וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכנסות בגולף צמחו, ניצני יציאה מהמשבר בחברת הבת עדיקה

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 12:28

חברת האופנה המנוהלת ע"י איל גרינברג הגדילה את המכירות ברבעון השני ב-26%. הרווח הסתכם בכ-10 מיליון שקל. חברת הבת עדיקה עדיין מפסידה אך מספר פרמטרים חיוביים יכולים להעיד כי היא בדרך לצאת מהמשבר

חברת האופנה גולף המנוהלת ע"י אייל גרינברג פרסמה היום את הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה. ההכנסות ממכירות ברבעון השני הסתכמו בכ-230 מיליון שקל, גידול של כ-26% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-148 מיליון שקל, גידול של כ-28% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המאוחד ברבעון הסתכם בכ-10 מיליון שקל ובמחצית הראשונה של השנה בכ-25 מיליון שקל. הרווח ברבעון זה היה נמוך ביחס לרווח של כ- 23.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד אשר הושפע מהקורונה.

גולף סתיו חורף 2021 נשים. דודי חסון,
מיכל אנסקי מדגמנת סתיו בגולף/דודי חסון

אייל גרינברג, מנכ"ל החברה ומנהל העסקים הראשי שלה מסר: "אנו מסכמים את המחצית הראשונה והרבעון השני עם תוצאות טובות וגידול בהכנסות בכל תחומי הפעילות. בתחומי אופנת ההלבשה ואופנת הבית אנו מציגים במחצית הראשונה גידול משמעותי בהכנסות וברווח.

תוצאות אלו הושגו הודות לתהליכי התייעלות נרחבים שביצענו במהלך השנה האחרונה לצד שינויים מבניים בפעילות. לאחרונה השקנו שני אתרי און ליין נוספים : פולגת וכיתן ואנו ממשיכים לפעול להרחבת פעילות האון ליין כמנוע צמיחה מרכזי.

במקביל אנו פועלים להרחבת ושיפור התשתית הטכנולוגית ושיפור המערך הלוגיסטי. עדיקה נוקטת בימים אלו בצעדים לשיפור הרווחיות הגולמית והתפעולית, שתתפרש על פני מספר רבעונים. מהלכים אלו צפויים לבוא לידי ביטוי בעיקר החל מהמחצית השנייה של 2021 ועדיקה צופה שיפור הדרגתי בתוצאותיה העסקיות תוך צמיחה מתונה יותר בפעילותה הבינלאומית".

גולף גברים נשים חורף 2021 - 2. דודי חסון,
גולף, סתיו-חורף 2021. סימנים ליציאה מהמשבר בחברת הבת עדיקה/דודי חסון

עדיקה: למרות ההפסד, סימנים ליציאה מהמשבר

במקביל פרסמה גם חברת הבת עדיקה את הדוחות לרבעון השני. עדיקה עדיין מפסידה אבל ניתן להבחין בניצנים ראשונים של יציאה מהמשבר שפקד את החברה. ברבעון השני נרשם גידול של 10% בהכנסות ברבעון אשר הסתכמו לסך של כ-45 מיליון שקל לעומת כ-41 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות הפעילות הבינלאומית הסתכמו לסך של כ-19 מיליון שקל , גידול של כ-45% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. מאידך, ההכנסות מהפעילות בישראל ברבעון השני הסתכמו לסך של כ-26 מיליון שקל, קיטון של 7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

עדיקה רשמה שיפור חד בשיעור הרווח הגולמי (לפני משלוחים ללקוחות) ברבעון השני שהסתכם לכ-64.2% לעומת 47.6% ברבעון הראשון לשנת .2021 בשורה התחתונה, ההפסד הנקי ברבעון הסתכם בכ-9.7 מיליון ש"ח בהשוואה לרווח נקי בסך של כ-3.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully