וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוניקורן Fireblocks העוסק בתחום הפינטק, מגייס 50 מפתחים

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 19:03

הקורונה חידדה לעולם את נפלאות הביטקוין ושוק המטבעות הדיגיטליים כחלופה אטרקטיבית לשוק המטבעות המסורתיים. ניהול נכסים דיגיטליים מחייב תשתית מתאימה, שונה מהתשתית הסטנדרטית שמשרתת את מערכת הכספים המסורתית. Fireblocks עושה בדיוק את זה ומגייסת כיום עשרות עובדים

Fireblocks היא פלטפורמה לארגונים פיננסיים המספקת תשתית מאובטחת להעברה, אחסון והנפקה של נכסים דיגיטליים בטכנולוגית בלוקצ'ין. הפלטפורמה מאפשרת לבנקים, חברות פינטק, בורסות קריפטו, חברות תשלומים, בנקים, קרנות גידור, גופי הלוואות העברה מאובטחת של נכסים דיגיטליים דרך רשת Fireblocks, לצד תשתית ארנק מבוססת MPC.

Fireblocks מספקת שירותים למעל 500 מוסדות פיננסיים והעברת נכסים דיגיטליים מאובטחת בשווי של מעל מ-1 טריליון דולר. החברה מיישמת מדיניות ביטוח המכסה נכסים באחסון ובהעברה, כל זאת תוך מתן תמיכה גלובלית 24/7.

מייסדי חברת fireblocks. yuliya nar,
מייסדי חברת fireblocks/yuliya nar

את מי אנחנו מחפשים

Fireblocks מעסיקה כיום 170 עובדים: 100 בישראל ו-70 בארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק. על רקע צמיחת השוק והגידול המואץ בביקוש לפתרונותיה, Fireblocks גייסה 30 מפתחים חדשים למרכז המו"פ בישראל.

עד סוף שנת 2021 תגייס Fireblocks כ-50 מפתחים נוספים בעלי ניסיון בתחומים: קריפטו, בלוקצ'יין, הצפנה, סייבר, Full stack , C++, DevOps, Backend, Frontend, Mobile העובדים בסביבת - Microservices, High Scale, SaaS, Cloud, כמו גם, לתפקידי Product management, UX/UI leaders, Solutions Engineers & Solutions Architects.

עובדי חברת fireblocks. באדיבות fireblocks,
עובדי חברת fireblocks/באדיבות fireblocks

עיצוב הכלכלה הדיגיטלית העתידית

דפנה ברגר, סמנכ"לית משאבי אנוש, Fireblocks: "עולם הקריפטו כובש גם את המוסדות הפיננסיים המסורתיים אשר מצטרפים לחברות קריפטוגרפיות ייעודיות שנולדו לעולם זה. Fireblocks היא אחת החלוצות המובילות את התחום, ופותחת הזדמנות ייחודית למועמדים פוטנציאליים להשתתף בעיצוב הכלכלה הדיגיטלית העתידית".

"אנו מתמחים בהסרת המורכבות הכרוכה בניהול נכסים דיגיטליים ובכך מאפשרים למערכת הכספים העולמית כולה לממש את הפוטנציאל האינסופי הטמון בה. מרגש לראות כיצד כולנו לוקחים חלק פעיל ומרכזי במהפכה חסרת תקדים זו".

לאור הצלחתה של Fireblocks בשוק העולמי ותוכניות ההתרחבות שלה, גייסה החברה 310 מיליון דולר ביולי האחרון, כאשר סה"כ גיוסי החברה עד כה עומדים על 489 מיליון דולר ב-4 סבבים ושווי השוק שלה חצה את רף 2 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully