וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפעת בכור מונתה למנכ"לית עמותת יוניסטרים

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 8:51

בכור מגיעה לארגון אחרי מספר שנים בהן ניהלה את תחום החדשנות והפיתוח העסקי של ארגון "תגלית" בצפון אמריקה: "אני שמה לעצמי למטרה לפעול להעצמתם של בני נוער וצעירים על ידי חיבור בין קהילות, יחידים ומגזרים שונים"

יפעת בכור מונתה למנכ"לית עמותת יוניסטרים, המקדמת יזמות עסקית וחברתית בקרב בני נוער מהפריפריה ומעניקה להם כישורי תעסוקה מתקדמים. יפעת בעלת תואר שני בשיווק וניהול מה Baruch College ,City University of New York ותואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל. היא עמיתה בארגון מעוז וחברה בתכנית המנהיגות של ה Schusterman Fellowship.

יפעת בכור. שחר עזרן,
יפעת בכור/שחר עזרן

בכור מגיעה ליוניסטרים מארגון תגלית, בו שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת תחום החדשנות והפיתוח העסקי של הארגון בצפון אמריקה. במסגרת תפקיד זה, קידמה תהליכים אסטרטגיים ארגוניים ושיתופי פעולה שתומכים בחזון הארגון ומקדמים את החיבור והרלוונטיות שלו לקהלי היעד השונים שלו בעולם. בתפקידה הקודם בארגון, הובילה יפעת את תכנית המנהיגות העסקית "תגלית אקסל". את פעילותה בעולמות הפילנתרופיה החלה יפעת בניו יורק בארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF), בו הקימה את מחלקת השיווק ושימשה כסמנכ"לית השיווק למשך מספר שנים, בטרם עברה לתגלית. קודם לכן עבדה במחלקת השיווק ברשת התיאטראות האמריקאיתLoews Cineplex ובחברת Publicis ישראל.

בכור מחליפה את אסף וייס אשר מונה לראש מטה יו"ר הכנסת מיקי לוי.

יפעת בכור, מנכ"לית עמותת יוניסטרים: "כבר 20 שנה שיוניסטרים מחוללת שינוי חברתי אדיר בישראל ואני גאה על הזכות שניתנה לי להוביל ארגון פורץ דרך זה. אני שמה לעצמי למטרה לפעול להעצמתם של בני נוער וצעירים על ידי חיבור בין קהילות, יחידים ומגזרים שונים. שיתופי פעולה אלו אשר נבנים על יסודות של חדשנות ויזמות מעניקים כלים, כישורים וערכים חשובים להצלחה ומייצרים אימפקט משמעותי עבור אלפי משתתפי יוניסטרים מדי שנה" . אני רוצה להודות לרוני צארום מייסד ויו"ר יוניסטרים ולחברי הדירקטוריון של העמותה על האמון שנתנו בי וכן לומר תודה לכל חבריי בתגלית על השנים המרתקות והמשמעותיות האחרונות".

עמותת יוניסטרים מכשירה מדי שנה אלפי בני נוער מכל המגזרים, במטרה לתת להם הזדמנות אמיתית להצליח בחיים, להשתלב בעולם העסקים, לפתח קריירה משמעותית ולהגיע לעצמאות כלכלית. יחד עם קהילה עסקית עצומה המונה כ- 4,700 אנשי עסקים בכירים, חניכי יוניסטרים מקימים חברות סטארט אפ עוד בהיותם בתיכון, והופכים רעיון למיזם פורץ דרך, כדי שיהיו מסוגלים להפוך ליזמים הבאים של ישראל ולייצר פתרונות חדשניים שיחוללו שינוי בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully