וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודיוקודס מצאה מה לעשות עם המזומנים: מבקשת לרכוש עד 10 מיליון מניות של עצמה

אלי דניאל

5.2.2003 / 16:51

במהלך השנתיים האחרונות ביצעה החברה 2 תוכניות Buy Back במסגרתן רכשה כ-4 מיליון מניות; פנתה לקבל אישור ביהמ"ש למהלך - צפוי להתקבל בתוך כחודשיים



חברת אודיוקודס , המספקת טכנולוגיות, מוצרים ופתרונות מערכתיים להעברת קול במיתוג מנות עבור ספקי ציוד רשתות ומשלבי מערכות, הודיעה היום על כוונתה לבצע תוכנית Buy Back חדשה, וזאת לאחר שבמסגרת שתי תוכניות ה-Buy Back הקודמות השלימה החברה רכישה עצמית של כ-4 מיליון מניות, בתקופה של שנתיים.



כך, דירקטוריון אודיוקודס הסמיך את הנהלת החברה לנקוט בהליכים הדרושים לביצוע תוכנית זו, ובהתאם לחוק החברות הישראלי, החברה כבר פנתה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בכדי שזה האחרון יתיר לה לרכוש עד 10 מיליון מניות. בחברה מעריכים כי קבלת אישור בית המשפט לביצוע המהלך עשויה לארוך כחודשיים.



בדומה לשתי התוכניות הקודמות, גם הפעם מתכוונת החברה לרכוש את מניותיה, מעת לעת, על פי שיקול דעת ההנהלה, במסגרת המסחר בבורסה ובעסקות מחוצה לה.



אודיוקודס דיווחה בשבוע שעבר על גידול בהכנסותיה לרבעון הרביעי של שנת 2002, בשעה שאלה הסתכמו בכ-7.6 מיליון דולר - 37% יותר מהכנסות הרבעון המקביל וכ-6% יותר מהכנסות הרבעון השלישי של השנה. בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד רבעוני של כ-2.9 מיליון דולר או 8 סנט למניה, שיפור בהשוואה להפסד של כ-5 מיליון דולר או 13 סנט למניה ברבעון הרביעי של שנת2001 .



האמצעים הנזילים של אודיוקודס - מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות לזמן קצר - הסתכמו ביום ה-31 בדצמבר 2002 בכ-110.9 מיליון דולר, לעומת כ-116.3 מיליון דולר ב-30 בספטמבר 2002 וכ-130.1 מיליון דולר בראשית שנת 2002. לפיכך, מבחינה זו לא צפויה לחברה בעיה במימון הרכישה של 10 מיליון מניות, שכן, על פי רמות המחירים הנוכחיות מדובר בהשקעה של כ-24 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully