וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת גזית גלוב רכשה שני נכסים מניבים בקנדה בכ-23.3 מיליון דולר קנדי

אלי דניאל

5.2.2003 / 17:48

הרכישות של הנכסים אשר שטחם הכולל הוא כ-17 אלף מ"ר, בוצעו ע"י החברה הבת - FCR; החברה גם רכשה שני שטחים מסחריים הצמודים למרכזים מסחריים שלה בכ-5.5 מ' ד' קנדי



חברת FCR - First Capital Realty, הנמצאת בשליטתה של גזית גלוב הישראלית (מוחזקת בשיעור של 68.6%), רכשה שני מרכזים מסחריים בקנדה בתמורה לכ-23 מיליון דולר קנדי.



המרכז הראשון אשר מצוי במרכז מונטריאול, משתרע על שטח של כ-5,500 מ"ר. מרכז זה מעוגן בסניף של רשת דראגסטור ובסניף של בנק אוף מונטריאול, ו-FCR שילמה תמורתו כ-9.3 מיליון דולר קנדי. המרכז השני אשר מצוי אף הוא במחוז קוויבק, משתרע על שטח של כ-11,500 מ"ר והוא מעוגן בסניף של רשת הסופרמרקטים Loblaws Maxi, ו-FCR תשלם תמורתו סך של כ-14 מיליון דולר קנדי. השלמת הרכישות אשר היקפן הכולל הוא כ-23.3 מיליון דולר קנדי, צפויה להתבצע במהלך החודש הקרוב.



כמו כן, FCR מסרה כי היא רכשה לאחרונה שני שטחים מסחריים הצמודים למרכזים מסחריים שבבעלותה. תמורת שטחים אלה שילמה החברה כ-5.5 מיליון דולר קנדי. תוך כך, FCR מסרה כי היא חתמה לאחרונה על מספר חוזי שכירות ארוכי טווח עם רשתות קמעונאיות מובילות, בהן Wal-Mart, Loblaws ,Sobeys ו-Canadian tire.



FCR הינה חברת נדל"ן מניב המתמחה ברכישה, פיתוח וניהול מרכזים מסחריים שכונתיים מעוגני סופרמרקטים במחוזות אונטריו, קוויבק ואלברטה אשר בקנדה. עד לרכישות האחרונות היו בבעלות החברה, אשר מניותיה נסחרות בבורסה של טורונטו, 66 נכסים מניבים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully