וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהמי משלים וחוגג

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 17:10

בערב חמישי האחרון הגיעו עשרות אורחים למסיבה שערך יזם הנדל"ן יוסי אברהמי עם השלמת פרויקט היוקרה של החברה - הפילהרמונית בשכונת כוכב הצפון בתל אביב. האורחים נהנו מהופעות של אלה לי, עדן אלנה ולהקת מומנטס כמו גם מעמדות קוקטיילים וסיגרים קובניים. הגיעו לברך את אברהמי: איציק דיין, ג'קי בן זקן, יזם הנדל"ן מוטי כוזהינוף, מנחם אורן, אלי יונס, עו"ד איתן ארז, איש העסקים משה לוי שתרם לאירוע את רכבי האספנות שהוצבו במתחם, אלוף במיל' יום טוב סמיה, משה קראדי, אל"מ במיל' יגאל בן עמי, נטלי היסטר, איש העסקים ירון תשבי שהשתתף לאחרונה בעונה החמישית של "בואו לאכול איתי" ועוד.

משה לוי, יגאל בן עמי, יוסי אברהמי ומשה קראדי. ששון משה,
משה לוי, יגאל בן עמי, יוסי אברהמי ומשה קראדי/ששון משה

האלופות של דולפין

אירה דולפין, פרזנטורית ומאמנת בסטודיו 1REBEL, המותג הלונדוני החדש בישראל, אירחה את האלופה האולימפית לינוי אשרם ובן זוגה אופק, ואת המתעמלת ניקול זליקמן לאימון אישי בסטודיו במגדל עזריאלי שרונה בתל אביב.

אשרם שזכתה במדליית הזהב בהתעמלות אמנותית באולימפיאדת טוקיו 2020 וזליקמן חברתה שהשתתפה אף היא בגמר וסיימה במקום השביעי המכובד, נענו לאתגר
וסיפרו שזהו להן האימון הראשון אחרי האולימפיאדה, בדיוק שלושה שבועות אחרי יום התחרות ששינה את חייהן.

דולפין לא עשתה שום הנחות לאלופות האולימפיות של ישראל והעבירה אימון מפרך עם השיטה הייחודית שכוללת משקולות חופשיות ומסילות ריצה מהמשוכללות בעולם, וכל זה באווירה של מסיבה מטורפת.

ניקול זליקמן, אירה דולפין ולינוי אשרם. אביב חופי,
ניקול זליקמן, אירה דולפין ולינוי אשרם/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully