וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להב רץ להתחסן

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 15:00

פרויקט צילומי ייחודי נועד לתעד את אחרוני השייחים הבדואים בנגב, ומספק הצצה לעולם שהולך ונעלם, המצוי מרחק נסיעה של 150 ק"מ בלבד מתל אביב. מאחורי הפרוייקט שמשלב צילום, אמנות, סוציולוגיה, אנתרופולוגיה, פוליטיקה ואופנה, עומדים הצלם אריאל ואן סטרטן והמפיק סלים (סלאם) אלטורי.

התערוכה, שכוללת שלושים תמונות של שייחים בגודל טבעי, בהדפסות של 1.10 על 2 מטר, תפתח השבוע בבית האמנים בתל אביב. במיזם שותפה חברת Epson ישראל, ששמחה לתרום את המדפסות והנייר המיוחד להדפסות הענק. בנוסף מומנה התערוכה מתרומות שנאספו בקהילה הבדואית.

אריאל ואן-סטרטן. ורהפטיג ונציאן,
אריאל ואן-סטרטן/ורהפטיג ונציאן

להב רץ להתחסן

עם ההכרזה על מתן מנת דחף (בוסטר) לבני ארבעים פלוס, ניגש רועי כהן, נשיא להב, להתחסן, ומיד אחרי העלה פוסט לפייסבוק: "צאו להתחסן! אף אחד מאיתנו לא רוצה סגר, או הגבלות, ובטח שלא הפגנות כדי שהממשלה תיקח אחריות על הנזק מההגבלות . כבר שנה וחצי שכולנו משוועים (!!!!) לשגרה נורמלית לצד נגיף הקורונה, לבילויים, למסעדות, לנופש, לעסקים. לחיים. כנשיא להב, המייצג 64 ארגוני עצמאים וכרבע מיליון עצמאים, ברגע שפתחו את האפשרות לגילאי 40 ומעלה - רצתי להתחסן במנה השלישית, הבוסטר.

אני קורא לכל מי שיכולים - צאו להתחסן. למען הבריאות של כולנו, ולמען הבריאות הכלכלית של כולנו - מתחסנים!! זה המפתח. זה הבוסטר של המשק".

גקו גבאי ורועי להב. ערן צפיר,
רועי כהן, נשיא להב/ערן צפיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully