וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכות של סם שפיגל

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 20:45

שלוש במאיות זכו בפרסי חממת סם שפיגל לקולנוע בינלאומי לשנת 2021 . מדובר בפרס הראשי של החממה, והפרס לקולנוען המבטיח, שהוענקו בתמיכה של קרן ברכה, ועוד פרס חדש שנוסף השנה - פרס החזון האמנותי של "פקטורי 54" בתמיכת חברת האופנה.

בפרס הראשי של החממה בסך 50,000 דולר תרומת קרן ברכה, זכה הפרויקט "חמצן" של נטעלי בראון בהפקת עדי בר יוסף; את פרס הקולנוען המבטיח על סך של 20,000 דולר, תרומת קרן ברכה, חלקו שתי קולנועניות, על הפרויקטים "איריס" של מירסיני אריסטידו (קפריסין) בהפקת נטלי דנס, ו"אחיות" של מריאנה ברננד (ברזיל) בהפקת קרולינה בנבידס;
פרס החזון האמנותי בסך 8000 דולר, הוענק לפרויקט "שבעה פרקים בהישרדות" של אודיה רוזנק, בהפקת מארק רוזנבאום.

טקס הענקת הפרסים נערך במוצאי השבת האחרונה, וכלל קבלת פנים וארוחת ערב במסעדת צ'אקרה בירושלים. אירחו: דנה בלנקשטיין-כהן מנהלת ביה"ס סם שפיגל; אורית זמיר מנהלת החממה ואסף ויטמן יו"ר הועד המנהל של סם שפיגל. התייצבו: ליסה שילוח-עוזרד מנכ"לית קרן הקולנוע הישראלי, רות דיסקין מנהלת מחלקת הפרויקטים בקרן ירושלים, יפעת ורוני אירני, בעלי 'פקטורי 54', שתמכו בחממה השנה וייסדו את פרס החזון האמנותי; המעצבת דורית בר-אור, תום נשר, השחקן ליאור אשכנזי ובת זוגו מפיצת הסרטים מאיה אמסלם ועוד. את הטקס הנחתה השחקנית נור פיבק בוגרת סם שפיגל, המככבת בסרטו החדש של נדב לפיד (גם בוגר סם שפיגל) "הברך".

דנה בלנקשטיין-כהן. יוסי צבקר,
דנה בלנקשטיין-כהן/יוסי צבקר
דורית בר אור ומאיה אמסלם. יוסי צבקר,
דורית בר אור ומאיה אמסלם/יוסי צבקר
אודיה רוזנק ויפעת אירני. יוסי צבקר,
אודיה רוזנק ויפעת אירני/יוסי צבקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully