וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר גלית קאופמן מונתה למנכ"לית רשת בית בלב

עודכן לאחרונה: 28.8.2021 / 9:42

קאופמן מחליפה את יגאל וידאל, שמונה כמשנה למנכ"ל מכבי וראש חטיבת התפעול: "כמנכ"לית חדשה של הרשת, גם במרכזי האשפוז השיקומיים וגם בדיור המוגן, עלינו להבטיח שהדיירים והמטופלים יהיו בסביבה הכי בטוחה, הכי תומכת והכי מקצועית"

ד"ר גלית קאופמן, המכהנת כעשור במגוון תפקידי ניהול בכירים במכבי ובתפקידה האחרון כראש מחוז צפון של מכבי שירותי בריאות, מונתה לתפקיד מנכ"לית רשת "בית בלב", מקבוצת מכבי שירותי בריאות.

הרשת כוללת 6 בתי דיור מוגן ו-7 מרכזים רפואיים לבני הגיל השלישי בכל רחבי הארץ. הרשת מעניקה מגוון רחב של שירותים בתחומי הדיור, הטיפול הרפואי-שיקומי והסיעודי.

גלית קאופמן. עופר חג'יוב,
ד"ר גלית קאופמן/עופר חג'יוב

"הגיל השלישי הוא העתיד מכל הבחינות. תוחלת החיים בישראל היא מהגבוהות בעולם, ואנחנו נדרשים להיות בחזית הרפואה ולאמץ את מיטב הטכנולוגיות והחדשנות הרפואית למען האוכלוסייה המזדקנת. כמנכ"לית חדשה של הרשת, גם במרכזי האשפוז השיקומיים וגם בדיור המוגן, עלינו להבטיח שהדיירים והמטופלים יהיו בסביבה הכי בטוחה, הכי תומכת והכי מקצועית", אמרה ד"ר קאופמן והוסיפה כי היא מאמינה מאוד במשאב האנושי. "בסוף כל חזון מתורגם לעשיה והאנשים הם שעושים זאת ביחד. אנחנו עדים לעשיה היוצאת מן הכלל של הצוותים הרפואיים, דווקא בתקופה המאתגרת של הקורונה. כולם עובדים מסביב לשעון, כולם נותנים את הנשמה כדי לשמור על הבריאות של האנשים שצריך לשמור עליהם מכל משמר".

לקאופמן, בעלת שלושה תארים בתחומי הבריאות, ניסיון עשיר בתחום ניהול מערכות בריאות. היא מילאה מגוון רחב של תפקידים, לרבות כאחות אחראית ניתוחי לב-חזה בבי"ח שיבא, עבדה במכון גרטנר לצידו של פרופ' שני כמנהלת פרוייקטים ארצית, הקימה וניהלה את אגף הסיעוד והמוקדים הרפואיים במכבי שירותי בריאות, ובתפקידה האחרון כראש מחוז צפון של קופת החולים.

קאופמן מחליפה את יגאל וידאל שמונה כמשנה למנכ"ל מכבי וראש חטיבת התפעול.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully