וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Tomorrow.io מגייסת 60 עובדים להתמודדות עם משבר האקלים

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 22:27

Tomorrow.io מספקת תובנות והמלצות לאיך להתמודד עם תופעות מזג אויר בייחוד בסביבת האקלים המשתנה של ימינו. כעת היא נמצאת בצמיחה וגדילה משמעותית ומגייסת 60 עובדים נוספים למשרדיה בארץ ובארה"ב

כ-70% מהעסקים בעולם מושפעים מאקלים ומזג אוויר, כאשר רובם מתקשים להבין מה המשמעות של אלה על התפעול השוטף, הבטיחות והשורה התחתונה של העסק. עם שינויי האקלים, תופעות מזג האוויר הופכות תדירות יותר ומקצינות, כשהאפקט כבר מורגש ומייצר נזקים רבים. החברה מספקת תובנות והמלצות לאיך להתמודד עם תופעות מזג אויר בייחוד בסביבת האקלים המשתנה של ימינו. כעת Tomorrow.io נמצאת בצמיחה וגדילה משמעותית ומגייסת 60 עובדים נוספים למשרדיה בארץ ובארה"ב.

חברת tomorrow. דורון לצטר,
חברת tomorrow/דורון לצטר

מתמודדים עם מקרי קיצון של מזג האוויר

חברת Tomorrow.io מסייעת למדינות, עסקים ואנשים פרטיים להתמודד עם אתגרי ה- Climate Security ולקבל החלטות הקשורות במקרי קיצון של מזג האוויר ומספקת ללקוחותיה מוצר SaaS עם תובנות והמלצות לקבל החלטות שיעזרו לעסק להימנע מנזקים והפרעות, ולפעמים אף להגדיל רווחים.

למשל חברות תעופה, חברות On demand, חברות חשמל, שילוח, רכבות, ליגות ספורט ועד גופים ביטחוניים וממשלות. בין לקוחותיה תוכלו למצוא את Uber, Delta, Ford, Via, The NFL ועוד, שמצליחות לחסוך מיליוני דולרים בזכות הטכנולוגיה הייחודית. החברה מספקת פתרונות שבאים לגשר על הפער בין המידע הגולמי לבין תהליך קבלת ההחלטה בארגון והוקמה על מנת לעזור לכל אלו לצפות את השפעת מזג האוויר ושינויי האקלים על היומיום שלהם ולמזער את השפעתם.

בעידן ההתחממות הגלובלית יש למזג האוויר השפעה מרחיקת לכת, למשל, סופות ענק יכולות לשתק מדינה שלמה ולכן חברות תעופה צריכות להיערך בתכנון מסלולי טיסות, רשתות חשמל מזהות תנאים הגורמים לרגישות ולכשלים, שריפת ענק יכולה לשבש את פעילות מכבי האש ועוד.

מוצר החברה. tomorrow,
המוצר של החברה/tomorrow

שיפור בדיוק החיזוי העולמי

החברה הוקמה ב2016 ומונה כ- 160 עובדים בישראל ובארה"ב וגייסה עד היום יותר מ- 200M$. מאחורי מוצר ה-SaaS, ישנו מחקר רב העוסק בחיזוי מזג האוויר, ולפני מספר חודשים החברה הכריזה על פרויקט החלל שלה, שבו היא בונה את הלוויינים הראשונים מסוגם שיכללו רדארים ויוכלו לשפר את חיזוי מזג האוויר בעולם כולו.

החברה תביא מידע מדויק למדינות בהן קשה לדעת איפה יורד גשם בזמן אמת (כמו ישראל, וחמישה מיליארד אנשים נוספים). המהלך יביא לשיפור עצום בדיוק החיזוי העולמי, ויאפשר, בין השאר, מתן התראות הצפות מהימנות בכל נקודה על כדור הארץ.

את מי אנחנו אנחנו מחפשים

חברת Tomorrow.io, עוזרת להתגבר על קשיי האקלים עם פתרונות המאפשרים לזקק את המשמעות של תחזית מזג האוויר בצורה תפעולית ועסקית ומתאימה למגוון רחב של תעשיות כמו תעופה, חקלאות, אנרגיה, בנייה, on-demand, אירועים, ביטוח, ספורט ועוד. החברה מונה כיום כ- 160 עובדים ומודיעה על גיוס של 60 עובדים בתחומים טכנולוגים מגוונים.

החברה מחפשת אנשים בעלי תשוקה למה שהם עושים ושרוצים לקחת אותה למקום של אימפקט אמיתי. DevOps Manager / Director Of DevOps, Directors of Backend Engineering, Big, Data Team Leads, Senior Full Stack Engineers, Engineering Team Leads, Architects,, Backend Engineers, Senior Full Stack Engineers, Product Manager - platform, Controller

אסנת ברק סמנכ"לית משאבי אנוש. דורון לצטר,
אסנת ברק סמנכ"לית משאבי אנוש/דורון לצטר

אתגר גדול בחיי האנושות

אסנת ברק Chief People & Culture, GM IL: "העולם מתמודד היום עם אחד האתגרים הכי גדולים בחיי האנושות. שינוי האקלים. יש לנו את הזכות לקחת חלק פרואקטיבי בניסינות התמודדות עם האתגר הזה. טכנולוגיה יכולה מאוד לעזור לנבא, להיערך , להפחית ולהתמודד עם מה ששינויי האקלים מביאים איתם. א.נשים שמחפשים להשפיע ולייצר אימפקט אמיתי, שמחפשים את השותפות והיצירה, לעבוד בסביבה שהיא בחזית הטכנולוגיה ונהנים מגמישות מחשבתית, עצמאות, מחפשים ליזום ולקחת דברים מקצה לקצה יוכלו למצוא אותם ב- Tomorrow.io".

לינק לאתר החברה: https://www.tomorrow.io/

קישור למשרות הפתוחות: https://www.tomorrow.io/careers/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully