וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וְשָׂמַחְתָּ בְּחַגֶּךָ: ביקוש שיא לסוכות משפחתיות

עודכן לאחרונה: 18.9.2021 / 11:20

המסורתיים מעמידים כבר עתה יתד ראשונה, אבל ישיבה בסוכה הפכה גם אצל חילוניים להזדמנות ליהנות מקמפינג סתווי בחצר. בין אם אתם מברכים על ארבעת המינים ובין אם סתם התחשק לכם לבלות ערב בחוץ, כדאי להכיר את ההלכות, החידושים והמחירים

ספק אם יש עוד חג כיפי למשפחה כמו סוכות: אחרי הפורמליות של ראש השנה והשקט של יום הכיפורים, מגיע חג שדוחק גם בחילוני האורבני ביותר, ליישר קו עם המסורת, לקחת פטיש ומסמר ולארגן לילדים קמפינג קטן בחצר הבית.

אמנם השיר המיתולוגי גורס "פטיש, מסמר - ניקח מהר", אבל עם השנים זנחו יותר ויותר ישראלים את קורות העץ והמסמרים ועברו לסוכות רב פעמיות, קלות להרכבה.

השנה, ככל הנראה בשל ההיתר לקיים חגיגות משפחתיות מורחבות, לאחר שנה של חגים תחת מעטה מאולץ של ריחוק חברתי, נרשמת עלייה בביקוש לסוכות משפחתיות גדולות יותר.

גם 'סוכות נחלים', חברת הסוכות הוותיקה בישראל, עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה, מדווחת על עליה משמעותית ברכישת סוכות אונליין ואף מציגה חידוש ושדרוג לסוכה המסורתית: "סוכת רב חלונות".

סוכת הכל כלול דגם נחלים 2x2 בד רב חלונות. סטודיו דואטון,
דגם נחלים 2x2 בד רב חלונות/סטודיו דואטון

הסוכה החדשה, 'סוכת רב חלונות', זוכה לפופולריות רבה בעקבות הקורונה - הבדים בדפנות הסוכה מעוטרים בחלונות בכל היקפה כדי שהישיבה בה תהייה נעימה יותר, מוארת ואוורירית, כאשר החלונות ניתנים לסגירה ופתיחה קלה, בהתאם לרצונם של האורחים.

לדברי שי אליצור, מנכ"ל סוכות נחלים: "רבים רוצים לחגוג את החג יחד עם בני המשפחה והחיסון השלישי מאפשר זאת. כמו בכל שנה, גם השנה אנו שמחים להיות שם ולספק לקהל הלקוחות מוצר אמין, איכותי ועם שירות מקצועי כך שיוכלו להקים סוכה מרהיבה וכשרה למהדרין לכבוד החג.

עשרות נקודות מכירה ברחבי הארץ כבר נפרסו, בהן ניתן לרכוש סוכה המתאימה עבורכם לקיום מצוות החג. לאור הביקוש הרב, והרצון של הלקוחות לקבל את הסוכה עד הבית יזמנו שירות חדש של 'סוכה עד הבית' ותגברנו את מערך המכירות והמשלוחים כולל באמצעות האתר וכבר ניתן לראות עלייה משמעותית בביקוש באונליין".

סוכת רב חלונות .סוכות נחלים של סוכות נחלים. סטודיו דואטון,
סוכת רב חלונות: מוארת ומאווררת יותר/סטודיו דואטון

הלכות והמלצות

ישנם כמה אלמנטים שחשוב לשים אליהם את הדגש לפני בחירה:

גודל: בבחירת סוכה חשוב להתאים את גודלה לחלל הנתון וגם למספר האנשים שיכנסו לתוכה. סוכה שתתאים לארבעה אנשים תהיה בגודל 2X2 בעוד שסוכה מארחת תהייה גדולה ומרווח יותר. רצוי לבחור דווקא בסוכה מלבנית על גבי סוכה מרובעת, שכן סוכה כזאת מאפשרת יותר תמרון.

מסגרת: חשוב שמסגרת הסוכה תהיה עשויה אלומיניום או ברזל מגלוון שאינו מחליד. קל יותר להרכיב ולאחסן סוכה עשויה מאלומיניום בשל קלות החומר ועמידותו מפני מפגעי מזג האוויר.

גג: הסוכה אמורה להימצא תחת כיפת השמים, ולא מתחת לעצים או לגג בנוי. רצוי שגג הסוכה יהיה עשוי מבמבוק או מחומרי עץ קלים במיוחד אך חשוב שיהיו עמידים בפני רוח מצויה.

התאמת מודולארית: כיום ישנן סוכות מודולאריות שמאפשרות התאמה מושלמת של הסוכה לכמות האורחים ולצרכים של כל משפחה, כלומר ניתן להגדילה בהתאם לצורך.

בד נושם: וודאו כי הבד שמכסה את צדי הסוכה הוא בד נושם שמאפשר שהיה נעימה בתוכה, כמו גם אירוח אושפיזין ואף שינה טובה. רצוי למתוח ולחזק את הבד העוטף את הסוכה. כיום, ישנם בדים מעוטרים ומהודרים לבחירה.

איכות: סוכה אינה מוצר חד פעמי ועל כן חשוב לרכוש אחת כזו שעומדת בכל תנאי הבטיחות ומחברה המעניקה אחריות ארוכת טווח.

ארבעת המינים. ShutterStock
סוכה כשרה לאושפיזין ולארבעת למינים/ShutterStock

דגמים ואביזרים

הדגמים והאביזרים של 'סוכת נחלים':

דגם מסורתי: כולל 4 עמודי גובה פינתיים, המחוברים בעזרת עמודי רוחב ליצירת מסגרת עליונה ומסגרת תחתונה, לא כולל מוט חיזוק באמצע הגובה. ניתן תמיד לשדרג למסגרת מהדרין מחוזק ולהוסיף את מוט החיזוק האמצעי | ניתן לרכוש בכל גודל ולהגדיל בעת הצורך.

דגם מהדרין מחוזק: כולל 4 עמודי גובה פינתיים, המחוברים בעזרת עמודי רוחב ליצירת מסגרת עליונה ומסגרת תחתונה ובנוסף מוט חיזוק באמצע הגובה. ניתן לרכוש בכל גודל ולהגדיל בעת הצורך.

דגם מהדרין ברזל: כולל 4 עמודי גובה פינתיים, עם מחברים מתאימים לארבעה חיזוקים, עמודי הרוחב יוצרים מסגרת עליונה ומסגרת תחתונה וארבעה עמודי רוחב נוספים בכל דופן מקנים תוספת חיזוק והידור. ניתן לרכוש בכל גודל ולהגדיל בעת הצורך.

הבד: עשויים מבד מצנח איכותי ונושם עם חלונות לכל האורך הניתנים לפתיחה וסגירה בקלות, דלת כניסה בעלת רוכסן דו כיווני, ישנם מבחר של גדלים והרכבת הבד נעשית על ידי סקוואצ'ים. ישנה אופציה לבדים מכותנה בהתאמה לגודל הסוכה, ניתנים לכיבוס, קלים להרכבה, בד נושם ועם אופציה לציורים ואיורים שונים.

הסכך: רעפיה (במבוק) וקנה סוף מומלצים באישור כשרות בד"צ עדה חרדית.

בד_שבעת_המינים_ סוכות נחלים. סטודיו דואטון,
בד שבעת המינים, סוכות נחלים/סטודיו דואטון

סוכה מודולרית - כמה זה יעלה לכם?

מחירי הסוכות: נעים מ- 629-2,100 שקל והן מגיעות עם 10 שנות אחריות על הברזל מדגם נחלים. למידע על נקודות המכירה היכנסו לאתר http://www.sukah.co.il/ או התקשרו 1800-706-706

סוכת ישראל, גובה 2.1 מ', ברזל + בד ישראל, מגיעה בגדלים: 2X2, 3X2, 3X3, 4X3 - טווח המחירים: 629-1068 שקל

סוכת נחלים, גובה 2.3 מ', ברזל + בד היקפי מגיעה בגדלים: 2X2, 3X2, 3X3, 4X3 - טווח המחירים: 823-1451 שקל

סכך קנים נחלים: 137-311 שקל בהתאם לגודל

סכך רפיה נחלים: 154-349 שקל בהתאם לגודל

סוכה סוכות גיף. Giphy
וְשָׂמַחְתָּ בְּחַגֶּךָ: הקישוטים לאווירה שמחה/Giphy

גם רשת מקס סטוק ישראל מציעה מגוון של סוכות:

סוכה מודולרית: סוכה מודולארית קלה להרכבה כך שניתן בקלות להפוך אותה מסוכה קטנה לסוכה גדולה. הסוכה נפתחת ל- 6 מידות: 1X1| 1X2| 1X3 |2X2| 2X3| 3X3 מטר ומגיעה כערכה הכוללת בד ורצועות לבוד.

המחיר: 399 שקל.

מקס סטוק סוכה מודולרית. הדמייה סוכות הדר,
מקס סטוק סוכה מודולרית/הדמייה סוכות הדר

בד לצביעה וקישוט הסוכה: השנה לא מכינים עם הילדים קישוטים אלא קונים בד לסוכה עם איורים שהילדים צובעים ומקשטים בעצמם, חוויה לילדים וגם להורים, כך שבסופו של דבר דופן שלמה שנתלית בסוכה היא פרי יצירתם של הילדים. מידות: רוחב: 2 מטר | גובה: 1.40 מטר.

המחיר: 49 שקל

מקס סטוק בד לצביעה. סוכות הדר,
בד לצביעה, מקס סטוק/סוכות הדר

סוכה לילדים נפתחת ברגע: הילדים נהנים, ההורים מרוצים: הסוכה שתגרום לילדים שלכם להבין את חג הסוכות מקרוב ולתת להם הרגשת שייכות, הסוכה שתהפוך את החג לחוויתי עבור הילדים: סוכת ילדים נפתחת ברגע עם איורים. הסוכה במידות 100 ס"מ על 100 ס"מ. היא סוכה בטיחותית עם תו תקן ממכון התקנים הישראלי. סוכת הילדים ארוזה בתיק אחסון מאויר לאחסון ונשיאה.

המחיר: 69 שקל.

מקס סטוק סוכת ילדים נפתחת. סוכות הדר,
סוכת ילדים נפתחת ברגע, מקס סטוק/סוכות הדר

סוכה ניידת במיוחד לקטנטנים

עוד מוצר נחמד שמציעה רשת ג'מבו סטוק לילדים לרגל החג: סוכה מעוטרת לפנאי ולמשחק, קלה להרכבה עם פתח כניסה גדול בחזית.

הסוכה מגיעה במארז תיק נוח לאחסון וקל לנשיאה החוצה, כך שהסוכה תוכל להתלוות אליכם לחופשה, לקמפינג, לפיקניק או לטיולים בטבע. המידות של סוכת הילדים: 1.20X1.20X1.40 מטר.

המחיר: 100 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות ג'מבו סטוק וג'מבו סטריט ברחבי הארץ.

סוכת ילדים להרכבה קלה, ג'מבו. דן אס,
סוכת ילדים להרכבה קלה, ג'מבו/דן אס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully