וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים להכיר: רשת כלי הבית החדשה CASTRO HOME

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 16:10

קבוצת קסטרו-הודיס השיקה את החנות הראשונה לרשת כלי הבית והלייף סטייל CASTRO HOME בגן העיר תל אביב. במקביל נפתחו 15 חנויות לרשת, בפריסה ארצית ובהשקעה כוללת של כ-30 מיליון שקל

רשת קסטרו היא שם מוכר בכל הקשור לופנה, אבל מהיום היא תנסה להיות שם דבר גם התחום עיצוב הבית, עם פתיחה של לא פחות מ-15 חנויות.

החנות הראשונה שנפתחה בגן העיר ת"א משתרעת על שטח של כ-200 מ"ר בהשקעה של כשלושה מיליון שקל.

רון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס אמר היום: "אני שמח לפתוח היום את חנות הדגל הראשונה של הרשת החדשה לכלי בית ולייף סטייל - CASTRO HOME, זהו "ילד" נוסף של בית האופנה ולכן בתמהיל המוצרים עיקר הדגש הוא על טקסטיל בית תוך הקפדה על איכות וסטייל".

castro home שלומית מלכה. דודי חסון,
castro home שלומית מלכה/דודי חסון

צעד מתבקש להרחבת המשפחה

רוטר הרחיב והוסיף כי "כבר עכשיו פתחנו 15 חנויות ברחבי הארץ, ועד סוף שנת 2022 יוקמו כ- 30 חנויות. בכניסה לתחום כלי הבית והלייף סטייל השקענו כ-30 מיליון שקל. אנו רואים בהתרחבותה של קסטרו במותג כלי הבית והלייף סטייל החדש כצעד מתבקש להרחבת המשפחה. אין לנו ספק ככפי שהשקנו את מותג הגברים ולאחר מכן את מותג הילדים שהפכו בין לילה למותגים המובילים והאהובים ביותר, כך יהיה גם עם מותג CASTRO HOME שיהיה חלק מכל בית בישראל.

"כעת אנו למעשה מעניקים ללקוחותינו את כל הדרוש להלבשת הבית ולכל בני המשפחה. אנו מאחלים לכל בית ישראל שנה טובה", סיכם רוטר.

רון רוטר מנכ"ל קסטרו. אביב חופי,
רון רוטר מנכ"ל קסטרו/אביב חופי

גם חומרים אורגניים הניתנים למחזור

מיה נפתלי, מנהלת תחום CASTRO HOME אמרה: "בבחירת ועיצוב הפריטים רצינו לייצר הרמוניה בין רהיטים, אביזרים וכל האלמנטים שנמצאים בבית ונותנים תחושת נינוחות, שמתאימה לכל בני הבית ולא על חשבון הצרכים שלהם. בנוסף שמנו דגש על עיצוב ואיכות המוצרים ועל ליין FRIENDS OF NATURE שמכיל מוצרים מחומרים אורגניים וניתנים למחזור. תמהיל המוצרים שלנו מגוון ונותן מענה רחב לטקסטיל, כלי אוכל, כלי אמבטיה, מטבח, ניחוחות וכמובן מתנות לחג".

castro home שלומית מלכה. דודי חסון,
castro home: ביום אחד נפתחו 15 סניפים לרשת החדשה לכלי בית/דודי חסון

מותג מבודל עם ערכים משלו

מור פסו אבלגון סמנכלית השיווק: "כחלק מהקמת מותג משלב הקונספט ועד הביצוע, היה לנו חשוב לייצר שפה שתמשיך את הקו של קסטרו כבית אופנה, אבל גם ליצור מותג מבודל עם ערכים משלו ושהצרכן יבין ישר שהבית של קסטרו הוא בית נוטף סטייל, בית שחיים בו, ולא בית שהוא מוזיאון. השפה החדשה באה לידי ביטוי בנקודות המכירה וכמובן באתר הסחר, תושק באמצעות קמפיין אונליין ואופליין כמו גם שיתופי פעולה עם משפיענים מתחום העיצוב והלייף סטייל".

castro home שלומית. דודי חסון,
castro home, רשת חדשה לכלי בית ולייף סטייל, קסטרו/דודי חסון

קולקציית CASTRO HOME

קולקציית ההום מורכבת מארבע תמות עיצוביות - ארבעה סיפורים שעליהם מתבססת כל הקולקציה. ארבעת התמות נקבעו בהלימה לרשת קסטרו האופנה - נשים /גברים/ ילדים מתוך מגמה לחזק את הקשר בין האופנה לעיצוב הבית.

המותג שיוקם בעיקר כ-SHOP IN SHOP בחניות המגה סטור של קסטרו, יהיה תואם צבעוניות ואמירה עיצובית ליתר הקטגוריות.

PURE - בעיקר לבן, חגיגיות לצדCASUAL - לבן הוא פריט חובה בארון הבגדים כמו שהוא חובה בהלבשת הבית תחרה דגשים על דיטליים סאטן ופרינטים פרחוניים עדינים.

FRIENDS OF NATURE - החיבור לטבע והכבוד לסביבה שלנו לכדור הארץ. חיבור לצבעי אדמה טקסטורות בוהו שיק חומרים טבעיים - קש, עץ, שיטה, במבוק, זכוכית ממוחזרת, פשתנים ועוד.

FASHION BASIC - צורות גאומטריות, צבעוניות כיפית, הדפסים ומשחקים של MIX AND MATCH.

BLUE VIBES - חיבור לקסטרו אופנה עולם הג'ינס, כחול על גווניו. ג'ינס שהוא פריט אופנתי נצחי - מוצר ללא גיל, מקבל ביטוי גם בהלבשת הבית, צעיר, שיקי ואופנתי. בדי שמברה, חוטים צבועים וכריות נוי מבד הג'ינס על גווניו השונים.

castro home. מירב בן לולו,
castro home, מקולקציות המותג/מירב בן לולו

מחירים ופריסה ארצית

הרשת תציע מגוון רחב של כלי בית, כלי הגשה וטקסטיל לבית. טווח המחירים של הרשת: 7-900 שקל.

מחירים לדוגמא:
מצעים: 50-800 שקל
כריות נוי:70-130 שקל
כלי שולחן וכלי מטבח 7-420 שקל
מגבות: 55-180 שקל
מפות שולחן: 190-350 שקל

15 הסניפים הראשונים של CASTRO HOME: גן העיר בתל אביב, שופינה בראש פינה, ביג אתא בקריות, סכנין מול, ביג בכרמיאל, חדרה מול החוף וילג', סינמה סיטי ראשון לציון, ביג אשדוד, ביג באר שבע, גרנד קניון באר שבע, קניון עזריאלי הנגב באר שבע, גלובוס סנטר מבקיעים אשקלון, רמות בירושלים, קניון עזריאלי חיפה וחנות האון ליין www.castro.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully