וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: על הקשר בין נח בונה התיבה לציון ברוך

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 12:31

וגם: בשמים חדשים בדיוטי פרי, מיסט חדש לגוף ולשיער, חבילת טיפוח מושקעת לכבוד החגים וכך תגלו איזה סוג עור יש לכם בלי לצאת מהבית

עמוד נוח

NOAH 12 PREMIUM ARAK. יח"צ,
NOAH 12 PREMIUM ARAK/יח"צ

מאסטרפיס טים שבבעלות טמפו, משיקה מותג אלכוהול פרמיום חדש עם השחקן והיוצר ציון ברוך בשםNOAH 12 PREMIUM ARAK . מדובר בערק פרמיום שמיוצר במזקקת "קוועאר" שבצפון הארץ, בתהליך שמשלב זיקוק מסורתי בדודי נחושת בטכנולוגיה מתקדמת מחומרי גלם איכותיים ובתהליך ייצור קפדני שמעניק ערק פרמיום משובח.

NOAH 12 מיוצר ממי מעיינות טבעיים, בלנד משובח של כהל ענבים, זרעי אניס אמיתיים וחומרי גלם טבעיים בלבד. לדברי החברה, ההקפדה על תהליכי ייצור ידני וייצור הערק במיכלים קטנים יצרה ערק פרמיום באיכות בלתי מתפשרת.

בנוסף ל-NOAH 12 נקי, מושק גם NOAH 12 LEMON-ערק פרמיום בטעם לימונים, על בסיס הערק הנקי של המותג, ועם תוספת של מיץ לימון טבעי ששולב והושרה בתהליך איטי עד לקבלת הטעם המדויק, ללא תוספת צבע או חומרי טעם.

ההשראה לשם באה מנח - האדם הראשון שהשתכר בתנ"ך ונח הבן של ברוך. ה- 12 על-שם 12 הסינונים בפחם פעיל שעובר הערק ו-12 השבטים -בסיס השורשיות והמסורת הישראלית.

ברוך הצטרף כשותף כי ערק היה מסורת במשפחה שלו. הוא מספר כי אימא שלו השתמשה בערק כמרפא לכל מכאוב וריח האניס מילא את החדר כשאביו שתה.

seperator

רפליקה בדיוטי פרי

מזון מרז'יאלה. יח"צ,
מזון מרז'יאלה/יח"צ

אם אתם טסים לחו"ל, כדאי שתדעו שג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי משיקים מותגים חדשים ונחשקים ביניהם מותג הבישום של בית האופנה "מזון מרז'יאלה" מותג בישום שנכנס לראשונה לג'יימס ריצ'רדסון. ב-1994 הציג מותג האופנה "מֶזוֹן מָרז'יאֶלַה" קולקציית בגדים ואביזרים בהשראת פריטי וינטג', שנאספו מכל העולם ומוינו לפי האוניברסליות והאל-זמניות של סגנונם ושל ההיסטוריה שלהם. הניחוחות של סדרת בשמי Replica, נוצרו בהשראת אוסף הבגדים והאביזרים הנושא את אותו שם, ואשר הוצגו על הבמה העולמית ב-2012.

סדרת ניחוחות או-דה-טואלט, של מֶזוֹן מָרז'יאֶלַה, מקושרת מיסודה עם זיכרונות, רפליקה של ריחות הפונים אל המודעוּת הקולקטיבית שלנו, כשכל ניחוח מעלה בזיכרוננו דמויות ורשמים, חוויות חושניות ורגשות חיוביים, בהם מהדהדת ההיסטוריה האישית שלנו, כמו גם התת-מודע הקולקטיבי. הניחוחות של Replica הם ריחות מהם נוצרו הזיכרונות שלנו.

ההשראה לעיצוב הבקבוקים היא הצנצנות הקלסיות של רוקחים בבתי מרקחת של פעם. כל ניחוח מזוהה על-ידי תווית כותנה, הדומה לתגיות קו הבגדים והאקססוריז של סדרת Replica. הצוואר המתכתי של הבקבוק עטוף בחבל בד לבן, בסגנון התפרים הייחודיים של מֶזוֹן מָרז'יאֶלַה.

מֶזוֹן מָרז'יאֶלַה הוא בית אופנה צרפתי לגברים ולנשים שנוסד ב-1988 בפריס על-ידי המעצב הבלגי מרטין מָרז'יאֶלַה. המותג ממזג לעיתים קרובות את שני המגדרים, הגדרה מחדש של סילואטות משני העולמות, עולם בגדי הגברים ועולם בגדי הנשים.

מ-2012, נשא מֶזוֹן מָרז'יאֶלַה בתואר הרשמי של אופנה עילית שהעניקה לו הפדרציה הצרפתית לאופנה בעבור הקולקציה שלו המכונה Artisanal. ב-2014, מונה מעצב האופנה הבריטי, ג'והן גליאנו, למנהל הקריאייטיב של בית האופנה. הגישה הבלתי מתפשרת של מָרז'יאֶלַה עוצבה דרך חזון אופנת העילית הפוֹאֶטי של גליאנו, תוך שילוב בין קונספטואליות ואוּמנות, מסתורין ואלגנטיות עכשווית. את בשמי מותג Replica ניתן להשיג בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ואם אתם לא אוהבים לעמוד בתור, אפשר ליהנות משרות "הזמנה מהבית" באתר.

seperator

שימו שמן

Moroccanoil Brumes Du Maroc. יח"צ,
Moroccanoil Brumes Du Maroc/יח"צ

חברת הטיפוח הבינלאומית הקנדית Moroccanoil מציגה לראשונה את Brumes Du Maroc, המיסט החדש לגוף ולשיער- Moroccanoil Brumes Du Maroc, בניחוח המזוהה עם מוצרי Moroccanoil. המוצר מתאים לשימוש כספריי ריענון לשיער ולגוף, הוא מכיל שמן ארגן וויטמין E המעניקים הזנה ולחות מירבית ומסנני קרינה המגנים על השיער ושומרים עליו.

Moroccanoil Brumes Du Maroc יהיה חלק בלתי נפרד מסדרת מוצרי הטיפוח לשיער ולגוף המקצועיים של המותג. למוצר פורמולה קלילה ולא שמנונית, הוא נספג במהירות מכיל מסנני קרינת UV המסייעים במניעת נזקי שיער מחשיפה לשמש ומגן על צבע השיער הטבעי, לא מכיל סולפטים, שמן מינרלי ופארבן.

הרכיבים העיקריים הם: שמן ארגן טבעי העשיר בחומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון, Tocopheryl Acetate - סוג של ויטמין E; מסנני קרינת על-סגול חדשני. סדרת MOROCCANOIL נוצרה בהשראת הניחוחות האקזוטיים של הים התיכון וגוון הטורקיז האייקוני, המהווה את סימן ההיכר של החברה.

seperator

הפתעה בקופסה

SeboCalm. ליאור קסון,
SeboCalm/ליאור קסון

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק ערכות טיפוח לחג במהדורה מוגבלת לכבוד השנה החדשה ואספקה תוך 3 ימי עסקים. הערכה מגיעה ארוזה בקופסא ייחודית בעיצובה של המאיירת ז'יזל דקל. כל ערכה כוללת בנוסף למוצרים גם תיק איפור סטייליסטי. בערכה מוצרי אנטי אייג'יניג לעור יבש, הנותנים מענה לטיפול וטיפוח העור, ומועשרים בתמציות צמחים, ויטמינים ושמנים המזינים את העור ומשפרים את מרקמו, יעילים לצמצום מראה הקמטוטים ולטיפוח עור יבש במיוחד.

בין מוצרי המותג: בוסטר ויטמין C המסייע בהבהרת כתמי שמש והיפר-פיגמנטציה בנוסחה ייחודית מרוכזת, ללא מים, עם יכולת ספיגה יעילה וגבוהה מאוד; מסכת בד קולגן להגברת האלסטיות ולמראה עור חלק ושמן, מסייע בשמירה על מאזן הלחות בעור; מסכת בד חומצה היאלורונית בתוספת חומצה היאלורונית ושמן קיקיון המשפרים את מאזן הלחות בעור ושומרים על עור גמיש ורך; קרם יום נגד קמטים SPF25 להפחתת קמטים וקמטוטים ולהגנה מפני השמש; מסכת פילינג אנזימטית להתחדשות תאי העור ושיפור מרקם העור; קרם לילה רטינול (ויטמין A) בגודל מיוחד לצמצום מראה הקמטים והאטת קצב הזדקנות העור; קרם לחות עם הגנה מהשמש SPF30 המכיל רכיבים טבעיים המגבירים את אספקת הלחות בעור ושומרים על מאזן הלחות בעור; סבון פנים עדין במיוחד המתאים לעור רגיש, אדמומי ומגורה עם רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים (ללא SLS) המופקים מדגני תירס ועצי קוקוס שהשפעתם על העור מיטיבה במיוחד; מי פנים עדינים במיוחד, המתאימים לניקוי עור רגיש ואדמומי; קרם לילה עשיר בשמנים מן הצומח ובתמציות צמחים; סבון גוף קפה ירוק המבוסס על רכיבי ניקוי עדינים במיוחד, נטולי SLS או SLES, ללא SLS וללא פארבנים ועוד.

seperator

בבית של קסטרו

קסטרו. דודי חסון,
קסטרו/דודי חסון

קבוצת קסטרו-הודיס השיקה היום את רשת כלי הבית והלייף הסטייל החדשה: CASTRO HOME. החנות הראשונה נפתחה בגן העיר ת"א בשטח של כ- 200 מ"ר בהשקעה של כ-3 מיליון שקל. במקביל להשקה בגן העיר יפתחו 15 חנויות CASTRO HOME , ועד סוף 2022 תפתחנה עוד 30 חנויות. גובה ההשקעה הכוללת בכניסה לתחום כלי הבית והלייף סטייל ופתיחת רשת החנויות החדשה כ- 30 מיליון שקל.

בפתיחה שמו דגש על עיצוב ואיכות המוצרים ועל ליין FRIENDS OF NATURE שמכיל מוצרים מחומרים אורגניים וניתנים למחזור. תמהיל המוצרים נותן מענה רחב לטקסטיל, כלי אוכל, כלי אמבטיה, מטבח, ניחוחות ומתנות לחג של מותג מבודל עם ערכים משלו . השפה החדשה באה לידי ביטוי בנקודות המכירה ובאתר הסחר, בו יושק קמפיין אונליין ואופליין ושת"פים עם משפיענים מתחום העיצוב והלייף סטייל.

קולקציית CASTRO HOME מורכבת מ-4 תמות עיצוביות עליהן מתבססת כל הקולקציה שנקבעו בהלימה לרשת קסטרו האופנה - נשים /גברים/ ילדים מתוך מגמה לחזק את הקשר בין האופנה לעיצוב הבית.

המותג שיוקם בעיקר כ SHOP IN SHOP בחניות המגה סטור של קסטרו, יהיה תואם צבעוניות ואמירה עיצובית ליתר הקטגוריות, וקיימת הרמוניה ויזואלית מבחינת חומרים וצבעוניות בין המותגים השונים וחפיפה בערכי המותג; איכות, אופנתיות וסטייל, חמימות ונינוחות, אורבניות, חיבור לסביבה - מודעות אקולוגית וכבוד לסביבה בה אנו חיים. התמות נבדלות זו מזו בפנטונים בחומרים ובטקסטורות.

כחלק משת"פ בלעדי, ניתן יהיה להשיג בחנויות הרשת גם רהיטים מבית 'סטטוס', מותג ריהוט מוביל הידוע בעיצובים עדכניים וסטייליסטים ובמחירים נגישים. מיקומי 15 הסניפים הם שופינה - ראש פינה; ביג אתא - קריות; סכנין מול; כרמיאל - ביג; חדרה מול החוף וילג'; סינמה סיטי ראשון לציון; ביג אשדוד; ביג באר שבע; גרנד קניון באר שבע; קניון עזריאלי הנגב באר שבע; גלובוס סנטר מבקיעים אשקלון; רמות ירושלים; קניון עזריאלי חיפה; חנות האונליין.

seperator

מעמידים פנים

SKINCONSULT. יח"צ חו"ל,
SKINCONSULT/יח"צ חו"ל

מתלבטות איזה עור יש לכן ולא ששות להגיע לאבחון בגלל הקורונה? מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי וישי, משיק את SKINCONSULT - מערכת חדשנית המאפשרת לבצע אבחון עור אונליין מכל מקום, בממשק פשוט ונוח, ולקבל תוצאות אבחון עור אישי בתהליך מהיר וקצר הכולל 3 שלבים ברמת דיוק של 95%. על סמך האבחון, המערכת יודעת להציע שגרת טיפוח מותאמת אישית על-מנת לסייע למצוא את הפתרון המדויק ביותר.

מערכת "סקין קונסולט" פותחה בשיתוף רופאי עור ומבוססת על מחקר מקיף ומעמיק שהחל בשנות ה-2000 המוקדמות בנושא הזדקנות העור וסממניה. המחקר צפה וסיווג את התפתחות סימני הזדקנות של למעלה מ-20,000 נשים בעולם, הנשים צולמו ונבדקו על-ידי מומחים ותמונותיהן שימשו ליצירת "אטלס אנטי-אייג'ינג עולמי" הכולל דירוג של חומרת סימני הזדקנות העור (האטלס נחשב למקור הידע המקצועי ביותר איתו עובדים רופאי עור בעולם).

המחקר מהווה חלק בלתי נפרד מהאלגוריתם הייחודי אשר מבוסס על בינה מלאכותית ומסוגל לזהות ולדרג את שבעת סימני ההזדקנות של עור הפנים: קמטים מתחת לעיניים, קמטוטים, נראות הנקבוביות, מראה כתמים כהים, עור חסר זוהר, קמטוטים עמוקים וריפיון עור. בשילוב עם אלגוריתם ייחודי, בינה מלאכותית ומציאות רבודה המערכת מסוגלת לזהות ולסווג את שבעת סימני ההזדקנות של עור הפנים בהסתמכות על תמונת סלפי אחת.

האלגוריתם מזהה ומדרג את סימני הזדקנות העור ובונה תמונת מצב מעודכנת המציגה את נקודות החוזק לצד נקודות החולשה של עור הפנים של המשתמשת ומשווה את מצבה לנשים אחרות באותו הגיל על בסיס מאגר התמונות.

המערכת מציגה את תמונת המצב של עור הפנים ובסוף התהליך מציעה שגרת טיפוח מדויקת עם מוצרי מותג וישי. המערכת נחשבת לפריצת דרך בעולם רפואת העור שפותחה עם רופאי עור ומבוססת על 15 שנות מחקר בנושא הזדקנות העור. האבחון מתבצע ללא תשלום באתר תבצע ב-3 שלבים: נכנסים לאתר VICHY בטלפון הנייד ומעלים תמונת סלפי, מציינים גיל וסוג עור, ומקבלים אבחון מדויק.

seperator

סגול עמוק

Style Aromatherapy. יח"צ,
Style Aromatherapy/יח"צ

תקום הבלונדינית שהשיער שלה לא דוהה והגוונים לא הופכים לצהובים ולכתומים לא רצויים. אפשר להירגע, סדרת Color Control לשיער כסוף או מובהר מבית מותג מוצרי השיער Style Aromatherapy מבטיחה לנטרל את הגוונים הצהובים והכתומים בשיער, ולסייע בהעמקת הגוון הבהיר. כל המוצרים בסדרה לא מכילים מלחים, ולכן מתאימים גם לשיער שעבר החלקה ולשיער טבעי בצבע אפור או כסוף.

הסיבות להצהבת השיער הן: דהיית צבע השיער לאחר הצביעה, זיהום אוויר, חשיפה מרובה לשמש ומגע עם כלור בבריכה. הבשורה הטובה היא שיש פתרון לכל המקרים ללא צורך להגיע למספרה.

מותג Style Aromatherapy השיק את הסדרה החדשה Color Control שנוצרה במיוחד על-מנת לפתור בעיות אלה. מוצרי השמפו בסדרה הם בצבע סגול- צבע הופכי לצהוב, ולכן הם מנטרלים את אפקט ההצהבה ומחזירים לשיער את הגוון הבלונדיני הנקי. מוצרי הסדרה מבוססים על נוסחה ייחודית, המכילה את הפטנט הטכנולוגי KERAVIS - שילוב של קרטין טהור ופרוטאינים המסייע בחיזוק סיב השערה, ויטמין E, ותערובות של שמנים ותמציות צמחים שמסייעות לשמור על השיער בריא ומלא ברק.

seperator

לחם מחמצת

לחם מחמצת של עפר שטינבך. יח"צ,
לחם מחמצת של עפר שטינבך/יח"צ

אל מדף הלחמים מצטרפים בימים אלה הלחמים המיוחדים שאופה עפר שטינבך, נכדו של אבא פת, מייסד "מאפיות פת" שפעלו בחיפה בשנים 1922-1953, אדריכל במקצועו. לפני מספר שנים "חזר לשורשים" ופתח בחיפה מאפיית בוטיק, שאת מתכוניה פיתח בעצמו. המאפייה מתמחה בלחמי מחמצת מקוריים 100% מלאים, ללא חומרים מלאכותיים/משמרים/מלאכותיים/תעשייתיים או תוספת של שמרים או מוצרים מהחי, הלחמים נאפים בעיקר מקמחים מלאים ומשובחים בטחינה גסה, תוך שימוש במחמצות שאור מחיטה, כוסמין או שיפון בהתפחה של 24 שעות. הלחמים ללא תוספת סוכר (למעט החלה) ובסיס הבצק הוא תמיד קמח, מים, מחמצת ומלח ים אטלנטי. לחמי הכוסמין הם 100% כוסמין מלא עם מחמצת כוסמין מלא.

בקולקציה: לחם "טוטם"- לחם גלילי ייחודי שנאפה בתבנית חרס טרקוטה, המיוצרת על-ידי המאפייה, הלחם מיוצר מתערובת קמח חיטה מלא גס, קמח כוסמין מלא גס וקמח שיבולת שועל גס בתוספת אגוזי קשיו, גרעיני דלעת, גרעיני חמנייה וגרגרי פרג; "חלת כוסמין"-הלהיט החדש חלה טבעונית. בצק עשוי מ-100% קמח כוסמין לבן, מחמצת כוסמין מלא, שמן זית וטחינה; לחם "כוסמין לשועל"-100% קמח כוסמין מלא גס, מחמצת כוסמין מלא בתוספת שיבולת שועל, אגוזי לוז, מלך וקשיו, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת ונגיעות של עגבנייה מיובשת. ;לחם "רק כוסמין": לחם 100% כוסמין מלא גס ומחמצת כוסמין מלאה, ללא כל תוספות; לחם "מחמצת כפרי" 70% קמח כפרי, 30% קמח מלא גס וטחינה אתיופית בבצק. אם בלוטות הרוק עובדות, רוצו לסניפי סטופ מרקט בהוד השרון, נתניה, חיפה ויגור, ובמאפיית "פת שטינבך - מאפייה חשמלית" בחיפה.

seperator

קופסה מתוקה

Let's Giftit  Pyro tlv. אלעד בר-נס,
Let's Giftit Pyro tlv/אלעד בר-נס

מתלבטים עם מה לפנק את החברים או המשפחה? אתר האונליין Let's Giftit של שטראוס, מאפשר להעניק בקלות מתנות מתוקות ושוות בתהליך רכישה פשוט, נגיש ומהיר באמצעותו לייצר מארז חוויתי בהתאמה אישית. לכל מארז מתוק, ניתן להוסיף כרטיס ברכה אישי מעוצב ללא עלות, כשהמשלוח עד הבית כלול במחיר.

באתר מוצעות חבילות ממותגות המורכבת ממגוון המותגים האיקונים של עלית בניהם: חבילת אוהבי טורטית, חבילת אוהבי פסק זמן, וחבילות משודרגות הכוללות את מגוון מוצרי סדרת שוקולד ספלנדיד, כשלקראת ראש השנה, נוספו חבילות שי של "יד מרדכי", כשבכל רמת מחיר, יש מספר חבילות לבחירה. במהלך הרכישה הגיפטרים יכולים לבחור גם מתנה ללא תוספת תשלום ממגוון מתנות בהן תיקי גב, ביגוד לתינוקות, תיק לנשיאת בקבוק יין וכדומה, וברכה מעוצבת אישית מתוך מגוון עיצובים מגניבים. בסיום הרכישה המוצרים נארזים במארז חגיגי ממותג ונשלחים במועד שהוגדר במהלך הרכישה.

seperator

הודעה בבקבוק

CamelBak. יח"צ,
CamelBak/יח"צ

חברת סער א.ת יזמות ומסחר בע"מ, משיקה סדרת בקבוקי שתייה רב פעמיים לילדים של המותג האמריקאי CamelBak. הבקבוקים נושאים איורים מעולם הילדים, הם נקיים מ-BPA, BPS ו- BPF, עומדים בתקנים המחמירים לבטיחות המזון שהוגדרו על-פי ה-FDA, הקהילה האירופית, משרד הבריאות והרווחה היפני ו California prop 65.

הבקבוקים נוחים לנשיאה באמצעות ידית המותאמת לכף ידם של הילדים, הם קלי משקל ובעלי פיה רכה ומאובטחת המספקת זרימה יציבה ולגימה נוחה, פיית הסיליקון מאובטחת בחלקו הפנימי של המכסה ואינה יכולה להינתק במהלך השתייה, היא מתקפלת לתוך המכסה כדי לשמור על ניקיונה ומשמשת כשסתום יניקה רך ובטוח הנפתח בקלילות עם לחיצת השיניים, ומונע דליפות במצב סגור ונזילות כשהפיה פתוח.

הבקבוקים בטוחים לשימוש במדיח עם אחריות לכל החיים והם נמכרים ברשתות Outsiders, שבילים, קרביץ, סטימצקי, Terminal X ובחנויות נבחרות.

המותג האמריקאי CamelBak נודע בעולם בזכות בקבוקים, מנשאי מים ופתרונות שתייה איכותיים, שימוש בבקבוק רב פעמי מפחית בצורה משמעותית, צריכה בקבוקי פלסטיק מזהמים. המטרה של CamelBak היא עולם ללא בקבוקי פלסטיק, קאמלבק מתחייבים שעד 2025 כל המוצרים שלהם ייוצרו בתהליכים שיצמצמו משמעותית את השפעת שינוי האקלים, מחומרים מתכלים ובטוחים יותר, מחויבות חברתית וסביבתית ליצירת מוצרים עמידים מחומרים ברי קיימא, חלק ניכר מהמוצרים הם מחומרים ממוחזרים- Tritan renew 50% מהחומר ממוחזר וגם תהליך הייצור שלו "חידוש הפוליאסטר" יעיל יותר מתהליך מחזור רגיל ודורש פחות משאבים. הייצור נעשה במפעלים חדשנים המחויבים "לעשות יותר- עם פחות" תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של העסקת עובדים, שמירה על איכות הסביבה והתנהלות אתית GIVE BAK לסביבה.

חברת סער א.ת יזמות ומסחר היא זכיינית המותג קולומביה בישראל ומפעילת רשתות אאוטסיידרס ושבילים, לאחרונה נרכשה השליטה (50.01%) בחברה על-ידי אלקטרה מוצרי צריכה מידי השותפים והמייסדים אביעד צברי ותומר בן סניור.

seperator

נפטון במטבח

מרגישים שמשעמם לכם במטבח? מותג "נפטון" מציע מגוון תבלינים ותיבולים לשדרוג כל מנה כך שתרגישו מינימום מאסטר שף. בין המוצרים: תערובת תיבול להכנת אורז מרוקאי, טאפנד זיתים ירוקים, פפריקה מתוקה, פפריקה מתוקה בשמן בסגנון מרוקאי, עלי שמיר מיובשים ועוד, ללא תוספות חומרים משמרים או צבעי מאכל. מאז הוקמה ב-1990, "נפטון" מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים הזמינים ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully