וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפסיקים לחשוש: 5 טיפים פשוטים מאוד לבעלי עסקים שרוצים לעבור לעולם הדיגיטלי

מערכת וואלה! בשיתוף חשבונית ירוקה

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 8:46

בעלי עסקים רבים מתקשים לבצע את השינוי ומפספסים המון מהיתרונות שיש לרשת להציע. אספנו כמה הצעות קלות במיוחד, שיעזרו לכם לטבול לרגע במים, לפני שאתם קופצים פנימה. נסו, ותגלו במהרה שזה עובד

גבר בגיל העמידה משתמש במחשב בבית קפה. ShutterStock
העולם הדיגיטלי מלא באפשרויות מרתקות, אז אל תהססו להתחבר/ShutterStock

העולם הדיגיטלי שלנו לא מפסיק להשתנות, להתחדש ולהתעדכן ולעיתים נדמה שאנחנו לא מספיקים להתרגל לכלי מסוים ולנצל עד תום את האפשרויות שלו וכבר מגיע שכלול חדש, הדבר הגדול הבא שפשוט "חייבים לנסות".

המרוץ הבלתי נגמר הזה אחרי הקידמה הוא נהדר עבור חלקנו, אבל יש כאלו שפחות מתחברים אליו, מסיבות הגיוניות: את תחילת הדרך שלהם וההצלחה שביססה אותם הם עשו הרבה לפני שאייפון וטיקטוק היו חלק משגרת החיים שלנו ולכל שינוי צריך להתרגל.

בסופו של יום, בעל עסק קטן שמצליח להסתגל לעולם הטכנולוגי, מגלה במהרה מגוון אפשרויות ופתרונות שהומצאו בדיוק בשבילו ויכולים להפוך את החיים שלו להרבה יותר נוחים ולשמור על העסק משגשג. אז עבור אותם חוששים, הנה חמישה טיפים שיעזרו לכם לטבול את הרגל במים ולהרגיש אותם, לפני שאתם קופצים פנימה.

צרו נוכחות דיגיטלית

יש לא מעט אפשרויות היום ואתם יכולים לבדוק אותן, לשאול מסביב ולבחור את מה שהכי נוח ומתאים לכם ולתוכן שאתם רוצים להציג. העיקר - שתהיה לכם נוכחות דיגיטלית והשם שלכם ושל העסק שלכם, עם קצת מידע עליו, יופיע כשמחפשים בגוגל. ברגע שאתם מוצאים את "המקום" שלכם ברשת, בין אם זה דף פייסבוק, אינסטגרם או אפילו עמוד נחיתה דרך חברה חיצונית או אתר קטן באחת מהפלטפורמות המתאימות, תעלו קצת תמונות, מבצעים או הצעות שאתם רוצים לפרסם בנוגע לעסק. זו נקודת מוצא מוצלחת ואחריה אפשר להמשיך להשתכלל.

הכירו את חשבונית ירוקה>>

רשתות חברתיות. ShutterStock
דבר ראשון - שהשם שלכם ושל העסק יופיע ברשת, בכל דרך שמתאימה לכם/ShutterStock

נהלו את כל העסק במקום אחד

בעלי עסקים רבים, בעיקר כאלו שעובדים בעבודות כפיים, מתנהלים עם פנקסים וחשבוניות ידניות, מה שעלול להוביל בקלות לבלבולים, איבוד נתונים ומידע חשוב ופגיעה ישירה בעסק. העולם כבר התקדם הלאה - והיום ניתן לנהל את כל העסק שלכם במקום אחד, אונליין, בקלות. בחשבונית ירוקה תמצאו את כל ההסברים שאתם צריכים, בעברית ותוכלו להפיק חשבוניות ודו"חות, לעקוב אחרי כל ההוצאות וההכנסות שלכם בלחיצת כפתור, לקבל תזכורות והתראות על תשלומים שמתעכבים או לקוחות מאחרים ואפילו ליהנות מפעולות אוטומטיות, שיחסכו לכם כל כך הרבה זמן וכאבי ראש. ככל שתתרגלו, תרצו בטח לנסות עוד ועוד דברים, אבל ההתחלה כל כך פשוטה שחבל שתמשיכו לעבוד ידנית.

הירשמו לאתרים של בעלי מקצוע

בישראל קיימים כיום מספר אתרים מצוינים, שעוזרים ללקוחות להגיע אליכם בזכות "חוכמת ההמונים", חוות דעת שלקוחות קודמים נתנו. כיוון שאין לנו ספק שאתם מעולים בעבודה שלכם, ברגע שתירשמו לאתרים, דוגמת "מידרג" למשל (שם יש כיום כבר יותר מ-7,000 בעלי מקצוע ומיליון חוות דעת), תראו איך הציון שלכם מושך עוד ועוד לקוחות ועבודה. ההצטרפות לאתרים האלו בנויה בצורה פשוטה ותוך זמן קצר תוכלו להיות חלק מהקהילה הדיגיטלית הצומחת.

אישה צעירה עובדת בעבודה משרדית. ShutterStock
כדאי מאוד לרכז את כל ניהול העסק במקום אחד/ShutterStock

קבלו את הכסף שלכם בצורה הכי נוחה שאפשר

הזכרנו קודם את החשיבות שבניהול הכסף של העסק במקום אחד, קל, נוח ודיגיטלי, אבל כדי שיהיה מה לנהל, צריך לקבל את הכסף הזה, נכון? בשירות של חשבונית ירוקה אתם יכולים לאפשר ללקוחות שלכם לשלם בדרך היעילה ביותר עבורם, ועבורכם: אונליין, מהארץ, מחו"ל, באשראי, באתר או ב-PayPal - העיקר שהתשלום יעבור בלי בעיות ועיכובים. תוכלו לשלוח קישור לתשלום ולמכור להם אונליין, באופן ישיר או דרך הוראת קבע. ככל שללקוח יהיה קל יותר להתנהל מולכם, ככה הוא יחזור שוב ושוב וגם יספר על העסק שלכם לאחרים.

חפשו ברשת דוגמאות לדברים שאתם אוהבים

לסיום, אל תתביישו לבקש עזרה. גם אם אתם חוששים מעט מהטכנולוגיה, בטוח שיש סביבכם מישהו שיכול לעזור, כזה שהכל ברור לו וחי את העולם הזה, ובלחיצה על כפתור או שניים יארגן לכם בדיוק את מה שאתם רוצים, צריכים ואוהבים. המשימה שלכם, בתור התחלה דיגיטלית, היא פשוט לגלוש מעט ברחבי הרשת, לאתר את הדברים שאתם אוהבים ולהעביר אותם הלאה למי שיכול לעזור לכם בנושא. אל תדאגו - העולם הדיגיטלי הוא אומנם מורכב, אבל גם מצוין לקידום עסקים קטנים. רק צריך קצת אומץ.

חשבונית ירוקה - מבינים מה עסקים צריכים>>

מערכת וואלה! בשיתוף חשבונית ירוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully