וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1 בספטמבר שמח: המתנות ששימחו את ילדי העובדים

עודכן לאחרונה: 3.9.2021 / 12:28

מסתמן כי גם שנת הלימודים תשפ"ב שמתחילה ממש היום, תהייה מלווה בלא מעט אתגרים של ריחוק חברתי. בימים כתיקונם, החברות הגדולות במשק חגגו את החזרה ללימודים ואת העלייה לכיתה א' של ילדי העובדים באירועים גדולים אך בעקבות המגבלות הנוכחיות, הן נאלצות לעשות זאת מרחוק

ה-1 בספטמבר הגיעו ועימו גם אהתרגשות גדולה לילידים ולהורים, במיוחד עבור אלו העולים לכיתה א'. לצד ההתרגשות, נרשמת אנחת רווחה אצל ההורים וגם אצל מעסיקיהם.

המעסיקים, שנוהגים בכל שנה לחגוג עם המשפחות את ההתרגשות של תתחילת שנת לימודים חדשה, נאלצו הפעם לשמח את הילדים באופן שחייב ריחוק חברתי, יתכן כי משבר הקורונה השאיר אחריו השלכות שכן, לא נרשמו התקהלויות גדולות ואירועים המוניים.

על אף הריחוק, ילדי העובדים לא נותרו מקופחים וקיבלו שלל הפתעות ומתנות לכבוד היום המרגש, הבאנו מדגם מייצג של חסרות במשק הישראלי שערכי חינוך, משפחה ורווחת העובד, לא חולפים מעל לראשיהם.

ילדה כותבת על לוח שלום כיתה א. ShutterStock
גם המעסיקים מתרגשים מהחזרה ללימודים/ShutterStock

רכב הפתעות עם שחקנים וממתקים

חברת ההייטק נקסט אינשורנס (Next Insurance) הפועלת בתחום הביטוחים הדיגיטליים לבעלי עסקי קטנים ובינוניים בארה"ב, יוצאת בפעילות מיוחדת עבור ילדי עובדי החברה לכבוד פתיחת שנת הלימודים הקרובה.

החברה תפעיל שני רכבי הפתעות, מיני-ואן ממותגים, אשר ייסעו בכל רחבי הארץ ויעבור בין 142 כתובות שונות בהם מתגוררים עובדי החברה להם יש ילדים, יעצרו בין כולם לחלק ערכות מושקעות המותאמות לשכבות הגיל השונות מגיל 0 ועד גיל 18.

כל המוצרים בחבילות הן שיתוף פעולה של נקסט עם חברת YOLO, והן כוללות בין היתר ילקוטים, מחברות, קלמרים, כלי כתיבה, חולצות בית ספר, בקבוקי שתיה, תיק כביסה, מגבות ואפילו אוברול תינוק לפעוטות. סה"כ תחלק החברה מעל ל-300 ערכות לילדי עובדי החברה.

בנוסף, רכבי ההפתעות יכללו שלל אטרקציות: צוות שחקנים שיצור פעילות מגבשת, בלוני הליום בדמויות מותאמות לכל הגילאים, עוגיות ממותגות נקסט, ממתקים ועוד.

רכב ההפתעות של נקסט אינשורנס. באדיבות  נקסט אינשורנס,
רכב ההפתעות של נקסט אינשורנס/באדיבות נקסט אינשורנס

"לאחר שהבנו שהקורונה לא הולכת לעזוב בקרוב ולא רצינו לשים את ילדי העובדים בסיכון, חיפשנו פעילות יחודית שתפגיש בין העובדים וילדיהם לבין עובדים אחרים במשרד שגרים בקרבת מקום" אומרת איה שאו, מנהלת הרווחה של נקסט אינשורנס. "היה לנו חשוב לשים זרקור על ילדי העובדים ולייצר עבורם חוויה משמעותית שמשלבת מתנות איכותיות שמתאימות לכמה שכבות גיל".

הילדים בוחרים את הילקוט בעצמם

לרגל פתיחת שנת הלימודים, ענקית הטכנולוגיה NVIDIA (לשעבר מלאנוקס) חילקה למאות ילדי העובדים שעולים לכיתה א' ילקוטי "קל-גב".

החברה פתחה אתר לבחירות ילקוט כך שכל ילד וילדה קיבלו את הילקוט המדויק שבחרו, ישירות עד הבית. "אחרי שנתיים מורכבות במערכת החינוך ובחיים בכלל, החלטנו שלא לפסוח על חגיגת פתיחת הלימודים ולהעניק גם השנה מתנה לילדים הנרגשים שעולים לכיתה א', ולא פחות חשוב מכך, להקל במעט על רשימת המטלות האינסופית של הוריהם" אמר גדעון רוזנברג, ראש משאבי האנוש, אנבידיה ישראל

טרמינל איקס מותג קל-גב סט חלל לכיתה א-ב 449.90 שקל. יח"צ,
אנבידיה ישראל: מורידים להורים את הילקוט מרשימת הקניות האינסופית/יח"צ

אל תשכחו את הטישו

חברת קימברלי-קלארק הפתיעה את עובדיה והעניקה לילדי העובדים, שעולים לכיתה א' ערכת בית ספר משודרגת וממותגת.

התלמידים החדשים שסיימו את הגן ויפקדו ב-1 בספטמבר בפעם הראשונה את ספסל הלימודים, קיבלו מהנהלת קימברלי קלארק, ערכה הכוללת תיק בית ספר, בקבוק אישי וערכת כלי כתיבה וטושים.

בנוסף, קיבלו הילדים, שהם ללא ספק השגרירים הטובים ביותר של החברה, את הטישו החדש של קלינקס בעיצוב הדמויות החדשות של אלזה ואנה וגיבורי העל של מארוול.

ממחטות הנייר הממותגות של קלינקס. יחסי ציבור,
לא שכחו לצרף למתנה גם ממחטות נייר ממותגות/יחסי ציבור

חלוקה אישית עד הבית

לכבוד פתיחת שנת הלימודים הקרובה, חברת HP אינדיגו המובילה העולמית בתחום ההדפסה הדיגיטלית, העניקה למאות ילדי העובדים שעולים לכיתה א' מארזים מפנקים עם מוצרים שימושיים לבית הספר, בחלוקה אישית עד הבית.

עדי אוצ'ניק, מנהלת משאבי אנוש ישראל ב-HP, אינדיגו וסאיטקס: "על אף שמגיפת הקורונה ממשיכה להכות גלים, אנו מתרגשים ביחד עם הילדים הצעירים שעולים לכיתה א', וחוגגים איתם ביחד את פתיחת שנת הלימודים הקרובה. החלטנו להעניק גם השנה מארזי שי לילדים ואנו מאחלים להם ולהוריהם ששנת הלימודים הקרובה תהא משמעותית, מהנה ושונה מקודמותיה."

HP  אינדיגו. יחסי ציבור, HP  אינדיגו,
חברת HP אינדיגו העניקה לילדי העובדים מארזים מפנקים/יחסי ציבור, HP אינדיגו

אתר ייעודי לבחירת המתנה

חברת צ'קמרקס (Checkmarx) מרמת גן, מובילה עולמית בפיתוח פתרונות לאבטחת סייבר של אפליקציות, העניקה לילדי העובדים העולים לכיתה א' ערכות שכללו תיק גב, בקבוק, תיק אוכל תרמי, קלמר וסט של כלי כתיבה.

יחד עם חברת קל-גב, הוקם אתר ייעודי בו יכלו הילדים לבחור את הערכה המועדפת עליהם. יחד עם הערכה קיבל כל ילד גם ברכת הצלחה אישית "מכל החברים בעבודה של אבא או אמא".

מארזי צ'קמרקס. יחסי ציבור,
חברת צ'קמרקס (Checkmarx) - הקימו אתר ייעודי לבחירת המתנה/יחסי ציבור

מארז מפנק ושעון חכם לקטנטנים

חברת הקריאייטיב טכנולוגיה Artlist, שמפעילה פלטפורמת מדיות דיגיטליות וכלי עריכת ווידאו ליוצרי תוכן בכל העולם, העניקה לכל ילדי העובדים בגילאי 3-18 ערכה מיוחדת לקראת פתיחת שנת הלימודים.

המארז החגיגי כלל, בין היתר, כלי כתיבה, קלמרים, מחברות, קלסרים, תיק אוכל, מחשבון, יומן ועוד.

אלו העולים לכיתה א' קיבלו בנוסף למארז, גם שעון חכם ייחודי (KidiWatch) הכולל איתור בעזרת GPS, מד צעדים, כפתור לשיחות חירום ועוד.

ארטליסט מתנה לתחילת. ארטליסט,
ארטליסט מתנה לתחילת השנה החדשה/ארטליסט

מארז אישי ושעון חכם לכל ילד

בחברת AppsFlyer הישראלית שפתחה יכולות ניתוח ומדידות קמפיינים דיגיטליים מעניקים מדי שנה וגם בשנה זו, מארז ייחודי לילדי העובדים שעולים לכיתה א'. השנה יבלוט במארז שעון חכם לכל ילד.

"אנחנו דואגים בכל שנה לילדי וילדות העובדים שעולים לכיתה א' על מנת לאפשר התחלה כיפית ומרגשת, וכדי שגם הילדים ירגישו שהם חלק מAppsFlyer.

השנה כל ילד וילדה קיבלו מארז אישי וממותג עם השם שלהם. המארז כולל: שעון חכם לילדים, קלמר, תיק אוכל, מפיות, לוח מחיק, מערכת שעות, מחברות חכמות, מדבקות לספרים, בקבוק, חולצה, עפרונות צבעוניים ועוד." אומרת מיכל כרמלי, מנהלת חווית עובד

appsflyer , חוגגים את תחילת השנה עם מתנות לילדי העובדים. appsflyer,
appsflyer חוגגים את תחילת השנה עם מתנות לילדי העובדים/appsflyer

אולם פרטי בסינמה סיטי לצד ערכת החזרה ללימודים

חברת ZoomInfo (זומאינפו) שנסחרת בנסדק בשווי של 8 מיליארד דולר, מספקת פלטפורמה לאיתור ושימור מידע עסקי עבור ארגונים. החברה אירגנה לילדי עובדיה שעלו לכיתה א' פעילות כיפית לקראת העלייה, במסגרתה סגרו אולם פרטי סינמה סיטי עם הקרנה של הסרט "לוקה".

בנוסף, כל הילדים קיבלו תיק לכיתה א' לבחירתם של חברת קל גב. במקום היו פיצות, כיבוד והאולם היה מקושט בבלונים.

זום-אינפו מתנה לתחילת. zoominfo,
זום-אינפו מתנה לתחילת השנה החדשה/zoominfo

חבילות ספרים עם התאמה לגיל

חברת Cato Networks הישראלית, שנוסדה ב-2015 על ידי שלמה קרמר וגור שץ, חלוצה בעולם בפיתוח ואספקת שירות ענן מסוג SASE.

לקראת סיום החופש הגדול, ופתיחת שנת הלימודים נשלחו חבילות ספרים מסטימצקי, לכל העובדים שיש להם ילדים, עם התאמה מדויקת לגילאי הילדים, והתחשבות מקסימה בילדים עם צרכים מיוחדים.

עובדי קייטו נטוורקס מספרים כי זו היתה "קייטנה in a box" וכי בתור עובדים של יוניקורן, שרגילים למתנות ופינוקים, דווקא הספרים, מלאי ההתחשבות בילדים היו אחת המתנות הטובות שקיבלו מן החברה.

cato networks מפנקת את ילדי העובדים. עודד אנגל,
cato networks מפנקת את ילדי העובדים/עודד אנגל

רמקול בלוטות' בנוסף לערכה

ילדי העובדים העולים לכיתה א' של חברת Zerto, העוסקת בניהול התאוששות מאסונות בענן, קיבלו ערכה הכוללת תיק גב, בקבוק עם שם, ערכת מדבקות ומחזיק מפתחות.

בזרטו לא מקפחים גם את הילדים "הגדולים" ומגילאי 12 ומעלה קיבלו בנוסף גם רמקול בלוטות'.

zarto - חוגגים את תחילת שנה"ל לילדי העובדים. zarto,
zerto - חוגגים את תחילת שנה"ל לילדי העובדים/zarto

סט מלא על גלגלים

בחברת סלע בינוי הבונה ויוזמת משלבי תכנון ועד ביצוע למעלה מ- 5,500 יחידות דיור במגוון פרויקטים בפריסה ארצית חגגו את פתיחת שנת הלימודים באירוע משפחות בו חילקו לילדים העולים לכיתות א ו-ב סט מיוחד של חברת קל-גב. תיק עם גלגלים, בקבוק שתיה קלמר ותיק אוכל תואם.

סלע בינוי, מתנה לילדי העובדים לתחילת שנה"ל. סלע בינוי,
סלע בינוי, מתנה לילדי העובדים לתחילת שנה"ל/סלע בינוי

אטרקציה ותיק סמארט

בקבוצת "טמבור" העניקו השנה מארזים ל-48 ילדי העובדים שעלו לכיתה א'. הערכה כוללת תיק סמארט טרולי, מארז כלי כתיבה, בקבוק שתייה, קופסת אוכל וחולצה ממותגת.

בנוסף, הקימה החברה ל-521 ילדי עובדי החברה בגלאים שונים אתר מיוחד בו הם יכולים לבחור מתנה או אטרקציה מתוך רשימה מגוונת, בין היתר ספרים, כרטיס קולנוע, מארזי גלידות, מארזי לימודים ועוד.

ליצן עד הבית עם ערכה לכיתה א'

Incredibuid, חברת הייטק בתחום התוכנה, נוהגת לקיים מדי שנה אירוע גדול וחגיגי לילדי העובדים שעולים לכיתה א', אך בשל המצב החליטו לשנות את המסורת ובחרו להפתיע את הילדים בבתים שלהם.
כל ילד זכה לביקור אישי מפתיע של ליצן, שהגיע עם בגדים צבעוניים, מוזיקה ושלל הפתעות, ממתקים ומתנות.

הליצן שר עם הילדים, שוחח איתם והעניק לכל אחד מהם ערכה לכיתה א' שכוללת בין היתר מארז חגיגי של קל גב ובו ילקוט, בקבוק מים וקופסת אוכל שכל ילד בחר.

איילת המר, סמנכ"לית HR ב-Incredibuild: "גם השנה אירוע המשפחות כמעט ויצא לדרך אולם ההחמרה במצב הקורונה גרמה לנו לחשב מסלול מחדש ולמצוא דרך יצירתית לשמח את הילדים. כל עובדי החברה התרגשו מאד לראות את ההפתעה והשמחה גם אם מרחוק ,הרגישו שותפים ושלחו איחולים לילדים ולמשפחות".

ליצן משמח את ילדי העובדים, incredibuid. באדיבות incredibuid,
ליצן מפתיע ומשמח את ילדי העובדים בביתם, incredibuid/באדיבות incredibuid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully