וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט-ביטוח תפיץ גם את ביטוח ישיר

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 10:28

בדרך למה שמגדירים בחברת האשראי כ"הגברת התחרות בביטוח": ביטוח ישיר הצטרפה לחברות הביטוח שימכרו מוצרים במודל 'סוכן אובייקטיבי' באמצעות ישראכרט ביטוח

בהמשך להודעותיה הקודמות על כניסה לשוק הביטוח, מעדכנת ישראכרט כי חברת ביטוח ישיר מצטרפת להסכמים שחתמה סוכנות הביטוח של ישראכרט עם 5 חברות הביטוח: הפניקס, כלל ביטוח, איילון, AIG וביטוח חקלאי למכירת מוצרי ביטוח רכב.

על פי הודעת ישראכרט, ההתקשרות עם חברות הביטוח נעשתה במודל של 'סוכן אובייקטיבי', כך שאין כל העדפה לאחת משש חברות הביטוח. מודל זה נבחר על מנת ששירותי הביטוח שיוצעו יהיו ממוקדים בצורכי הלקוחות בלבד, כאשר ישראכרט תעשה שימוש בהיכרות שלה עם הלקוחות על מנת להציע להם את שירותי הביטוח המשתלמים והמתאימים להם ביותר.

החברה מבטיחה כי היא עתידה לשווק את הפוליסות באופן דיגיטלי מלא, כשללקוח תהיה הבחירה השקופה מבין החברות.

ד"ר רון וקסלר מנכ"ל ישראכרט. סיון פרג',
ד"ר רון וקסלר, שיסיים בקרוב את כהונתו בישראכרט. הרחבת הפעילות לתחום הביטוח מסתמנת כמורשת העיקרית שישאיר לקבוצה/סיון פרג'

שירותי הביטוח של ישראכרט הם, כפי שנמסר מחברת האשראי, חלק מאסטרטגיה כוללת של החברה להיות קבוצת פיננסים דיגיטלית מתקדמת, תוך מתן סל שירותים בצורה נוחה ופשוטה ובעל ערך מוסף ברור ללקוחותיה.

בישראכרט מאמינים כי הכניסה לשירותי הביטוח תאפשר להם להיות גורם מחולל תחרות בשוק הביטוח. זאת, בנוסף להיותה גורם מחולל תחרות בשוק האשראי.

כפי שפורסם ב"וואלה! כסף", בסוף השבוע האחרון קיבלה הסוכנות של ישראכרט גם אישור לשיווק ביטוחי חיים מסוג חיסכון וקופות גמל להשקעה, כלומר - מוצרים פיננסים משוכללים שלהם צפוי חלק חשוב באסטרטגיה של ישראכרט לבניית הקבוצה בשנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully