וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 14:21

מצטרפים חדשים לשדרה הניהולית במליסרון, סמנכ"לית תפעול באקסון ויז'ן, קידומים בדבי תקשורת ועוד. המינויים והשינויים השבוע במגזר העסקי

חברת מליסרון מודיעה על הצטרפותם של עומר אוגולניק וגיא אבן לשדרה הניהולית של החברה.

עומר אוגולניק, אשר כיהן בשנים האחרונות במספר תפקידי ניהול בקבוצה ובשנתיים האחרונות כמנכ"ל "עופר גרנד קניון באר שבע", ימונה עם סיום תפקידו לסמנכ"ל סחר ומנהל חטיבת הקניונים במליסרון. אוגולניק יחליף את משה רוזנבלום, אשר הודיע לאחרונה על פרישתו לאחר 12 שנות פעילות. במסגרת תפקידו יהיה אחראי אוגולניק על פעילות הקניונים, ניהול הקשר עם השוכרים, פיתוח תמהיל החנויות ויישום אסטרטגיית השבחת הקניונים. אוגולניק, בעל ניסיון עשיר בתחום הניהול בקניוני הקבוצה, וטרם תפקידו כמנכ"ל עופר הגרנד קניון, כיהן כמנכ"ל קניון עופר "מעלה אדומים". עומר הוא רס"ן במיל', בעל תואר ראשון בכלכלה מהמרכז הבינתחומי הרצליה, נשוי ואב לשלושה.

גיא אבן, ימונה לתפקיד חדש במליסרון - סמנכ"ל שיווק דיגיטל וחדשנות. במסגרת תפקידו יהיה אחראי אבן על התוויה ויישום של אסטרטגיית השיווק של מליסרון והטמעתה בחטיבת הדיגיטל. לאחרונה דיווחה מליסרון על רכישת פלטפורמת השיווק הדיגיטלי גרו ועל הקמת חטיבה דיגיטלית והשקעה של כ - 100 מיליון ש"ח בשנתיים הקרובות בתחום זה. אבן בעל ניסיון רב בשיווק, שיווק קמעונאי וחדשנות דיגיטלית ובשנים האחרונות מילא מגוון תפקידים בקבוצת שופרסל. בתפקידו האחרון שימש כראש אגף שיווק, דיגיטל ומועדון הלקוחות והוביל מהלכי שיווק מתקדמים. קודם לכן כיהן כסמנכ"ל שיווק ודיגיטל במגה קמעונאות ומנכ"ל מועדון YOU בקבוצת אלון. אבן צפוי להתחיל בתפקיד בנובמבר 2021, הוא בוגר תואר ראשון ושני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, נשוי ואב לשניים.

מינויים אלו מצטרפים כזכור למינויו של שי וינברג למנכ"ל פעילות ייזום הנדל"ן והמשרדים ולמשנה למנכ"ל מליסרון, ולמינוי של איתי בניאן לסמנכ"ל הפיתוח העסקי בחברה, בינואר השנה.

מנכ"ל מליסרון, אופיר שריד, בירך על הצטרפותם של אוגולניק ואבן: "השדרה הניהולית במליסרון מתחדשת ומצרפת אליה חיזוקים משמעותיים שיצעידו את מליסרון קדימה ביישום האסטרטגיה העסקית שלה. אני מברך את עומר וגיא על הצטרפותם להנהלת החברה. עומר, צמח בחברה והוא מביא עמו ניסיון שטח, הבנה מסחרית, אמביציה ויכולות ניהוליות גבוהות. גיא בעל ניסיון רב בתחום השיווק והדיגיטל בכלל ובקמעונאות בפרט, מביא עמו יצירתיות, חדשנות וניסיון שיתרום להמשך הצלחתה ופיתוחה של מליסרון".

עומר אוגולניק. יחצ,
עומר אוגולניק/יחצ
גיא אבן. יחצ,
גיא אבן/יחצ

מנכ"ל אקסון ויז'ן רז רודיטי מחזק את הנהלת החברה: לתפקיד סמנכ"ל תפעול COO נבחרה הילה וקנין, לשעבר מנהלת תוכניות מו"פ הכוללות שילוב בינה מלאכותית בחטיבת ISTAR של אלביט מערכות.

הילה בעלת תואר ראשון בניהול ומדעי המחשב מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. בתפקידה האחרון הובילה תוכניות לשילוב בינה מלאכותית במערכות צילום ותצפית באלביט מערכות והובילה פיתוחים מבדלים ומשמעותים בתחום האווירי והקרקעי. היא הגיעה לאקסון לאחר למעלה מעשור באלביט מערכות כחלק משילוב של אנשים שצמחו בתעשייה הביטחונית ומכירים את העולם העסקי. במסגרת עבודתה באלביט עברה מספר תפקידים בתחום המודיעין החזותי ביניהם ניהול פיתוח, הובלת תוכניות והנדסת מערכת.

במסגרת תפקידה, הילה תהיה אחראית בין היתר על אסטרטגיית האופרציה של אקסון ויז'ן, ועל בניה ושיפור מתמיד של מערך דליברי מתקדם לכלל לקוחות החברה, במטרה לתמוך בצמיחה הנוכחית והעתידית של החברה והשתלבותה בשוק הגלובלי.

חברת אקסון-ויז'ן מפתחת בינה מלאכותית אשר מגבירה את השרידות והקטלניות של הפלטפורמות העתידיות של כוחות הביטחון. המוצרים של אקסון-ויז'ן רצים בזמן אמת על גבי סנסורים ופלטפורמות קרקעיות ואוויריות, ומאפשרות אוטונומיה של חלקים קריטיים במשימה ובהגנה על כוחות הביטחון. אקסון ויז'ן היא חברת הAI הביטחוני הנסמכת ביותר על כוחות הביטחון בישראל ופעילה במספר רב של פלטפורמות בישראל.

רז רודיטי, מנכ"ל חברת אקסון וויז'ן: "לאחר 3 שנים של מחקר ופיתוח אינטנסיביים באקסון ויז'ן, יצאנו ברבעון השלישי לשיווק מסחרי של מוצר הדגל שלנו - Edge 360 שמאפשר הגנה היקפית מלאה לכלי רק"מ באמצעות בינה מלאכותית. כחלק מההתרחבות לשוק הבינלאומי, אני שמח לצרף את הילה כסמנכ"לית תפעול. הילה מגיעה עם ניסיון משמעותי בשוק הביטחוני, חיבור והבנה אמיתית של הלקוחות ואמבציה יוצאת דופן לסייע בהתרחבותה של החברה".

הילה וקנין: "אקסון נערכת באופן מיטבי מול אתגרי העתיד באמצעות התפתחות לשווקים נוספים, תמהיל רחב של תפיסות טכנולוגיות ומבצעיות, קווי מוצרים חדשים בתחום האוטונומיה הצבאית ותיקח חלק משמעותי בהגדרת שדה הקרב העתידי "

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הילה וקנין. יחצ,
הילה וקנין/יחצ

רון ורון (37) והדר צור (30) מונו לסמנכ"לי לקוחות בקבוצת דבי. עד כה שימשו רון ורון והדר צור כמנהלי לקוחות ויועצי תקשורת בכירים בקבוצה. רון ורון ינהל מעתה את תחום הרכב והאוטוטק (AutoTech), ויספק ייעוץ תקשורתי ללקוחות מובילים בתחום. הדר צור תעניק ייעוץ אסטרטגי ותקשורתי ללקוחות אסטרטגיים ובינלאומיים של החברה.

רון ורון הצטרף לקבוצת דבי בשנת 2013 ומאז כיהן במספר תפקידים בתוך החברה. רון ורון מתמחה בייעוץ תקשורתי וניהול לקוחות בינלאומיים בתחומי הרכב, התעופה והטכנולוגיה, בהם Waze, UMI - יבואנית שברולט וקאדילק, שיאומי ו-HP, והוא בעל ניסיון בניהול קמפיינים תקשורתיים, שיתופי פעולה עם המדיה ופעילות תקשורתית עם כלי תקשורת חדשניים.

הדר צור הצטרפה לקבוצת דבי בשנת 2018, ומאז מייצגת לקוחות בינלאומיים בעולמות הטכנולוגיה והחדשנות הישראלית, בהם אנבידיה, פאלו אלטו נטוורקס ותגלית. הדר צור מתמחה בניהול מהלכי תקשורת אסטרטגיים לחברות ותאגידים גלובליים, ובניהול סוגיות ומשברים מתפרצים.

"מרגש מאוד לראות יועצים מוכשרים, שהתחילו את דרכם המקצועית בקבוצת דבי, הופכים לחלק משדרת הניהול הבכירה של החברה עם צמיחתה". אמר גדי אוחנה, משנה למנכ"ל קבוצת דבי. "כבר בשנה הראשונה לעבודתם כאן, זיהינו אצל רון והדר יכולות גבוהות וכישורים יוצאי דופן. לא היה לנו ספק שבמעטפת המקצועית הנכונה, הם יהפכו להיות העתיד של החברה ויצטרפו לנבחרת מעולה של מנהלים, המזניקים את החברה מידי יום, לשיאים והישגים חדשים".

משה דבי, מייסד ומנכ"ל קבוצת דבי, אמר: "רון והדר הם מיועצי התקשורת המובילים והמקצועיים ביותר בתחום, ואני אוהב ומעריך אותם באופן אישי. אני מאחל להם הצלחה רבה ושמח מאוד שהם יובילו איתנו את הפעילות הענפה של קבוצת דבי".

הדר צור. אלי שרם,
הדר צור/אלי שרם
רון ורון. יחצ,
רון ורון/יחצ

אלביט מערכות הודיעה, כי לאחר 20 שנים בהן כיהן כמנהל הכספים הראשי של החברה והחזיק בתפקידים ניהוליים מגוונים באלביט מערכות ובחברות הבנות שלה ברחבי העולם במשך שנים רבות קודם לכן, יוסף גספר ימונה לסגן נשיא אקזקוטיבי בכיר - ניהול עסקים. ד"ר קובי כגן, המכהן כיום כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל בכיר כספים ובקרה של אלביט מערכות יבשה, יחליף את מר גספר כסגן נשיא אקזקוטיבי ומנהל הכספים הראשי. המינויים יכנסו לתוקף מיום 1 באפריל, 2022.

ד"ר כגן מונה לתפקידו הנוכחי באלביט מערכות יבשה ב- 2018, ומ- 2010 עד 2018 הוא כיהן כסמנכ"ל הכספים והבקרה של אלביט מערכות יבשה ו- C4I. ד"ר כגן הצטרף לאלביט מערכות ב- 2008 כמנהל מכירות באלביט מערכות יבשה ו- C4I. קודם לכן, ד"ר כגן שירת במשך 26 שנים בחיל הים הישראלי ובמשרד הבטחון הישראלי, שם הוא מחזיק בדרגת אלוף משנה (במילואים), במגוון תפקידים, לרבות כראש מחלקת התקציבים של חיל הים. ד"ר כגן מחזיק בתואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, תואר שני במנהל עסקים ודוקטורט בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן, והינו בוגר תכנית הניהול המתקדמת מאוניברסיטת Harvard.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר: "עם יכולותיו המולטי-דיסציפלינריות ונסיונו הרב, ליוסף גספר היה תפקיד מפתח בהצלחת החברה לאורך השנים, והוא תרם משמעותית להישגיה הפיננסיים של החברה. אני מרוצה מכך שיוסף ימשיך לכהן בתפקיד מוביל בחברה כסגן נשיא אקזקוטיבי בכיר - ניהול עסקים. כמו כן הנני שמח למנות קובי כגן כמנהל הכספים הראשי החדש של החברה ואני מאמין כי מיומנויותיו ונסיונו ימשיכו להוות נכס גדול עבור אלביט מערכות. אני מאחל ליוסף ולקובי הצלחה בתפקידיהם החדשים ובטוח כי הם ימשיכו לתרום משמעותית לצמיחת החברה והצטיינותה בעתיד".

יוסף גספר. אלביט,
יוסף גספר/אלביט
קובי כגן. יחצ אלביט,
ד"ר קובי כגן/יחצ אלביט

מור פסו אבלגון, סמנכ"לית השיווק של קסטרו, הודיעה שתסיים את כהונתה עד סוף שנת 2021. רון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס אמר היום: "אני רוצה להודות למור פסו - אבלגון על תפקידה כסמנכ"לית השיווק של מותג קסטרו בשלוש השנים האחרונות עם סיום תפקידה. פסו בנתה במהרה את מחלקת השיווק הטובה בישראל שיש בה את כל היכולות הדרושות היום למותג לפעול מהר וביעילות. צוות השיווק המוכשר של קסטרו בראשותה של פסו, הוביל מהלכים שיווקיים רבים ב 3 שנים האחרונות, החל מקמפיין הגלגיליות, מהלך היח"צ עם הכוכב הטורקי בירקאי ארדל , הקמת אתר הסחר החדש של קסטרו וההשקה שלו, קמפיין אפריקה וכמובן ניווט המותג בתקופת הקורונה על כל הסגרים והצמיחה האדירה שחווינו און ליין. אני שמח שהמהלך האחרון שלנו - השקת מותג כלי הבית והלייף הסטייל החדש CASTRO HOME עם אתר הסחר שלו עבר בהצלחה ענקית וכל אנשי קבוצת קסטרו-הודיס, ומשפחת קסטרו בפרט, מאחלים למור הצלחה רבה בדרכה החדשה".

מור פסו אבלגון, אמרה: "הייתה לי הזכות הגדולה להיות חלק מקסטרו, בית האופנה המוביל בישראל במשך שלוש שנים. נכנסתי למשפחה יקרה ומיוחדת, שתהיה חלק ממני לתמיד. אני גאה ביותר על עשייתי בקסטרו, והדרך בה קבוצה של אנשים מוכשרים יוצרת, עושה ומקדמת את המותג לעוד עשורים רבים, כפי שקסטרו תמיד הייתה ותהיה נכס צאן ברזל בכל בית בישראל. אני רוצה להודות לרון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, על הדרך המשותפת שעשינו, ועל הכבוד שהיה לי לקחת חלק בבית קסטרו. עם פנייתי לדרך חדשה, אני רוצה להודות לכל המנהלים ואנשי השיווק, מעצבי האופנה, והצוות המופלא של קסטרו, שכל אחד מהם הוא חלק מההון האנושי שכה חשוב. אני מאחלת להם להמשיך להצליח ולשאוף תמיד להגיע לגבהים חדשים".

מור פסו אבלגון. זוהר שטרית,
מור פסו-אבלגון/זוהר שטרית

חברת הסייבר הישראלית Spectral (ספקטרל), שמתמקדת באיתור טעויות אבטחה בסביבת הפיתוח ומניעתן, הודיעה היום (חמישי) על מינויו של לוי פורשהיימר לתפקיד סמנכ"ל המכירות של החברה.
פורשהיימר, שמתגורר כיום בלוס אנג'לס, נולד בניו יורק וחי בישראל במשך 13 שנים. הוא מתחיל את תפקידו בספקטרל לאחר שנתיים בחברת התוכנה הישראלית, Jfrog, וחמש שנים בחברת אבטחת הקוד הפתוח, WhiteSource.

החברה מפתחת פלטפורמה שמגנה על ארגונים מטעויות אבטחה בקוד ונכסים אחרים, בדרך שהיא ידידותית למפתחים. הפלטפורמה היא הפתרון הראשון בתעשייה המזהה סיכונים בקוד ובסביבת המפתח ללא הרשאות וללא העברת נתונים.

החברה נוסדה ב-2020 על ידי דותן נחום (מנכ"ל), ליאור ראובן (סמנכ"ל פיתוח), אורי שמאי (סמנכ"ל טכנולוגיה) ועידן דידי (סמנכ"ל עסקי). כיום החברה מעסיקה מעל 25 עובדים במשרדיה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את SimilarWeb, eToro, Wobi, Kenshoo ועוד.

דותן נחום, מנכ"ל ספקטרל: "אני גאה על הבחירה בלוי פורשהיימר לתפקיד סמנכ"ל המכירות של החברה. אני סמוך ובטוח שיביא עמו את כל המרכיבים הנדרשים, על מנת להשתלב בהנהלת החברה ולהוביל את חטיבת המכירות להתמודדות מוצלחת עם האתגרים הבאים".

לוי פורשהיימר. יחצ,
לוי פורשהיימר/יחצ

אלכס לברוב (40) מונה לארכיטקט פתרונות דאטה בחברת מטריקס טנגרם. מטריקס טנגרם, חברה בת של מטריקס, הינה חברה מובילה במתן שירותים בתחום טכנולוגיות המידע, המספקת ללקוחותיה מגוון פתרונות בתחום, לצד שירותי מומחים בתחומי הענן לרבות ביצועי אפליקציות ושילוב פתרונות בענן הציבורי, פיתוח ותחזוקת תוכנה, אבטחת מידע, בסיסי נתונים ועוד.

במסגרת התפקיד, יהיה אחראי לברוב על תחום פתרונות לאחסון וניהול דאטה, ערוץ חדש שטנגרם פותחת בסל השירותים שיש לה להציע ללקוחותיה במטרה להעניק להם מעטפת שירותים המשלימים זה את זה. בתוך כך, יפעל לברוב להוביל את תחום הדאטה ולקדם פתרונות אחסון וניהול דאטה, שירותי ייעוץ, אפיון, הטמעה וניהול בקרב לקוחות.

בעברו המקצועי עבד לברוב כמוביל טכני בקבוצת Presale אירופית וכמומחה אינטגרציית מידע, רפליקציה איכות נתונים וממשל בחברת IBM. ללברוב תואר ראשון במדעי המחשב מהאוניברסיטה הפתוחה.

אלכסי לברוב. סאם יעקובסון,
אלכס לברוב/סאם יעקובסון

קבוצת מעוף, שעוסקת בהון אנושי, גיוס, הכוונה וייעוץ, הודיעה על מינויו של ירון לובינסקי לניהול תוכנית "ותיקים בעבודה" של המשרד לשוויון חברתי, שתופעל ע"י קבוצת מעוף.

מטרת תוכנית "ותיקים בעבודה" הינה השמת אזרחים בני 60 ומעלה בשוק העבודה, תוך מתן מענה הן למחפשי העבודה בגילאים אלו, והן למעסיקים שזקוקים לעובדים ומחפשים אנשים עם ניסיון תעסוקתי לארגונים וחברות. במסגרת הפרויקט, האזרחים הוותיקים שיצטרפו ייהנו מהכשרות וסדנאות וליווי של צוות מיומן שיסייע להם למצוא עבודה, ויחבר אותם אל מעסיקים אפשריים עד להשמה מוצלחת. קבוצת מעוף, שזכתה במכרז להפעלת הפרויקט, תחבר את מחפשי העבודה שיפנו אל התוכנית, עם מעסיקים שמעוניינים ליהנות מכישוריהם ויכולותיהם האישיות והמקצועיות של בעלי ניסיון תוך קידום שינוי בעולם התעסוקה.

ירון לובינסקי הוא מומחה במשאבי אנוש עם ניסיון מקצועי של 25 שנים, בתפקידי ניהול בכירים, בחברות מובילות בישראל, בעל ניסיון רב בניהול והפעלה של מערכי גיוס והשמה, בפריסה ארצית ובהיקף של אלפי השמות בשנה, ובהפעלה של פעילות מקצועית לקידום תעסוקתי והשמה של אוכלוסיות עם חסמי כניסה לשוק העבודה. בין היתר, שימש בעבר כסמנכ"ל שיווק וסמנכ"ל תפעול בחברת "אורטל ולעבודה", סמנכ"ל לקוחות בקבוצת פילת, מנכ"ל משותף בחברת "מטרה טובה" בתעסוקה חרדית. בנוסף, ירון בעל תואר שני (MBA) במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מטעם אוניברסיטת תל אביב.

לדברי אבי חיימוף, מנכ"ל קבוצת מעוף: "זכייתה של מעוף במכרז לשילוב אזרחים ותיקים, הינו צעד נוסף של הקבוצה לקידום ושילוב אוכלוסיות מגוונות בשוק העבודה. קבוצת מעוף לוקחת חלק גם בהפעלת מרכזי תעסוקה לעולים חדשים, המגזר החרדי, המגזר ערבי ואנשים עם מוגבלות, כמו כן, מפעילה גם את תוכניות סטארטר והמסלול הירוק - המציעות תוכניות הכשרה להשתלבות במקצועות מבוקשים. אנו שמחים על הזכות שניתנה לנו לקדם גיוון והכלה בשוק העבודה הישראלי ומזמינים מעסיקים שמעוניינים לעשות כך לפנות אלינו עד היום. אני מאחל לירון הצלחה רבה בתפקידו, ירון מגיע עם ניסיון רב בתחום ואין לי ספק כי הוא יצליח מעל ומעבר".

ירון לובינסקי. יחצ,
ירון לובינסקי/יחצ

גיא כספי, מנכ"ל חברת הסייבר Deep Instinct המפתחת מוצרי סייבר מבוססי Deep Learning הודיע היום על מינוי יריב פישמן (46) לסמנכ"ל מוצרים וחבר הנהלה בחברה. ליריב ניסיון עשיר בניהול מוצרים ככלל ובתחום הסייבר בפרט, והבאתם למובילות שוק. בתפקידו האחרון שימש יריב כמנהל קבוצת המוצר ב Microsoft העולמית בתחום ההגנה על אפליקציות ענן (Microsoft Cloud App Security) , המוצר המוביל בעולם בתחום ה-CASB.

לפני כן שימש כמנהל אסטרטגיית המוצר של מיקרוסופט בתחום אבטחת הענן והוביל את כניסתה לתחום ה MSSP (Managed Security Service Providers). בתפקידו הקודם לפני עבודתו במיקרוסופט, שימש יריב כמנהל קבוצת מוצרי אבטחת הענן של Check Point Cloud Guard)) וכן הוביל את פיתוחם של מוצרי אבטחת "האינטרנט של הדברים IOT - בחברה.

יריב הוא בוגר תואר ראשון B.Sc בהנדסת מערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון, ובוגר תואר שני MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ואסטרטגיה מוצרית מהטכניון.

יריב פישמן. יחצ,
יריב פישמן/יחצ

אריה ברדוגו, הגזבר הוותיק של עיריית בית שמש, מונה לתפקיד יו"ר איגוד הגזברים ברשויות המקומיות. לאריה ניסיון עשיר בתחום, ובין היתר שימש כדירקטור בנמל אשדוד, כחשב בעיריית ירושלים וניהל תיקים של החברות הגדולות במשק במשרד רו"ח המוביל EY. אריה החל את דרכו בעיריית בית שמש בשנת 1994 ומונה בשנת 1995 לתפקיד גזבר העירייה.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אריה היקר הוא שילוב ייחודי של מקצועיות מן המעלה הראשונה וניסיון שלא יסולא בפז. אין לי ספק שהוא יביא מניסיונו ומהמקצועיות שלו לאיגוד הגזברים. כבוד עצום לעיר בית שמש".

אריה ברדוגו. יחצ,
אריה ברדוגו/יחצ

חברת דירוג האשראי מידרוג הודיעה על מינויה של סיגל יששכר למנהלת תחום הנדל"ן בחברה. סיגל, המכהנת כסמנכ"לית וכראש תחום מימון תאגידי בחברה, תחליף בתפקידה החדש את רן גולדשטיין שלאחר 14 שנים בחברה, ביקש לסיים את תפקידו.

יששכר בעלת תואר שני במנהל עסקים ומימון החלה לעבוד במידרוג בשנת 2004 כראש צוות בכירה ובהמשך התקדמה לסמנכ"לית ולראש תחום מימון תאגידי. קודם לעבודתה בחברת מידרוג שימשה יששכר כאנליסטית בכירה בחברת גיזה ייעוץ כלכלי. בתפקידה החדש, תנהל סיגל את תחום הנדל"ן ותהיה אחראית על דירוג חברות מענפי הנדל"ן המניב, נדל"ן למגורים, נדל"ן יזמי, דיור מוגן ומלונאות. אבי שטרנשוס, מנכ"ל חברת מידרוג: "סיגל יששכר הינה עובדת מנוסה ומוכשרת מאוד, ואני בטוח שניסיונה ויכולותיה המקצועיות יאפשרו לה למלא תפקיד זה בצורה הטובה ביותר תוך שימור וקידום המובילות של מידרוג בתחומי הדירוג שבאחריותה".

עוד הוסיף שטרנשוס: "ברצוני להודות גם לרן גולדשטיין על עבודתו ותרומתו המקצועית לאורך השנים במידרוג ולאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

מידרוג, מקבוצת Moody's, מדרגת יותר מ-270 חברות בתחומי התאגידים, נדל"ן, פרויקטים, תשתיות, מימון מובנה, חברות החזקה ומוסדות פיננסיים. מנכ"ל החברה הוא אבי שטרנשוס והיו"ר הוא ברק סורני.

סיגל יששכר. סיון פרג',
סיגל יששכר/סיון פרג'

דירקטוריון חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הודיע כי בחר בד"ר טל זקס לשרת כחבר בדירקטוריון החברה. המינוי לדירקטוריון טבע יכנס לתוקף החל ב-1 באוקטובר 2021 ועד למועד קיום האסיפה השנתית של בעלי המניות ב-2022.

זקס, בן 55, כיהן עד עתה כמנהל הרפואי הראשי של חברת 'מודרנה' והודיע על פרישתו ממנה החל מסוף חודש ספטמבר. עד אז ימשיך לשמש כיועץ מיוחד למנכ"ל מודרנה. דירקטוריון טבע קבע כי ד"ר זקס כשיר לכהן כדירקטור בלתי תלוי על פי כללי הרישום של הבורסה בניו יורק ומינה את זקס לכהן בוועדת המדע והטכנולוגיה, כמו כן, רשאי הדירקטוריון למנותו לכהן בוועדות נוספות בעתיד.

בשנים 2010 עד 2015 כיהן זקס במספר תפקידי פיתוח בכירים ב'סאנופי', ביניהם כסגן נשיא בכיר וראש תחום האונקולוגיה העולמית. בשנים 2008 עד 2010 כיהן כסגן נשיא למחקר קליני, אונקולוגיה בחברת 'ספלון'. בשנים 2004 עד 2008 שימש כמנהל, פיתוח קליני ו-Translational Medicines ב-GlaxoSmithKline. בשנים 1996-1999 היה עמית פוסט-דוקטורט במכון הלאומי לסרטן.

seperator

חברת עין שלישית, חברה מובילה בתחום בינה מלאכותית המשתלבות במערכות רובוטיות ואלקטרו אופטיות, המספקת שירותים לתעשייה הביטחונית והאזרחית בארץ ובחו"ל, הודיעה ביום שני על מינויו של איש העסקים ידידיה יערי ליו"ר פעיל של דירקטוריון החברה. בתפקידו יערי יביא מניסיונו הרב להתוויית כיווניה האסטרטגיים של החברה, בהיבטים הן העסקיים והן הטכנולוגים של חברת עין שלישית.

יערי הינו בעל ניסיון עשיר בעולמות הטכנולוגיים והביטחוניים ושירת כמפקד השייטת ומפקד חיל הים והחל משחרורו ב-2004 ועד 2016 כיהן מנכ"ל רפאל. לאחר מכן, בשנת 2017, כיהן כיו"ר אירונאוטיקס עד מכירתה לרפאל.

חברת עין שלישית נוסדה בשנת 2010 והיא עוסקת בייצור ושיווק מערכות אלקטרו-אופטיות עם יכולות אנליטיקה מובנות, המותקנות על גבי רחפנים, כלי רכב אוטונומיים ומערכות קרקעיות, המספקים מענה לתעשייה הביטחונית וחברות אבטחה. הפתרונות המתקדמים של החברה לכלים רובוטיים אוטונומיים הינם בעלי יכולות אנליטיות לגילוי רחפנים ואובייקטים בזמן אמת. מסוף שנת 2019 שותפה החברה בפרוייקט "אווטאר" של רשות החדשנות לקידום ופיתוח טכנולוגיות פורצות דרך, המשמשות לקבלת החלטות ברכב אוטונומי.

ליאור סגל, מנכ"ל עין שלישית: "צירופו של ידידיה יערי מהווה צעד משמעותי בגיבוש הנהגה מנוסה ומקצועית. עין שלישית הינה חברה בעלת עומק טכנולוגי רב, ועל כן, היכולות המוכחות של יערי כמנכ"ל אחת מחברות הטכנולוגיה המתקדמות ביותר בישראל תהווה לנו לעזר רב בהתוויית כיווניה העסקיים והטכנולוגים בשוקי היעד של החברה, בארץ ובחו"ל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully