וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מתב: נעצרה נטישת המנויים ללוויין בנובמבר ודצמבר

ערן גבאי

5.2.2003 / 15:40

עמית לוין: ההכנסה הממוצעת למנוי צפויה לגדול משמעותית בזכות שירותי האינטרנט המהיר

מנכ"ל חברת הכבלים מתב , עמית לוין, הציג אתמול בפני מחלקת ההשקעות של בנק הפועלים מצגת על פעילות מתב בשנה הקרובה, ובה הוא ציין כי בחודשים נובמבר ודצמבר 2002 החברה הצליחה לעצור את נטישת המנויים לחברת הלוויין - כך נודע ל-TheMarker.

נטישת המנויים של מתב, המסתכמת בכ-5,000 מנויים ברבעון, תקטן משמעותית ברבעון הרביעי של השנה, ולוין מעריך כי השוק הגיע להתייצבות.

לוין העריך כי ההכנסה הממוצעת למנוי (ARPU) צפויה לגדול בצורה משמעותית השנה, בין היתר גם בזכות שירותי האינטרנט המהיר ושירותי הערך המוסף - ערוץ המשחקים של החברה. שירות האינטרנט המהיר בכבלים סיים את 2002 עם כ-60 אלף מנויים, מהם כ-22 אלף מנויים למתב.

לוין ציין כי ה-ARPU של מתב גדל בהתאם לתחזיות המוקדמות של החברה, ובהתחשב בכך שמתב השקיעה בתשתית כ-700 מיליון שקל בשנתיים וחצי האחרונות. לוין העריך כי קצב גיוס המנויים לאינטרנט המהיר בכבלים עשוי לקטון במעט בהשוואה לקצבי הגיוס של סוף שנת 2002.

מתב רשמה הכנסות של 127.5 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2002, בדומה להכנסותיה ברבעון השני. ההפסד התפעולי של החברה קטן לכ-25.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ-30 מיליון שקל ברבעון השני של 2002. ה-EBITDA של החברה גדל לכ-15 מיליון שקל, בהשוואה לכ-7.5 מיליון שקל ברבעון השני בשנה שעברה.

מספר המנויים הכולל של מתב עמד בסוף הרבעון השלישי על כ-277 אלף, לעומת כ-282 אלף בסוף הרבעון הקודם. למרות הקיטון במספר המנויים, נשאר ה-ARPU ברמה דומה לרמת הרבעון הקודם כ-180 שקל (כולל מע"מ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully