וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיקים של מיקרוסופט

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 21:58

לקראת פתיחת שנת הלימודים, יזמו עובדי 'מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח' מבצע חלוקת תיקים וציוד בית ספר לילדים ממשפחות מעוטות יכולת מהעיר לוד. החברה עצמה נרתמה גם היא והכפילה את סכום התרומה מן העובדים. חלוקת הציוד תעשה בששה בתי ספר בעיר לוד, בשיתוף פעולה עם עמותת "להרגיש כמו כולם", ובליווי יועצות בתי הספר ומחלקת הרווחה של העירייה.

עידו שינברגר זיו, מנהל האחריות החברתית במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח אמר: "תרומה לקהילה היא אחד מערכי הליבה של מיקרוסופט. במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח מעודדים עובדים ועובדות לאורך כל השנה להוביל יוזמות חברתיות בתחומים שונים, ומעניקים לעובדים מספר ימי התנדבות בשנה על חשבון החברה. מטרת היוזמה היא להעניק לכל ילד או ילדה המגיעים מרקע סוציו אקונומי נמוך תיק חדש וציוד לבית הספר כדי שיוכלו להתחיל את השנה החדשה בתחושה הרבה יותר טובה. אנו מאחלים לכל תלמידות ותלמידי ישראל שנה טובה ומוצלחת".

עידו שינברגר זיו. באדיבות מיקרוסופט ישראל מחקר,
עידו שינברגר זיו/באדיבות מיקרוסופט ישראל מחקר

הפופים של פילץ וגרוסבך

לקראת יריד בובות ה'פאנקו פופ', שיתקיים בשישי הקרוב בדיזנגוף סנטר, נפגשו דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף של דיזנגוף סנטר, ודור גרוסבך, מנהל שותף ב"מיסט", יבואנית בובות ה'פאנקו פופ', הגדולה בישראל.

השניים וידאו יחד כי הכל ערוך ומוכן לקראת קהל האספנים הצפויים לפקוד את הסנטר ולקחת חלק ביריד, שיציע 15 דוכנים עם פריטי אספנים, שוק "קח-תן", ודוכן ענק של בובות חדשות.

דור גרוסבך ודן פילץ. אלכס קפלן,
דור גרוסבך ודן פילץ/אלכס קפלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully