וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בדרך להפוך לצמחוניים, אתם פשוט לא יודעים את זה

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 16:14

SavorEat, חברת הפודטק הישראלית, צפויה להשיק באוקטובר ברשת BBB המבורגר מהצומח המיוצר על ידי רובוט ומתחקה אחרי הטעם הייחודי של בשר. בנוסף, תשתף החברה פעולה עם ענקית המזון Sodexo, בדרך לכניסה לשוק האמריקאי

האם אתם צמחוניים? רוצים להיות אבל בא לכם בשר אמיתי? יכול מאוד להיות שבאוקטובר הקרוב תבצעו התקדמות מרשימה בחוויה הקולינרית שלכם. שיתוף הפעולה בין SavorEat, חברת הפודטק הישראלית, ל-BBB, שעליו הוכרז בסוף 2020, קורם עור וגידים, וההמבורגר שיוכן על ידי "רובוט שף" צפוי להיות מוגש לשולחנות הרשת אחרי החגים. המחיר צפוי להיות דומה למנות צמחוניות אחרות.

סבוריט פיתחה טכנולוגיה ייחודית לייצור של תחליפי בשר, המשלבת חומרים בפורמולציה חדשנית ממקורות צמחיים. הרובוט משלב ייצור דיגיטלי, הכולל שיטות בישול מתקדמות של כמה קציצות בו זמנית. הייחוד של סבוריט מתבטא ביכולת לייצר ולצלות מוצרים מותאמים אישית לצרכנים המתחקים אחר הטעם והמרקם הייחודי של בשר, ליכולות אלה אופק יצרני למזונות נוספים. חומר הגלם הייחודי מגיע ממקור צמחי ומוגן בפטנט. המוצר הראשון שהחברה סיימה את פיתוחו הוא המבורגר מהצומח. החברה השלימה את שלב הפיתוח של ה"רובוט שף" והחלה לייצר אותו במטרה לבצע פיילוט ראשון מסוגו בישראל, ברשת ההמבורגרים BBB.

המבורגר של SavorEat. ההמבורגר והרובוט שף,
עכשיו נותר רק לקוות. ההמבורגר של סבוריט/ההמבורגר והרובוט שף

בנוסף, רשמה החברה קפיצת מדרגה משמעותית בשוק האמריקאי, כשתשתף פעולה עם ענקית שירותי המזון Sodexo, אחת משלוש החברות הגדולות בעולם באספקת שירותי הסעדה. שיתוף הפעולה יחל במוסדות להשכלה גבוהה בארה"ב להם מספקת Sodexo את שירותיה. במקביל, סודקסו תקבל בלעדיות למוצרי סבוריט במוסדות להשכלה גבוהה והצדדים יפעלו להגעה להסכם להפצת מוצרי החברה.

סודסקו, חברת ההסעדה מהמובילות בעולם מדורגת כמעסיקה ה-18 בגודלה בעולם והנחשבת לאחת מהשחקנים המובילים בעולם בתחום שירותי מזון והסעדה לחברות עסקיות, מוסדות רפואיים (דוגמת בתי חולים), מוסדות חינוכיים (דוגמת אוניברסיטאות), גופים ממשלתיים ואתרי פנאי ונופש. החברה פועלת בכ-80 מדינות ברחבי העולם ומחזור ההכנסות השנתי שלה נאמד ב-22 מיליארד אירו, כשכמעט ממחצית ההכנסות הם מהפעילות של סודסקו בצפון אמריקה.

במסגרת שיתוף הפעולה, בשנה הקרובה, לאחר תהליך תכנון מקיף מקדים, הכולל הקמת צוותים משותפים, פידבקים מקצועיים מצוות סודסקו ועוד, צפויות השתים לצאת בפיילוט שייערך במוסדות להשכלה גבוהה בארה"ב. כחלק מהפיילוט יופעלו במוסדות מספר מערכות "רובוט שף" של סבוריט. בנוסף, סוכם כי לסודסקו לסוקסו יש בלעדיות על השימוש בפתרונות של סבוריט בשוק ההשכלה הגבוהה והצדדים יבחנו פיילוטים נוספים ושיתופי פעולה לטווח ארוך. ההסכם שנחתם מקדם את סבוריט לקראת שלב המסחור בשוק בצפון אמריקה ויתרונו בחשיפה הגבוהה שתקבל החברה בקרב קהל היעד שלה - פלח השוק של בני 20-30 בארה"ב, אשר -47% ממנו מצהירים על עצמם כמפחיתי צריכת בשר ((flexitarians.

מיסדי סבוריט (י-ש) - עודד שוסיוב, רחלי ויזמן, עידו ברסלבסקי. שרון ביירון,
מיסדי סבוריט, מימין: עודד שוסיוב, רחלי ויזמן, עידו ברסלבסקי/שרון ביירון

חוסיין קיטאבוואלה, מנכ"ל תפעול השירות והמזון של סודקסו, צפון אמריקה, אמר כי, "השותפות עם סבוריט תשפר את יכולותינו לספק תחליפי בשר איכותיים, שהדרישה אליהם הולכת וגוברת. בשנת 2020, המכירות הקמעונאיות של מזון מהצומח עלו ב-11.4% ולשיא של 5 מיליארד דולר. במשך השנים סודקסו תומכת בחלופות מהצומח - שתורמים גם להיבטים סביבתיים וגם מגדילים את ההכנסות. השותפות הזו, עם סבוריט, תאפשר לנו להרחיב את היכולת להציע לצרכנים מבחר אפשרויות".

רחלי ויזמן, מנכ"לית ומייסדת-שותפה בסבוריט, ציינה: "הבחירה של סודקסו, כמובילת שוק, לחבור אלינו היא הבעת אמון ורוח גבית לפתרון שסבוריט מפתחת ולהצעת הערך הייחודית שלה. אני משוכנעת כי המומחיות של סודקסו בשוק ההסעדה הבינלאומי ובצפון אמריקה, בפרט, יתרמו רבות למיצוי הפיתוח והאצת קצב החדירה של מוצרינו בשוק הבינלאומי בדגש על השוק האמריקאי".

  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully