וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גת מגידו ורן אטיאס מקימים בית השקעות חדש

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 10:53

גת מגידו, סמנכ"ל ומנהלת ההשקעות הראשית היוצאת של פסגות גמל ופנסיה מקימה בית השקעות בוטיק - Finessa Capital, בשותפות עם רן אטיאס, סמנכ"ל ההשקעות היוצא של "פורטה". מאחוריהם עומדים יונתן הלף וסטיבן לוי מייסדי חברת השקעות שמנהלת נכסים בהיקף 2 מילארד דולר

גת מגידו, מי שכיהנה עד לאחרונה כסמנכ"לית ומנהלת ההשקעות הראשית של פסגות גמל ופנסיה מקימה בית השקעות בוטיק חדש- Finessa Capital, בשותפות עם רן אטיאס, סמנכ"ל ההשקעות היוצא של בית ההשקעות פורטה.

השניים חברו יחדיו לטובת הקמת בית ההשקעות, כאשר מגידו תמונה למנכ"לית ואילו אטיאס יכהן בתפקיד סמנכ"ל ההשקעות.

מאחורי מגידו ואטיאס מספר משקיעים פיננסיים פרטיים, ביניהם יונתן הלף וסטיבן לוי מייסדי חברת ההשקעות ION, שמנהלת נכסים בהיקף של 2 מיליארד דולר. האחרונה עלתה לכותרות בחודשים האחרונים כאשר מיזגה את אחת מחברות הספאק שלה עם טאבולה.

גת מגידו, שותפה בבית ההשקעות פינסה. רמי זרנגר,
גת מגידו: "השינויים הארגונים שחלו בפסגות הגיעו בתקופה מצוינת עבורי"/רמי זרנגר

למגידו ניסיון של 16 שנים בשוק ההון, בתפקידה האחרון כסמנכ"ל ומנהלת השקעות ראשית של פסגות גמל ופנסיה, ניהלה את מערך ההשקעות שניהל נכסים בהיקף של כ- 75 מיליארד ש"ח, והניעה שינוי תפיסה בניהול ההשקעות אשר הביא לשיפור משמעותי בתוצאות מוצרי הגמל וההשתלמות.

מגידו צמחה בתחום ניהול התיקים וניהול קופות גמל והשתלמות. בתפקידה הקודם שימשה גם כסמנכ"ל השקעות בפסגות ניירות ערך, חברת ניהול התיקים וניהלה את פעילות ניהול התיקים הפרטיים, תאגידים, קופות גמל ענפיות ואת פעילות קרנות הגידור של הבית בהיקף נכסים כולל של כ- 65 מיליארד שקל.

בשנת 2021 הובילה מגידו בפסגות שינוי במדיניות האסיפות הכלליות לטובת הגדלת הייצוג הנשי בדירקטוריונים של החברות הציבוריות, מדיניות אשר הניעה מהלך משמעותי בקרב החברות הציבוריות. לאחר השלמת עסקת הרכישה של אלטשולר גמל את פסגות בית ההשקעות, ביקשה מגידו לפרוש מתוך רצון לצאת לדרך עצמאית חדשה.

גת מגידו: "השינויים הארגונים שחלו בפסגות הגיעו בתקופה מצוינת עבורי, בה הרגשתי שהשגתי הישגים גדולים ומשמעותיים עבור פסגות והגיעה שעתי להביא את הניסיון והידע שלי בעולם ההשקעות לטובת הקמת בית השקעות בוטיק, שערכי המקצוענות והמצוינות שהם נר לרגליי, יהיו חרוטים על דגלו".

רן אטיאס מייסד-שותף בבית ההשקעות פינסה. מאיה כרמי-דרור,
רן אטיאס, ישמש כסמנכ"ל בבית ההשקעות החדש/מאיה כרמי-דרור

רן אטיאס, סמנכ"ל ההשקעות היוצא של בית ההשקעות פורטה, אשר מוביל את ההשקעות בשנה האחרונה, עם תוצאות בולטות ושיא גיוסים וסך נכסים מנוהל של כ- 3.5 מיליארד שקל.

אטיאס מביא עימו ניסיון ומומחיות של 15 שנה בניהול השקעות והתמחות בניהול קרנות נאמנות. בתפקידיו הקודמים היה מנהל השקעות של תחום האג"ח בזרוע ההשקעות של כלל ביטוח, ומנהל קרנות נאמנות בהראל פיננסים.

בית ההשקעות מניח בימים אלה את התשתית וצפוי לצאת לדרך במהלך הרבעון הרביעי של השנה, כאשר בשלב הראשון יוצעו שירותים של ניהול תיקים וקרנות נאמנות, ובהמשך יתרחב למוצרים פיננסיים נוספים ומגוונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully