וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ראש השנה תחת הגבלת הקורונה: מה מתכננים הקניונים והרשתות?

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 14:42

מבצעים יצירתיים, הרחבת מערכי משלוחים ואפילו חוגים לילדים בזמן שההורים רוכשים, אחרי קיץ ברוח הגבלות הקורונה האם הקניונים ומרכזי הקניות יצליחו למנף את המומנטום החיובי על מנת ליצור עלייה במכירות לפני החגים?

למרות חוסר הוודאות ונתוני התחלואה הגבוהים, צופים הקניונים עליה בתחום המתנות והאופנה ומחזקים את הטבות הרכישה ומבצעי הכסף במתנה, באופן המאפשר לצרכנים להנות מהחזר קניה משמעותי ומחוויית קניה משולבת הפעלה לילדים. כך, לדוגמא, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה מציע השנה פתרון משולב למבקרים, הקניון יעניק 75 שקל במתנה על קניה מצטברת יומית של 500 שקל לחברי מועדון הקניון ולמצטרפים חדשים. בשעה שההורים נערכים בקניות לחג- מארח הקניון חוגים בכניסה חופשית לילדים על בסיס יומי: חוג בובנאות, פיסול בפלסטלינה, חוג נגרות ועוד.

קניון שבעת הכוכבים. שבתאי טל,
קניון שבעת הכוכבים/שבתאי טל

קניון עיר ימים בנתניה מעניק מתנות חג לרוכשים בסכום מצטבר יומי של -699 שקל כתמריץ להרחבת סל הקניה, בין המתנות שנבחרו השנה: ערכת טיפוח של Sabon בשווי 150 שקל, מחבת אישית ותחתית סיליקון בשווי 108 שקל או תרמוס מבית Cook and Cake בשווי 70 שקל.

רשת ג'נטלמן, המפעילה כ-50 סניפים ונחשבת לאחת מרשתות המתנות הבולטות בישראל, נערכה לקראת החג ומשיקה השנה סדרת מארזים חגיגית המותאמת במיוחד לגברים. הסדרה מציגה מספר מארזי עץ יוקרתיים בהם שולבו מגוון פריטי לייף סטייל לגברים בין המארזים כאלו המשלבים פריטי עור, בקבוקי וכוסות ויסקי, סיגרים מצתי זיפו ועוד.

"יצרנו את המארזים בכדי להקל על הצרכן הן בבחירת מתנה והן בעיצוב האריזה", מסביר טל רז מבעלי רשת ג'נטלמן, " לרוב הצרכן מחפש מתנה במחיר נוח הכוללת יותר מפריט אחד. בחנו את הרגלי הקניה וההעדפות הלקוחות ובהתאם לכך יצרנו מארזים משולבים עם הפריטים האהובים והנמכרים ביותר. העיצוב של האריזה נתפס כלא פחות חשוב מהמתנה עצמה ולכן שמנו דגש על מראה יוקרתי ומהודר בתיבות עץ מעוצבות", מרחיב רז. המארזים יוצעו במחירי השקה של החל מ- 129 קל עד 399 שקל.

קופסאות עץ של ג'נטלמן. יחצ,
מארז מהודר של ג'נטלמן/יחצ

גם בגזרת הטיפוח והבישום נערכים לרכישות החג עם מגוון השקות של ניחוחות חדשים ומבצעי חג מיוחדים, גם בגזרת בשמי הנישה - אחת הקטגוריות הצומחות ביותר בשנה האחרונה אשר מביאה את בשורת השמנים הארומטיים ללא חומרים סינטטיים, בריכוז גבוה ובדגמים במהדורות מוגבלות. אתר בשמי היוקרה אסנס בוטיק (Essence Boutique Perfume) מציע מגוון בשמי נישה מהמותגים היוקרתיים במבצעים חמים במיוחד לחג. בין ההצעות הבולטות: קונים בושם מבית HFC ומקבלים במתנה 3 בקבוקים 7.5 מ"ל של HFC במתנה, קונים בושם מבית Boadicea The Victorious ומקבלים בושם לשיער בשווי 400 שקל מתנה, קונים בושם מבית The Merchant Of Venice מקבלים בקבוק 10 מ"ל במתנה.

סל לחג מושבניק. יחצ,
היישר מהחקלאי. סל לחג של מושבניק/יחצ

באופן מובהק ולאור מצב התחלואה והחשש של חלק מהצרכנים מיציאה אל המרחב הציבורי, מתגברות רבות מהרשתות ואתרי המכירות את שירותי המשלוחים. אתר מכירות הפירות והירקות מושבניק לדוגמא הגביר את זמינות המשלוחים ונערך לקראת החג עם מבצע לרוכשים מארז תמר מג'הול 700 גרם בשקל אחד בלבד.

גם ברשתות החשמל צופים כי המשך המגמה של השקעה מוגברת בבית ובמטבח תבלוט בתקופה הקרובה. עונת החגים מביאה איתה בכל שנה עניין מחודש במטבח, אך השנה מכירות מוצרי החשמל למטבח שברו שיאים ומותגי החשמל מעוניינים לשמר את המומנט ומציגים מספר מבצעים אטרקטיביים. כך לדוגמא מותג מוצרי החשמל TEKA מציע לרוכשים כיריים מסדרת Hybrid המשלבת גז ואינדוקציה מאוורר עומד מבית Fakir בשווי 690 שקל מתנה.

  • עוד באותו נושא:
  • קניונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully