב - 26.3% וערוצי זהב - 31%; תבל תמנה 5 דירקטורים, ומתב וערוצי זהב ימנו 4 דירקטורים כל אחת



הסכם מיזוג הכבלים נחתם בראשי תיבות ומובא כעת לאישור שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשייך.



על פי ההסכם, תבל תחזיק ב-42.7% ממניות החברה הממוזגת באמצעות החברות תבל והד קריות, מתב תחזיק ב-26.3% ממניות החברה הממוזגת וערוצי זהב תחזיק בכ-31% מהמניות באמצעות החברות ידיעות תקשורת, נכסי משפחת פישמן, מוניטין עיתונות, ונכסי פישמן ניהול.



קבוצת תבל תהיה רשאית למנות 5 דירקטורים, ומתב וערוצי זהב יוכלו למנות 4 דירקטורים כל אחת. על פי הכללים שנקבעו, החזקה של 23%-35% ממניות החברה הממוזגת מקנה זכות למנות 4 דירקטורים לחברה הממוזגת. על פי הערכות, מתב צפויה לרכוש כ-9% ממניות תבל בחברה הממוזגת במסגרת הסדר המימון הכולל, ולפיכך שלוש חברות הכבלים צפויות להחזיק בחברה הממוזגת בנתחים דומים ולמנות 4 דירקטורים כל אחת.



עורכי הדין של חברות הכבלים חתמו הבוקר בראשי תיבות על הטיוטות האחרונות להסכם המיזוג בין החברות. רו"ח צבי יוכמן, נאמן תבל, הגיש את ההסכם לאישור בית המשפט המחוזי בתל אביב.



החתימה עשויה לקדם בצורה משמעותית את השלמת המו"מ עם הבנקים בעניין הסכם מימון החברה הממוזגת, שכן הוא כולל פרמטרים הנחוצים לגיבוש עקרונות ההסדר המימוני.



- הרחבה תובא בהמשך -


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully