וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל ביטוח ופיננסים: דוחות טובים וירידת שערים

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 15:16

תוצאות רבעוניות להראל: רווח של 560 מיליון שקל, עלייה של 20 מיליארד שקל בהיקף הנכסים המנוהלים ומעל 8 מיליארד שקל הון עצמי. למרות זאת, הבורסה בתל אביב לא התרשמה והמנייה רשמה ירידות של מעל ל-3%

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים (הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ) סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2021 ברווח של 560 מיליון שקל, בקבוצה מציינים כי הרווח בנטרול השפעות מיוחדות היה מסתכם ב-686 מיליון שקל.

היקף הנכסים המנוהלים גדל מתחילת השנה ב-20 מיליארד ש"ח והגיע לשיא: 311 מיליארד שקל, עם השלמת עסקת רכישת קופות הגמל וקרנות הפנסיה מפסגות יגיע סך הנכסים לכ-340 מיליארד שקל.

ההון העצמי של הראל חצה את רף ה-8 מיליארד שקל, זאת לאחר לאחר חלוקת דיבידנד של 257 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה.

העסקה המרכזית והמדוברת ביותר שביצעה החברה כחלק מהרחבת תחומי הפעילות, היא החתימה על הסכמים לרכישת פעילות שירביט ורכישת קופות גמל וקרנות פנסיה מפסגות.

לעומת הגידול הנאה בחלק מהפרמטרים בדוח, המשקיעים בבורסה ראו לנגד עיניהם, ככל הנראה, רק את שורת הרווח שהצטמקה לעומת הרבעון המקביל אשתקד, והמנייה רשמה ירידת שערים של מעל ל-3% (נכון לרגע הפרסום) במהלך יום המסחר.

מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים. יונתן זינדל, פלאש 90,
מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים/יונתן זינדל, פלאש 90

"שיא חדש בהיקף הנכסים המנוהלים"

מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, מסר כי "ברבעון זה קבוצת הראל רשמה שיא חדש בהיקף הנכסים המנוהלים שלה שהגיע ל-311 מיליארד שקל ועשוי להגיע בהמשך לכ-340 מיליארד שקל, עם השלמת העסקה לרכישת פעילות מפסגות.

במקביל לרכישת הפעילות מפסגות, אנו משלימים בתקופה זו את רכישת פעילותה של שירביט, שתסייע בהגדלת נתח השוק של החברה בתחום הביטוח הכללי ובהרחבת בסיס לקוחותינו.

בנוסף ביצענו בחודשים האחרונים שינויים מבניים, בהם העברת פעילות הגמל והפנסיה וחברת EMI מהראל ביטוח להראל השקעות, מה שיגדיל את הגמישות הפיננסית של הקבוצה. אנו בטוחים שהמהלכים העסקיים והתפעוליים שאנו מבצעים יביאו ליצירת ערך משמעותי להראל ולכל בעלי העניין שלה".

ניר כהן, מנכ"ל הראל ביטוח. ורדי כהנא,
ניר כהן, מנכ״ל הראל ביטוח/ורדי כהנא

"שינוי שייאפשר קפיצת מדרגה"

ניר כהן, מנכ"ל הראל ביטוח, מסר: "הראל נמצאת בעיצומו של שינוי ארגוני משמעותי שיאפשר את קפיצת המדרגה הבאה של החברה בכל תחומי פעילותה לרבות ביתרונות הטכנולוגיים שלנו. אני משוכנע ששינוים אלה, לצד ההון האנושי של עובדי וסוכני הראל, יניבו פירות משמעותיים בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully