וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הביטוח weSure מציגה גידול משמעותי בהכנסות וברווח הנקי

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 14:46

קבוצת הטכנולוגיה והביטוח weSure Global Tech (weSure), המחזיקה ב-100% מהון מניות חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור חברה לביטוח בע"מ ("ווישור"), דיווחה על תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השני של 2021, המלמדות על המשך צמיחה משמעותית בהכנסות בכל תחומי פעילותה

הכנסות החברה מפרמיה מורווחת ברוטו גדלו ברבעון השני גדלה בכ-109% לכ-68.1 מיליון שקל. הגידול הינו בכל שלושת תחומי הפעילות של הקבוצה.

סך הכנסות החברה ברבעון השני של השנה, גדל בשיעור של 130% ביחס לרבעון מקביל אשתקד.

הרווח הנקי צמח ברבעון השני בכמעט פי שלושה לכ-3 מיליון שקל בהשוואה לכ-1.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

מעמיקה אחיזה בשוק הביטוח

יוחנן דנינו, יו"ר ווישור גלובלטק: "ווישור ממשיכה לצמוח בכל תחומי פעילותה ומעמיקה את אחיזתה בשוק הביטוח המקומי, במסגרת הוכחת היכולת והערך המוסף בדיגיטזציה של עולם הביטוח המסורתי והמוכר".

"הפלטפורמה הייחודית של ווישור, עם ביטוח מותאם אישית ותהליכים מונעי דאטה והצעת ערך אטרקטיבית ללקוחות הקצה, הם חלק ממהפכה צרכנית שאנו גאים לקחת בה חלק ולהוביל", מרחיב דנינו.

ניצן צעיר הרים, יוחנן דנינו ואמיל וינשל, ווישור. רמי זרנגר,
ניצן צעיר הרים, יוחנן דנינו ואמיל וינשל, ווישור/רמי זרנגר

פועלת בשתי זירות במקביל

בזירה הבינלאומית, בה היא שוקדת על קידום הפעילות בארצות הברית וחותרת לקבלת רישיונות פעילות במדינות נוספות שנבחרו. כמו כן החברה הקימה מרכז פיתוח בהודו, אליו היא מגייסת בימים אלו עשרות עובדי פיתוח לחיזוק תשתיות החברה.

בזירה המקומית בישראל, ווישור מתקדמת בהתאם לשלבי אישור עסקת אילון, בדרך להשלמת העסקה האסטרטגית. זו תקופה מרתקת ומלאת הזדמנויות ואנו סמוכים ובטוחים שהשנים הקרובות יהיו קרקע פורייה לצמיחת הפעילות ויישאו פרי עבור לקוחות החברה ובעלי המניות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

יותר מכפול בהכנסות

סך כל הכנסות החברה הכוללות את הפרמיות המורווחות בשייר, הכנסות מהשקעות ועמלות ביטוח משנה צמחו ברבעון השני של 2021 לכ-30.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-13.4 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2020, גידול בשיעור של כ-130%.

הכנסות החברה מפרמיות מורווחות בשייר גדלו בכ-146% לכ-20.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ-8.2 מיליון שקל ברבעון המקביל ב- 2020.

הכנסות מפרמיות שהורווחו ברוטו ברבעון השני ב- 2021 יותר מהוכפלו (גדלו בכ-109%) והסתכמו בכ-68.1 מיליון שקל, בהשוואה לכ-32.6 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2020.

ביטוח רכב. ShutterStock
ביטוח בענף הרכב/ShutterStock

צמיחה ב-3 ענפי הפעילות

התוצאות הן פועל יוצא של הצמיחה בפעילות בכל שלושת ענפי הפעילות של החברה:

בענף רכב חובה גדלו הפרמיות שהורווחו ברוטו ברבעון השני ב- 2021 בכ-123% ועמדו על כ-55.7 מיליון שקל.

בענף רכב רכוש גדלו הפרמיות שהורווחו ברוטו ברבעון בכ-61% והסתכמו בכ-12.2 מיליון שקל, העליות בפרמיות ביטוח הרכוש כאמור הינם בעיקר כתוצאה מהמשך מגמת צירוף לקוחות חדשים באמצעות התהליכים הדיגיטליים של ה C2B.

גם בענפי רכוש אחר (דירות) נרשמה מגמת צמיחה, אך היא עדיין קטנה בהיקפיה, שכן הושקה רק ברבעון השלישי של 2020, עם מגוון חבילות של ביטוחי דירות, לרבות ביטוח מבנה אגב משכנתא באמצעות אתר החברה, ועדיין נמצאת בתקופת החדירה לקהלי היעד.

הרווח לפני מס ברבעון השני של 2021 הסתכם בכ-4.8 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-1.9 מיליון שקל ברבעון המקביל ב- 2020 , גידול בשיעור של 152%.

ביטוח דירה. ShutterStock
צמיחה קטנה בענף רכוש אחר הכולל ביטוח דירה/ShutterStock

גיוס של 85 מיליון שקל בהנפקת מניות

הצמיחה בפעילות מוסיפה להגדיל את סך המאזן של הקבוצה, אשר הסתכם בסוף הרבעון השני ב- 2021 לכ-802 מיליון שקל, בהשוואה לכ-353 מיליון שקל בסוף הרבעון המקביל וכ- 484 מיליון שקל בסוף שנת 2020.

נכון לסוף הרבעון השני ב- 2021 לקבוצה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-153.5 מיליון שקל.
יצוין, כי בחודש מרץ 2021 השלימה החברה בהצלחה גיוס של כ-85 מיליון שקל בהנפקת מניות ראשונה בבורסה בתל אביב.

נכון לסוף הרבעון השני ב- 2021 לחברה הון עצמי בסך של כ- 118 מיליון שקל, וסך ההון הקיים של ווישור ביטוח מסתכם לכ- 57.5 מיליון שקל ליום הדוח.

אירועים בולטים בתקופת הדוח ואחריו

במהלך הרבעון השני ולאחריו קיבלה החברה המוחזקת רישיונות לפעול כ- MGA/Insurance Producer במדינות נוספות בארה"ב: קולורדו (Colorado) וטקסס (Texsas).

נכון למועד פרסום הדוח לחברה המוחזקת רישיונות גם במדינות הבאות: ניו ג'רזי (New Jersey); אילינוי (Illinois) ופנסילבניה (Pennsylvania), כך שכיום לקבוצה רישיונות בחמש מדינות בארה"ב, החברה המוחזקת פועלת לקבלת רישיונות דומים במדינות נוספות בארה"ב בהן היא מתכננת לפעול בשנים הקרובות.

ביום 25 ביוני 2021 חתמה החברה על הסכם לרכישת 12,240,389 מניות רגילות בנות 1 שקל ערך נקוב כל אחת של איילון אחזקות בע"מ ("איילון"), המהוות 67.24% מהונה המונפק של איילון מידי מנהל העזבון לאחזקת המנוח מר לוי יצחק רחמני ז"ל וזאת בכפוף להתקיימות תנאים מתלים.

התמורה בגין כל אחת מהמניות הנמכרות הינה סך של 38.617 שקל למניה ובמצטבר בגין המניות הנמכרות סך של 472,687,102 שקל. נכון למועד הדוח, החברה בוחנת את חלופות המימון המיטביות העומדות לרשותה לצורך מימון העסקה.

ביום 16 באוגוסט 2021, הקימה החברה בבנגלור שבהודו חברה בבעלות מלאה, שתהווה מרכז פיתוח טכנולוגי בקבוצה. חברת פיתוח זו עתידה לספק שירותי תכנה ופיתוח טכנולוגיות לחברות הקבוצה, ובין היתר לתת שירותי המשך פיתוח ותחזוקה למערכות הליבה של הקבוצה. החברה החלה בגיוס העובדים הרלוונטיים בתחומי התמחות טכנולוגים שונים ונכון ליום אישור הדוחות איישה את החלק הארי של המשרות הרלוונטיות.

אודות הקבוצה

קבוצת הטכנולוגיה והביטוח Wesure Global Tech השיקה את פעילותה העסקית בשנת 2018, ונמצאת בשליטת אמיל וינשל וניצן צעיר-הרים. מטרת הקבוצה, היא להפוך את מוצרי ענף הביטוח, הנתפסים בעיני הציבור כמורכבים וסבוכים, למוצרים בעלי אופי אינטואיטיבי ופשוט יותר, עם חווית רכישה וניהול שוטף אשר יכולים להיעשות על-ידי הלקוח עצמאית באופן מקוון, עפ"י תפיסת "Mobile First".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully