וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימפלפיי (Siemplify) מגייסת 30 עובדים למרכז הפיתוח בתל אביב

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 23:55

סימפלפיי (Siemplify) הינה פלטפורמה חדשנית מובילה לניהול מערך האבטחה של ארגונים (SOC) המעסיקה 170 עובדים בישראל ובעולם ויש לה משרדים בישראל, ניו יורק ואנגליה. כיום מגייסת החברה למגוון תפקידים

סימפלפיי (Siemplify) הינה פלטפורמה חדשנית מובילה לניהול מערך האבטחה של ארגונים (SOC). החברה מספקת פלטפורמת המאפשרת לצוותי הגנת סייבר לעבוד בצורה חכמה יותר ולהגיב מהר יותר בזמן אמת על ידי יצירת תהליכים אוטומטיים המשלבים את כל הכלים העומדים לרשותם.

ארגונים מובילים ו-MSSPs ברחבי העולם ממנפים את סימפליפיי על מנת לייעל את עבודת ה- SOC - חמ"ל סייבר, ולשלש את פרודוקטיביות האנליסטים שלהם. החברה שהוקמה לפני כ-6 שנים נמצאת בצמיחה מהירה, אחרי 3 סבבי גיוס בסך כולל של 58 מיליון דולר.

סימפליפיי מעסיקה 170 עובדים בישראל ובעולם ויש לה משרדים בישראל, ניו יורק ואנגליה.

siemplify - העובדים. siemplify,
siemplify - העובדים/siemplify

אנחנו מגייסים במגוון תחומים, מפתחים, ר"צ אוטומציה, מנהלי מוצר, מהנדסי NOC ,DEVOPS, אנליסטים פיננסים, יועצים משפטיים ועוד.

"אנחנו חברה בצמיחה מהירה, עם מגוון רחב של אנשים, יש לנו הזדמנויות לעובדים מנוסים וגם למי שמחפש להיכנס לעולם ההייטק ומעוניין לצמוח ולגדול. אנחנו בתנופת גיוס שרק הולכת וגדלה" אומרת ליז גלייכמן, מנהלת משאבי אנוש ב-Siemplify.

siemplify, צוות העובדים. siemplify,
siemplify, צוות העובדים/siemplify

את מי אנחנו מחפשים:

"התרבות הארגונית שלנו בנויה על האנשים ומשלבת ראיית עולם של עבודה בסביבה דינמית וקצבים מהירים יחד עם דגש על FUN והשקעה בהון האנושי. אנחנו מציעים תנאים מפנקים לצד מעטפת חברתית חזקה. סביבת העבודה דינמית ומהירה, אווירה משפחתית, אנשים מעולים, ומקום עבודה המטפח התפתחות מקצועית ואישית", הוסיפה גלייכמן.

אתר החברה: https://www.siemplify.co/

ניתן להגיש קורות חיים למשרות הפתוחות באתר https://www.siemplify.co/careers/

ליז גלייכמן מנהלת משאבי אנוש בסימפליפיי. סימפליפיי,
ליז גלייכמ מנהלת משאבי אנוש בסימפליפיי/סימפליפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully