וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום ראשון הקרוב: הרצאה בחינם לבעלי עסקים - איך להתמודד עם מגבלות הקורונה החדשות?

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 8:29

בעיצומו של גל חדש, בעלי עסקים קטנים זקוקים לכלים הטובים ביותר כדי לצלוח את המשבר. כחלק מתמיכת המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים תיערך ב-29.8 (20:00) הרצאה מיוחדת בנושא, אותה יעביר היועץ האסטרטגי שיווקי, שלומי לחנה. הפרטים להרשמה - בפנים

עסק קטן. ShutterStock
חשוב להיות גמישים ולהיערך בהתאם/ShutterStock

לצערנו, מספרי הנדבקים בקורונה שוב עולים מדי יום ונדמה כי אנחנו נמצאים בעיצומו של גל חדש, שעלול כמובן להוביל במהרה להגבלות מעבר לאלו שכבר הוכרזו ומכאן, לפגיעה במשק.

את עיקר הפגיעה במצבים דומים בגלי הקורונה הקודמים ספגו העסקים הקטנים ובדיוק עבורם מציע המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים באופן שוטף וללא עלות כלים שונים שיכולים לעזור לעסק לעמוד בהגבלות ואף להצליח בתקופה זו בפרט ובעיתות משבר בכלל.

הקורונה הוכיחה לנו כי עסקים שידעו לבצע התאמות ולהישאר גמישים במציאות המשתנה נהנו מביצועים טובים יותר לעומת אלו שקפאו על השמרים וכחלק מהתמיכה של המרכז לצמיחה פיננסית בעסקים הקטנים תיערך ביום ראשון הקרוב, 29 באוגוסט (החל מהשעה 20:00), הרצאה מיוחדת של שלומי לחנה, יועץ אסטרטגי שיווקי, מרצה במכללה למנהל ובמרכז לצמיחה פיננסית.

ההרצאה תתמקד בפעולות אותן יש לבצע על מנת לצמצמם את הפגיעה בפעילות העסק במקרה של הגבלות או אפילו סגר ותציג את הנושאים הבאים:

* הקמת אתר לעסק

* ניהול מערך משלוחים

* טיוב מידע כאמצעי להעלאת המכירות ושיפור השירות

* העמקת הנוכחות והפעילות בזירה הדיגיטלית

* ביצוע התאמות במגוון מוצרי העסק

* העצמת חוויית הלקוח

ההרצאה אינה כרוכה בתשלום, אך מותנית ברישום מראש ומספר המקומות מוגבל, כך שכדאי שתמהרו להבטיח את מקומכם. מלבד ההרצאה, ניתן לקבל באתר המרכז לצמיחה פיננסית טיפים, כלים וידע ללמידה עצמאית-דיגיטלית, להתמודדות עם מגבלות הקורונה ולמעבר ממשבר לצמיחה של העסק.

גליה רוח-נוי, מהמרכז לצמיחה פיננסית, אמרה: "אנחנו פועלים על מנת להעניק כלים ללמידה והתפתחות בהתנהלות הפיננסית של כלל הציבור במיוחד ברגעי האמת, כמו בעת הזו, כאשר עסקים רבים נמצאים באי-ודאות לגבי היכולת שלהם להמשיך בפעילותם כבשגרה. חשוב לנו לתת להם מענה של כלים וידע יישומיים על מנת לצלוח את התקופה".

לפרטים והרשמה להרצאה לעסקים

"ממשבר לצמיחה"

שיווק דיגיטלי של העסק

לאתר המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully