וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TOPSHAPE משקה ויטמינים חדש בטעמים: תפוח, תפוז ולימון ליים

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 11:50

חברת "22 קרבון - 22 Carbon", מבית אירני סחר, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום בריאים, מציגה לראשונה בישראל את משקה הויטמינים TOPSHAPE בשלושה טעמים שונים: תפוח, תפוז ולימון-ליים, מועשר בויטמין C,D,B6,B12, חומצה פולית ואינו נושא את הסימון האדום

topshare משקה ויטמינים מחיר 8.90 שקל. גאיה פלד,
topshare משקה ויטמינים בשלושה טעמים: תפוח, תפוז ולימון-ליים/גאיה פלד

בקבוק ה -TOPSHAPE מכיל את כל הויטמינים החיוניים במשקה אחד:

ויטמין C: אשר משפיע על בקרת רמות סידן, מגנזיום, זרחן ואחראי במידה רבה על יצירת רקמות ושמירה על עצמות יציבות ויש לו תפקיד עקיף במניעת אנמיה. במחסור בויטמין סי, מתבטא בסימפטומים שונים כמו עור יבש וקשה, מערכת חיסונית חלשה ומועדת למחלות (למשל, הצטננויות רבות), מפרקים נפוחים וכואבים.

ויטמין B6: משמעותי למטבוליזם של החלבונים, שומנים ופחמימות ליצירת כדוריות דם אדומות וקשור באופן הדוק לתפקודים של מערכת החיסון וייצור מוליכים עצביים. מחסור בוויטמין זה, עלול להתבטא בירידה בתפקוד המערכת החיסונית, אנמיה, עייפות, הפרעות עצביות, כאבי ראש, בחילות והקאות.

ויטמין B12: אחד הויטמינים החשובים ביותר לצמיחה והתפתחות וגם לייצור חומר גנטי של התאים, המפקח על תהליך היצירה של התאים החדשים בגוף. מחסור בויטמין זה עלול לגרום לחוסר איזון בתפקוד של איברים ומערכות רבות בגוף. ומכיל גם חומצה פולית: המשפרת את יכולת פירוק החלבונים בגוף ואת ספיגת חומצות האמינו חיוניות שנמצאות בחלבונים. כמו כן, החומצה הפולית מסייעת גם לוויסות התיאבון ולמניעת השמנה.

מחיר לצרכן: 8.90 שקל לבקבוק (מכיל: 330 מ"ל לבקבוק) ניתן להשיג: ברשת טיב טעם, טבע קסטל, עדן טבע, סופר יודה ופיצוציות.

topshare משקה ויטמינים מחיר ליח' 8.90 שקל. גאיה פלד,
topshare משקה ויטמינים מחיר ליח' 8.90 שקל/גאיה פלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully