וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

35,000 מבקרים ביום: דיזנגוף סנטר מחפש מפרסמים

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 17:20

מרכז הקניות דיזנגוף סנטר יאפשר פרסום בתוך שטחי המסחר לטובת קמפיינים ארציים. הנהלת המתחם מנסה למקסם את החיבור בין מיקום מרכזי לקהל שהיא מגדירה כ"מובילי דעת קהל", כדי ליהנות מפרסום משלים שילווה קמפיינים גדולים

דיזנגוף סנטר נחשב לא רק לאחד הקניונים הוותיקים בישראל, אלא גם לאחד המצליחים. המיקום שלו - בלב תל אביב, שימש אותו בעבר להשיג הכנסות מפרסום בעיקר בזכות הגשר הנמתח מעל רחוב דיזנגוף ההומה.

אלא שבסנטר החליטו למקסם את הפוטנציאל - ועתה הם מוכרים למפרסמים לא רק את שטחי הפרסום החיצוניים, אלא גם את הפנימיים, שעד כה יועדו רק לפרסום חנויות הפועלות במתחם.

הרעיון: מיקום המתחם בלב תל אביב, מושך אליו לא רק קהל מגוון, אלא גם משפיענים רבים שמתגוררים בסמוך ויכולים להוות יעד אארקטיבי למפרסמים, שגם בקמפיינים ארציים גדולים, מנסים להגיע למובילי דעת קהל כדי להשלים את המהלך.

על פי הודעת הנהלת הקניון: "הסנטר פותח את שעריו ומציע לאנשי הפרסום וקידום המכירות "מגרש משחקים" פרוע בו יוכלו להוציא לפועל יוזמות יצירתיות במיוחד. מחירי הפרסום יהיו דומים למחירים ברחוב, כאשר למותגים ולעסקים השוכרים שטחי מסחר בסנטר תינתן קדימות על שטחי הפרסום ואף הנחה.

הפרסום בתוך כתלי הסנטר יאפשר להגיע בקלות לחשיפה ממוקדת לקהלי יעד משמעותיים הנחשבים מובילי דעת קהל, מה שתורם לקידום הבאזז עבור המותגים השונים".

באנרים ריבועיים, דיזנגוף סנטר. יחסי ציבור,
באנרים ריבועיים כשטח פרסום, דיזנגוף סנטר/יחסי ציבור

כמו מרכז תל אביב: גם הקהל הטרוגני

עוד נמסר מהנהלת הדיזנגוף סנטר כי במרכז הקניות והבילוי הממוקם בלב תל אביב מבקרים מדי יום בין 30,000-35,000 איש, כך שמדי חודש מבקרים בו כמיליון איש. מדובר בקהל הטרוגני בחתך גילאים המתפרס החל מילדים ועד קהל מבוגר, כשבימי אמצע השבוע רובו המוחלט תל אביבי ובסופי שבוע מגיעים גם מבקרים מגוש דן רבתי ואזורים נוספים בארץ.

בחגים, מועדים מיוחדים ובתקופת החופש הגדול כמות המבקרים עולה משמעותית והסנטר הופך שוקק חיים עוד יותר בזכות יוזמות שיווקיות מתחלפות.

שער 5, דיזנגוף סנטר. יחסי ציבור,
פרסום מעל השער, דיזנגוף סנטר/יחסי ציבור

מאפשרים למפרסמים ליהנות מהטראפיק של הסנטר

לזכותם של בעלי המתחם, ייאמר שהם לא חשבו רק על הכיס, אלא הצהירו כי מדי חודש הסנטר יוקצה בחינם שטחי פרסום (למרבה הצער, רק על בסיס מקום פנוי) לארגונים חברתיים ועמותות ללא כוונת רווח, לרבות ארגונים וחברות הפועלות לקידום נושאי קיימות ומודעות לבעיות איכות הסביבה, כחלק מהאג'נדה הירוקה והאקולוגית של המרכז.

לדברי דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף דיזנגוף סנטר: "הפלטפורמה שאנחנו מציעים חזקה במיוחד, בזכות העובדה שהיא מגיעה באופן מידי לקהלים רחבים. הרעיון הגיע בעקבות שיתופי פעולה מוצלחים עם מותגים מקומיים ובינלאומיים שמעוניינים ליהנות מהטראפיק האיכותי שלנו. בימים אלו אנו מיידעים גם את משרדי הפרסום המובילים על האפשרות החדשה, כך שיוכלו לקחת בחשבון בתכנון הקמפיינים העתידיים".

סינרים- פמינה. יחסי ציבור,
סינרים לפרסום שטחי המרכז המסחרי, דיזנגוף סנטר/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully