וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלום למארחת שטורחת: נמצאה מתנת החג לאמא, לסבתא או לדודה

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 14:55

מי אמר שיהלומים חייבים להיות יקרים, גרנדיוזיים ומתאימים רק לאירועים מיוחדים? הקולקציה החדשה והנגישה הזו, מאפשרת לצאת משבלונת המארזים, הפרחים ומתנות החג הבנאליות, ולהעניק מתנה מקורית, לא צפויה ובעלת ערך רגשי לנשים שאנחנו אוהבים ומוקירים - החג הוא רק תירוץ

אלון צופיוף, יהלומן, מעצב תכשיטים ומנכ"ל חברת ZOFIOF, המתמחה בייצור תכשיטי יוקרה, מנגיש את עולם היוקרה להמונים ומציג את REL, קולקציית צמידי חוט צבעוניים, צעירים, מודרניים ויומיומיים שעוצבה בהשראת לידת בתו אריאל ומשלבת יהלום מרכזי ונוצץ במרכז הצמיד, המסמל את היותם הילדים מרכז חיינו. הקולקציה מתאימה כמתנת חג מקורית ומפתיעה לו ולה.

צמיד יהלום מקולקציית rel מבית תכשיטי zofiof החל מ-490 שקל. אלון צופיוף,
צמיד יהלום מקולקציית rel מבית תכשיטי zofiof החל מ-490 שקל/אלון צופיוף

הצמידים עשויים חוטים מיוחדים, עמידים וחזקים, הזמינים בשלל צבעי הקשת ובמרכזם משובץ יהלום טבעי ומלוטש במשקל 0.08 קארט המשובץ במסגרת זהב 14 קראט, צהוב או לבן לבחירה. על גבי כל צמיד משובץ יהלום אחד ועד שלושה לבחירת הלקוח.

צמיד יהלום מקולקציית rel מבית תכשיטי zofiof. אלון צופיוף,
צמיד יהלום מקולקציית rel מבית תכשיטי zofiof/אלון צופיוף

נראותם המודרנית של הצמידים מאפשרת לענוד אותם גם ביומיום וליהנות מתכשיט נוצץ, צעיר ויוקרתי. הצמידים הינם יוניסקס ומתאימים לנשים ולגברים כאחד, כאשר כל אדם יכול לבחור את צבע החוט המועדף עליו.

הצמידים העשויים עבודת יד ומוצעים בטווח מחיר נגיש של 490 ועד 999 שקל, ועל כן יתאימו כמתנת חג נוצצת ומרגשת, לבת או בן הזוג ואפילו למארחים.

קולקציית תכשיטי R.E.L להשיג באתר www.Zofiof.com

צמיד יהלום מקולקציית rel מבית תכשיטי zofiof 590 שקל. אלון צופיוף,
בכל הצבעים, לו ולה: מתנה עם מסר רגשי/אלון צופיוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully