וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג מוותר על קמן קפיטל

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 16:03

בעקבות בקשת רשות ניירות ערך, התברר כי חברת 'אלגוז', שאמורה הייתה לשמש כתשתית הטכנולוגית והביצועית של חוגג לפעילות במטבעות דיגיטליים ב'קמן קפיטל' הציבורית, לא תוכל לעמוד בדרישות הבורסה. חוגג הודיע כי הוא מבטל את הקצאת המניות החד צדדית ומתפטר מתפקידו

אוהדי בית"ר ירושלים הם לא הקושי היחיד של משה חוגג בימים אלה; פעילות הקריפטו שהוא מנסה להכניס לשלד הבורסאי 'קמן קפיטל' חווה גם היא מספר קשיים לאחרונה, ולא מצליחה עדיין להיכנס לבורסה בתל אביב.

היום אישר דירקטוריון קמן קפיטל שחוגג ביטל באופן חד צדדי את עסקת הקצאת המניות והתפטר מתפקידו כמנכ"ל משותף בחברה.

גם שותפים למהלך, כציון קינן, אייל לפידות ועו"ד צבי אגמון, לא ייכנסו לקמן קפיטל, שמנסה עדיין לצקת תוכן אחר אל השלד, בטרם יימחק זה ממסחר.

'קמן קפיטל' דיווחה כי חברת 'אלגוז', שאמורה לשמש כתשתית הטכנולוגית והביצועית של חוגג לפעילות קנייה ומכירה חכמה של מטבעות דיגיטליים במסגרת החברה הציבורית, לא תוכל לעמוד בדרישות והוראות הבורסה בתל אביב.

זאת כיוון ש'אלגוז' "לא תוכל לספק את המסמכים הנדרשים, לרבות דוחות כספיים ערוכים לפי תקינה חשבונאית של ה- IFRS והערכת שווי, וזאת בשל שיקולים עיסקיים גרידא", נכתב בדיווח.

משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
משה חוגג: הודיע כי הוא מבטל את העסקה ומתפטר מתפקיד המנכ"ל/ניב אהרונסון

החשש: מחיקה ממסחר בבורסה

התוצאה היא שהחברה הציבורית לא תצליח לצאת מרשימת השימור של הבורסה (רשימה בה נכללים ניירות ערך של חברות אשר אינן עומדות בדרישות המינימליות המחייבות כתנאי להמשך רישום החברה בבורסה) בעזרת תשתית הקריפטו הזו, ולהשיא ערך לבעלי מניותיה ולמשקיעים.

חשיפת הקושי הגיעה בעקבות בקשת רשות ניירות ערך לשיקוף פעילות 'קמן קפיטל' ליציאתה מרשימת השימור. זהו גם אינו הקושי היחיד בה נתקלה החברה בהכנסת פעילות הקריפטו לבורסה, לאחר שלפני כשבוע דיווחה 'קמן קפיטל' על "קשיים אל מול המערכת הבנקאית בקבלת כספיו של משה חוגג".

'קמן קפיטל' ציינה כי היא בוחנת הכנסת פעילויות חלופיות שיאפשרו את הוצאתה מרשימת השימור, בדמות פעילות Market Place (אתר או אפליקציה המחברים בין מוצרים ושירותים לצרכנים) שהינה פעילות אחרת של חוגג, לצד בחינת פעילות Big Data.

ציון הפעילות החלופית נועד להרגיע את משקיעי השלד, מאחר וזה האחרון נמצא מאז דצמבר 2017 ברשימת השימור ואם לא ייצא ממנה בדצמבר הקרוב, אז יסכם 4 שנות מסחר ברשימת השימור, הוא יימחק ממסחר בבורסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully