וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדש של אריסון

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 17:56

שרי אריסון משיקה ספר חדש ומצהירה: "יש בתוכי כל כך הרבה דברים שמרכיבים את המהות שלי, ששום תואר לא ייצג את התמונה המלאה של מי שאני"

אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, ומנחת הסדנאות בתחומי ההתפתחות הרוחנית והאישית, נורית אלדר, משיקות ספר חדש העוסק בשאלה "מי אני באמת?". באמצעות שיחות אישיות, ושלל דוגמאות מניסיון חייהן, מעלות השתיים שאלות שפותחות צוהר לתוך עולמן האישי והרוחני, ומעלות תובנות בנוגע לתהליך של גילוי העצמי.

אריסון היא אשת עסקים ופילנתרופית, המתמקדת בחיבור בין רוח לחומר בתחומים רבים ומגוונים. היא הוציאה לאור שמונה ספרים שתורגמו לשפות רבות וחלקם הפכו לרבי מכר בישראל ובעולם. אלדר היא מפתחת השיטות "מרחב היכולות" ו"ההקשבה לקול הנשמה". היא חיברה ארבעה ספרים, ביניהם רב המכר "מכתבים מהעולם הבא", ובנוסף היא מנחת סדנאות וקורסים בתחומי ההתפתחות הרוחנית והאישית.

"יש בתוכי כל כך הרבה דברים שמרכיבים את המהות שלי, ששום תואר לא ייצג את התמונה המלאה של מי שאני", אומרת אריסון, "בעולם הדיגיטאלי מסתכלים על מישהו ושופטים אותו לפי התקשורת, או המראה, או העשייה..... אני בלמידה כל החיים וארבעים שנה בתהליכים פנימיים, והתהליך הזה לא נגמר... אז איך מישהו יכול לומר שהוא מכיר אותי? הוא מכיר את האשליה שהוא רואה".

שרי אריסון ונורית אלדר. צילום פרטי,
שרי אריסון ונורית אלדר/צילום פרטי

"תהליך ההיכרות עם עצמנו לעולם לא נגמר. בכל פעם שנתבונן על דברים, נגלה רבדים חדשים. זה היופי בתהליך", מוסיפה אריסון, "אנחנו משנים צורה כל הזמן, מגלים עוד משהו על עצמנו, עוד רובד, עוד זווית. הגילוי הוא אין סופי. אני מאחלת לכם הקוראים לגלות את עצמכם ולהביא את הגרסה הכי מוארת של עצמכם לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully