וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיובי לקוחות פלאפון לא יוצגו לחברות האשראי

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 12:42

אמש קבע בית הדין לעבודה כי העובדים ימנעו מצעדים שעלולים לפגוע ברשתות הסלולר והאינטרנט, בתמורה לכך שההנהלה תמשוך את המכתבים בהם הודיעה לעובדים כי תמנע עבודה חלקית במסגרת העיצומים. היום מסר הוועד כי לא יישלחו חשבונות ללקוחות ולא יוצגו חיובים לחברות האשראי

נמשכים העיצומים בפלאפון ובזק בינלאומי; החשבונות החודשיים למליוני הלקוחות של שתי החברות מעוכבים, לא יישלחו במועדם ולא יבוצע חיוב מול חברות האשראי.

בעקבות בקשה לצו מניעה כנגד השביתה הכללית בחברות, שהגישה הנהלת אלפא אמש לבית הדין האזורי לעבודה בבת ים, החליטה השופטת אירית הרמל כי הוועד יפסיק פעולות שעלולות לפגוע ברשת הסלולר והאינטרנט של בחרות ובתמורה ההנהלה תמשוך את מאות המכתבים האישיים שנשלחו בתחילת השבוע לעובדים ובהם קבעה כי לא יוכלו לקיים עבודה חלקית כחלק מסכסוך העבודה.

במקביל קבעה השופטת כי בכפוף לאי פגיעה ברשת הסלולר והאינטרנט, הוועד יכול להמשיך ולשבש את העבודה.

הבוקר הודיעו נציגי העובדים כי יעכבו את משלוח החשבונות החודשיים ללקוחות החברות. וכן כי לא יתקיימו עבודות ומשמרות לילה ויבוטלו כל העבודות היזומות. בנוסף, תיעצר העברת תשלומים לספקים ולא ייקלטו תשלומים, ייעצרו העבודות לשדרוג הרשת (כולל דור 5) ולא יבוצעו התקנות ותיקונים ללקוחות עסקיים בשירותיה -IT.

הקמת ועד עובדי אלפא. דוברות ההסתדרות,
הקמת ועד עובדי אלפא במעמד יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, לפני כשלושה חודשים/דוברות ההסתדרות

מאבקי כוחות או "סיבוב פיננסי"?

אמש קראה הנהלת החברה לעובדים לנהוג באחריות ולא לפגוע בלקוחות החברות. במקביל טענו גורמים בהנהלה כי העיצומים אינם מייצגים את האינטרס של העובדים, כי אם את המאבק על הזכות לייצג אותם, בין ההסתדרות הכללית להסתדרות הלאומית (האחרונה הגיעה להסכמות עם הנהלת החברה).

עוד הוסיפו מטעם פלאפון: "עקב עיצומי העובדים בחברה תופק ותישלח ללקוחות חשבונית לצפייה באתר ובאפליקציה, במקום החשבונית הרגילה (PDF). מחובתנו ומתוך שקיפות ואחריות, לא נוכל לחייב את הלקוחות בחודש הקרוב ועל כן הם יחויבו במועד אחר, באופן חד פעמי. לקוחות החברה יקבלו הודעה אישית בעניין בכל האמצעים העומדים לרשותנו. אנו מתנצלים על אי הנוחות".

עובדי בזק בינ"ל עצרו את העבודה. דוברות ההסתדרות,
עובדי בזק בינלאומי מפגינים לפני מספר חודשים./דוברות ההסתדרות

יחיאל שמן, יו"ר ועד עובדי אלפא אומר כי "הנסיון הדורסני של הנהלת אלפא לעצור את העיצומים הצודקים שלנו לא צלח. נמשיך להיאבק בכל הכח על הזכויות שלנו ומקומות הפרנסה שלנו ולמנוע סגירת חברות מצליחות ורווחיות. לא ניתן לאף בעל הון כמו דוד פורר וקרן סרצ'ליייט, מבעלי בזק לעשות סיבוב פיננסי ואקזיט מהר על חשבון הגב שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully